jak utrzymać klienta

2020-09-02 Marketing Po. Jak budować relacje z klientami w trudnych czasach?

Warsztaty Marketing Po, czyli  o budowaniu relacji z klientami

Symbol Kalendarz Roczny | darmowa Ikony   2 września 2020 (środa)     9:00 – 11:00

A gdyby tak Twoi klienci, zamiast słów: profesjonalni, ok, w porządku, terminowi…, przestali mówić, a zaczęli czuć?

Marketing Po.

Prezentologia. Jak budować relacje z klientami w trudnych czasach?

PROGRAM SZKOLENIA:

  1. Biznes w czasach kryzysu i po Covid-19 –  nowa waluta emocji i jak ją wykorzystać marketingowo.
  2. Wszechocean dopaminy – zmiana paradygmatu w sprzedaży i marketingu.
  3. Jak uszczęśliwić klienta, wydając mniej niż 5 zł? Wyjątkowe gadżety i prezenty – tajemniczy klucz do ich znajdowania.
  4. Mały budżet marketingowy? Może być sympatycznie i z klasą!
  5. Prezenty masowe i prezenty dla klientów VIP. Inspirujące przykłady.
  6. Co robić, aby stać się dla klientów niezapomnianym partnerem w biznesie i… człowiekiem.
     

TERMIN

02 września 2020 (środa), godzina 9:00 – 11:00

KOSZT UDZIAŁU

Cena: 250 zł netto (szkolenie + materiały)

ZAPISY

Warsztat zakończony

Jeżeli chcesz otrzymywać na bieżąco informacje o webinarach i warsztatach online (zarówno darmowych, jak i płatnych) zapisz się na listę. Poinformujemy Cię o najciekawszych wydarzeniach. Jeżeli chcesz uniknąć wpadania wiadomości do katalogu spam, dodaj proszę adres [email protected] do swojej skrzynki adresowej w poczcie email.

Jednocześnie prosimy Cię o pomoc w przygotowaniu skutecznej oferty i praktycznych rozwiązań. Dlatego prosimy o udzielenie krótkiej odpowiedzi w formularzu.

Do zobaczenia na ekranie!





    Jaki temat najbardziej Cię interesuje? Jakie zagadnienia chcesz rozwiązać podczas webinarów?

    Zgody

    Administratorem Twoich danych osobowych jest Kreator Sp. z o.o. Polityka prywatności