Szkolenia – Negocjacje Handlowe

Szkolenia Negocjacje – czyli kodeks prawdziwego handlowca

Szkolenia negocjacje to warsztaty, które zwiększą umiejętności Państwa pracowników w obszarze rozmów z klientami. Obecnie trudno wskazać przedsiębiorstwo, które nie prowadzi rozmów handlowych z kontrahentami. Bez względu na wielkość firmy oraz typ działalności, prawie każdy podmiot podejmuje pertraktacje z obecnymi lub potencjalnymi partnerami biznesowymi.

Szkolenie negocjacje to warsztaty rozwojowe skierowane do pracowników, którzy prowadzą rozmowy handlowe z kontrahentami. W związku z tym, aby być skutecznym w negocjacjach handlowych należy nieustannie podwyższać swoje umiejętności. Poznawać nowe metody pertraktowania, uczyć się przeciwdziałać ich wpływom na samego siebie. Należy pamiętać, że nasi partnerzy również nieustannie doskonalą swoje umiejętności, biorąc udział w różnych warsztatach rozwojowych. Aby stanąć na równym poziomie należy uczestniczyć w szkoleniach podnoszących zdolności negocjacyjne.

Negocjacje szkolenie, które poprawia umiejętności negocjowania, jest idealnym treningiem dla osób ustalających warunki współpracy.

Szkolenia z negocjacji – czyli jak się doskonalić w handlu

Szkolenie negocjacje uwzględnia różne obszary uzgadniania współpracy z partnerami handlowymi. Przede wszystkim wyjaśnia podstawowe pojęcia, uczy wielu praktycznych i użytecznych metod. Należy pamiętać, że warsztaty demaskują przyczyny niepowodzeń w rozmowach i odkrywają manipulacje stosowane przez Państwa rozmówców. Uczą powiększać ilość dóbr możliwych do współpracy, uczą jak zrobić z rozmówcy partnera, a nie rywala. Czyli w trakcie zajęć podniosą Państwo skuteczność oraz pewność siebie w rozmowach z partnerami biznesowymi. Także nauczą się Państwo przygotowywać do rozmów handlowych, analizować swoje cele i cele kontrahenta. W szczególności zdobędą Państwo praktyczne umiejętności reagowania w trudnych sytuacjach występujących w rozmowach handlowych.

Negocjacje szkolenie, które nauczy Państwa przygotowania, uporządkowania i prawidłowego przemyślenia swojej strategii. Dlatego zapraszamy Państwa do udziału w warsztatach. Zwłaszcza do poznania skutecznych metod pracy oraz nauki profesjonalnego przygotowania się do rozmów.

Szkolenia negocjacje prowadzone są metodą warsztatową. Czyli w trakcie zajęć uczestnicy aktywnie wykonują wiele praktycznych ćwiczeń, przygotowują się pisemnie. Przede wszystkim opracowują strategię, a także zdobywają praktyczną wiedzę i umiejętności związane z przeprowadzeniem poszczególnych etapów spotkania biznesowego.

Szkolenia Negocjacje – zalety dla Państwa pracowników:

  • Zwiększą swoje kompetencje w zakresie prowadzenia spotkań, czyli ustalania warunków współpracy z klientami
  • Nauczą się technik argumentacji, zwłaszcza przekonywania do swoich propozycji
  • Przeprowadzą analizę własnego warsztatu i dowiedzą się o jego zaletach i wadach w czasie rozmów z kontrahentami
  • Przede wszystkim otrzymają wskazówki, w jakim kierunku powinni doskonalić swoje umiejętności negocjacyjne
  • Dowiedzą się jak zamieniać swoje stanowiska na uzyskiwanie większego pola do współpracy
  • Z pewnością zyskają wiedzę na temat sposobów prowadzenia rozmów z wymagającymi klientami
  • Co najważniejsze dowiedzą się, jak rozmawiać z klientem konkurencji
  • Na szkoleniu Negocjacje poznają podstawowe błędy popełniane na spotkaniach biznesowych. W ten sposób nauczą się rozpoznawać manipulacje

 

PROGRAM SZKOLENIA Negocjacje:

I. Główne wytyczne gry negocjacyjnej

  • Kto zwycięża w pertraktacjach? Rola oferty, firmy i rozmówcy
  • Negocjowanie jako gra
  • Dlaczego targowanie się to podstawa wszystkich spotkań z klientami?

Mój plan taktyczny. Czyli jak dbać o realizację celu na każdym etapie rozmowy?

  • Proces przygotowawczy do stołu negocjacyjnego

Ustanowienie celów maksymalnych i minimalnych
Wyznaczenie swojej BATNY. W szczególności przewidywanie pozycji wszystkich stron negocjacyjnych
Ocena pozycji własnej i kontrahenta
Wyznaczanie terminu spotkania i miejsca rozmów
Podział ról, gdy działamy w parze/ w grupie

  • Wywiad na temat rozmówcy – zatem badanie potrzeb merytorycznych i psychologicznych
  • Przekonywanie do swojej propozycji – sposoby reakcji i wpływu
  • Jak odpowiadać na trudne pytania?
  • Sposoby odrzucenia propozycji partnera – mianowicie jak to zrobić, aby nie „palić mostów”
  • Metody szukania porozumienia i współpracy
  • Sposoby zamykania spotkań handlowych

II. Twoje strategie negocjacyjne

  • Strategia pozycyjna
  • Strategia problemowa
  • Dobieranie odpowiedniej metody negocjacyjnej

Sztuka targowania się

  • Ustalenie strategii ustępowania
  • Momenty niebezpieczne – należy pamiętać  o największej skłonności do ustępstw
  • Argumentacja „Śmieszne pieniądze” działająca w dwie strony

Szkolenia negocjacje – czyli rozmowy o cenach

  • Efektywna metoda na prezentację ceny
  • Walka o utrzymanie ceny
  • Skuteczne unikanie dawania rabatu
  • Powody i obawy handlowców związane ze zbyt szybkim ustępowaniem
  • Sposoby przekonywania i argumentacji w odniesieniu do sytuacji:

Terminy płatności
Warunki dostaw
Szybkość realizacji zamówień
Inne

Prawidła komunikacji w rozmowach z klientami

  • Zasady partnerskiej komunikacji
  • Asertywność w momentach napiętych
  • Skuteczne techniki na krytykę lub agresję

III. Negocjacje handlowe ze stałymi klientami firmy

  • Jak budować dobre relacje i osiągać swoje cele?
  • Podstawowe zasady efektywnej współpracy
  • Przeciwdziałanie rutynie ze stałymi klientami

Szkolenie negocjacje z trudnymi klientami

  • Rozmowy z osobą o silniejszej pozycji
  • Trudne rozmowy z osobami agresywnymi
  • Gdy klient współpracuje z konkurencją

Postępowanie z manipulacjami

  • Najczęściej stosowane manipulacje i typowe na nie reakcje
  • Odkrywanie manipulacji rozmówcy
  • Jak się zabezpieczyć przed wpływem gier handlowych

Analiza błędów – czyli co popełniamy podczas rozmów handlowych

 

Zapraszamy również na szkolenie techniki sprzedaży, gdzie poznają Państwo wiele ciekawych technik.

Szkolenia z negocjacji w formie zamkniętej jest ściśle dopasowane do specyfiki Państwa pracy i klientów. Czyli w celu uzyskania informacji na ten temat prosimy o skorzystanie z ZAPYTANIA OFERTOWEGO lub o kontakt z Doradcą:

tel. kom. 533 533 688

[email protected]