Szkolenia – Negocjacje Handlowe

Szkolenia Negocjacje – kodeks prawdziwego handlowca

Szkolenia negocjacje to warsztaty, które zwiększą umiejętności Państwa pracowników w obszarze rozmów z klientami. Obecnie trudno wskazać przedsiębiorstwo, które nie prowadzi rozmów handlowych z kontrahentami. Bez względu na wielkość firmy oraz typ działalności, prawie każdy podmiot podejmuje pertraktacje z obecnymi lub potencjalnymi partnerami biznesowymi.

Szkolenia negocjacje to warsztaty rozwojowe skierowane do pracowników, którzy prowadzą rozmowy handlowe z kontrahentami. Aby być skutecznym w negocjacjach handlowych należy nieustannie podwyższać swoje umiejętności. Poznawać nowe metody pertraktowania, uczyć się przeciwdziałać ich wpływom na samego siebie. Należy pamiętać, że nasi partnerzy również nieustannie doskonalą swoje umiejętności, biorąc udział w różnych warsztatach rozwojowych. Aby stanąć na równym poziomie należy uczestniczyć w szkoleniach podnoszących zdolności negocjacyjne.

Negocjacje szkolenie, które poprawia umiejętności negocjowania, jest idealnym treningiem dla osób ustalających warunki współpracy.

Szkolenie negocjacje uwzględnia różne obszary uzgadniania współpracy, wyjaśnia podstawowe pojęcia, uczy wielu praktycznych i użytecznych metod. Szkolenia Negocjacje demaskują przyczyny niepowodzeń w rozmowach i odkrywają manipulacje stosowane przez Państwa rozmówców. Uczą powiększać ilość dóbr możliwych do współpracy, uczą jak zrobić z rozmówcy partnera, a nie rywala. W trakcie zajęć podniosą Państwo skuteczność oraz pewność siebie w rozmowach z partnerami biznesowymi. Nauczą się Państwo przygotowywać do rozmów handlowych, analizować swoje cele i cele kontrahenta. Zdobędą Państwo praktyczne umiejętności reagowania na wiele trudnych sytuacji występujących w trakcie rozmów handlowych.

Negocjacje szkolenie, które nauczy Państwa przygotowania, uporządkowania i prawidłowego przemyślenia swojej strategii. Zapraszamy Państwa do udziału w warsztatach, do poznania skutecznych metod pracy oraz nauki profesjonalnego przygotowania się do rozmów.

Szkolenia negocjacje prowadzone są metodą warsztatową. W trakcie zajęć uczestnicy aktywnie wykonują wiele praktycznych ćwiczeń, przygotowują się pisemnie. Opracowują strategię, a także zdobywają praktyczną wiedzę i umiejętności związane z przeprowadzeniem poszczególnych etapów spotkania biznesowego.

Szkolenia Negocjacje – zalety dla Państwa pracowników:

  • Zwiększą swoje kompetencje w zakresie prowadzenia spotkań i ustalania warunków współpracy z klientami
  • Nauczą się technik argumentacji i przekonywania do swoich propozycji
  • Przeprowadzą analizę własnego warsztatu i dowiedzą się o jego zaletach i wadach w czasie rozmów z kontrahentami
  • Otrzymają wskazówki, w jakim kierunku powinni doskonalić swoje umiejętności negocjacyjne
  • Dowiedzą się jak zamieniać swoje stanowiska na uzyskiwanie większego pola do współpracy
  • Zyskają wiedzę na temat sposobów prowadzenia rozmów z wymagającymi klientami
  • Dowiedzą się, jak rozmawiać z klientem konkurencji
  • Na szkoleniu Negocjacje poznają podstawowe błędy popełniane na spotkaniach biznesowych i nauczą się rozpoznawać manipulacje

 

PROGRAM SZKOLENIA Negocjacje:

I. Główne wytyczne gry negocjacyjnej

  • Kto zwycięża w pertraktacjach? Rola oferty, firmy i rozmówcy
  • Negocjowanie jako gra
  • Dlaczego targowanie się to podstawa wszystkich spotkań z klientami?

Mój plan taktyczny. Jak dbać o realizację celu na każdym etapie rozmowy?

  • Proces przygotowawczy do stołu negocjacyjnego

Ustanowienie celów maksymalnych i minimalnych
Wyznaczenie swojej BATNY oraz przewidywanie pozycji wszystkich stron negocjacyjnych
Ocena pozycji własnej i kontrahenta
Wyznaczanie terminu spotkania i miejsca rozmów
Podział ról, gdy działamy w parze/ w grupie

  • Wywiad na temat rozmówcy – badanie potrzeb merytorycznych i psychologicznych
  • Przekonywanie do swojej propozycji – sposoby reakcji i wpływu
  • Jak odpowiadać na trudne pytania?
  • Sposoby odrzucenia propozycji partnera – jak to zrobić, aby nie „palić mostów”
  • Metody szukania porozumienia i współpracy
  • Sposoby zamykania spotkań handlowych

II. Twoje strategie negocjacyjne

  • Strategia pozycyjna
  • Strategia problemowa
  • Dobieranie odpowiedniej metody negocjacyjnej

Sztuka targowania się

  • Ustalenie strategii ustępowania
  • Momenty niebezpieczne – o największej skłonności do ustępstw
  • Argumentacja „Śmieszne pieniądze” działająca w dwie strony

Negocjacje wokół ceny. Jak osiągnąć najlepsze warunki handlowe?

  • Efektywna metoda na prezentację ceny
  • Walka o utrzymanie ceny
  • Skuteczne unikanie dawania rabatu
  • Powody i obawy handlowców związane ze zbyt szybkim ustępowaniem
  • Sposoby przekonywania i argumentacji w odniesieniu do sytuacji:

Terminy płatności
Warunki dostaw
Szybkość realizacji zamówień
Inne

Prawidła komunikacji w rozmowach z klientami

  • Zasady partnerskiej komunikacji
  • Asertywność w momentach napiętych
  • Skuteczne techniki na krytykę lub agresję

III. Negocjacje handlowe ze stałymi klientami firmy

  • Jak budować dobre relacje i osiągać swoje cele?
  • Podstawowe zasady efektywnej współpracy
  • Przeciwdziałanie rutynie ze stałymi klientami

Negocjowanie z trudnymi klientami

  • Rozmowy z osobą o silniejszej pozycji
  • Trudne rozmowy z osobami agresywnymi
  • Gdy klient współpracuje z konkurencją

Postępowanie z manipulacjami

  • Najczęściej stosowane manipulacje i typowe na nie reakcje
  • Odkrywanie manipulacji rozmówcy
  • Jak się zabezpieczyć przed wpływem gier handlowych

Analiza błędów popełnianych podczas rozmów handlowych

 

Negocjacje – szkolenie, które w firmie zamkniętej jest ściśle dopasowane do specyfiki Państwa pracy i klientów. W celu uzyskania pełnych informacji na temat szkolenia prosimy o skorzystanie z ZAPYTANIA OFERTOWEGO lub prosimy o kontakt z Doradcą:

tel. kom. 533 533 688

[email protected]