skuteczny helpdesk it

2020-11-30 Skuteczny Helpdesk IT GRATIS

Webinarium o skutecznym Helpdesku w branży IT. Czyli rozwiązywanie trudności w obsłudze zgłoszeń

kalendarz szkoleń   30 listopada 2020 (poniedziałek)     9:00 – 9:30   udział GRATIS

Skuteczny Helpdesk w branży IT to webinar dla pracowników działu obsługi klienta w branży informatycznej. Otrzymasz ciekawe informacje na temat funkcjonowania Helpdesku i oczekiwań klientów. Poznasz największe mity i wyzwania, newralgiczne zachowania oraz przydatną technikę na trudne sytuacje. Webinar dedykowany pracownikom Helpdesk IT, działów It i szefów IT.

Skuteczny Helpdesk IT – Trudności w obsłudze zgłoszeń

W trakcie webinaru ciekawe zagadnienia:

  • Rola działu Helpdesk w Firmie. Czego oczekują od Ciebie Użytkownicy?
  • Kontakt z działem Helpdesk – mity i wyzwania
  • Zachowania działu Helpdesk wywołujące nerwy i nieporozumienia
  • Przydatna technika reagowania w trudnych sytuacjach
            

UDZIAŁ GRATIS!

Aby wziąć udział w bezpłatnym szkoleniu wystarczy przysłać nam odpowiedź na pytanie: Jakie wyzwania spotykasz na Helpdesku, jakie sytuacje są najtrudniejsze? Napisz, tak jak to widzisz i czujesz. Każda odpowiedź jest dobra 🙂

Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

TERMIN

30 listopada 2020 (poniedziałek), godzina 9:00 – 9:30

ZAPISY

Szkolenie zakończone

Jeżeli chcesz otrzymywać na bieżąco informacje o webinarach i szkoleniach online (zarówno darmowych, jak i płatnych) zapisz się na listę. Poinformujemy Cię o najciekawszych wydarzeniach. Jeżeli chcesz uniknąć wpadania wiadomości do katalogu spam, dodaj proszę adres [email protected] do swojej skrzynki adresowej w poczcie email.

Jednocześnie prosimy Cię o pomoc w przygotowaniu skutecznej oferty i praktycznych rozwiązań. Dlatego prosimy o udzielenie krótkiej odpowiedzi w formularzu.

Do zobaczenia na ekranie!

Administratorem Twoich danych osobowych jest Kreator Sp. z o.o. Polityka prywatności