Webinar o typologii klienta w sprzedaży – czyli uczymy się rozpoznawania osobowości i strategii kupowania Twoich klientów
27 sierpnia 2021 (piątek) 8:30 – 9:00 udział GRATIS
– Kup sobie taki nowy, niedawno wyszedł nowy model Z tych prostych zdań można co nie co wyczytać o kliencie podejmującym decyzję. Choć informacji o kupującym mamy naprawdę mało. Co najważniejsze, z kilku wyrazów lub zdań trudno wyciągnąć konstruktywną opinię, dlatego w relacji rzeczywistej należy uważnie i dokładnie słuchać klienta. Wyłapując pewne „smaczki” być może dowiemy się, że klient nie przepada specjalnie za nowoczesnymi rozwiązaniami. Być może woli rozwiązania tradycyjne, wieloletnie i sprawdzone. W szczególności może nam zdradzić, że sam nie podejmie decyzji, bo będzie potrzebował wparcia kogoś innego. Aby móc dobrze sprzedawać, przede wszystkim należy się dobrze do klienta dopasować. Aby tego dokonać warto poznać podstawowe typy klientów, bo wtedy poznasz ich podstawowe kryteria kupowania. Jednym z warunków skutecznej sprzedaży jest znanie typologii, rozpoznanie i dopasowanie jej w komunikacji sprzedażowej. Poznaj ją i Ty! Typologia klienta w sprzedaży |
Administratorem Twoich danych osobowych jest Kreator Sp. z o.o. Polityka prywatności