Kierowanie zespołem – szkolenie

Kierowanie Zespołem – możesz się tego nauczyć!

Kierowanie zespołem pracowników jest zadaniem trudnym, odpowiedzialnym i przeznaczonym dla osób, które lubią wyzwania. Przede wszystkim posiadając odpowiednie przygotowanie można wiele osiągnąć wspólnie z pracownikami. Efektywny szef potrafi osiągnąć ze swoim zespołem wysokie rezultaty. Zwłaszcza dobra współpraca kierownika z zespołem procentuje w postaci dobrze wykonywanych zadań i realizacji postawionych celów przez zwierzchników. W związku z tym wielu dobrych kierowników chcąc polepszyć wyniki swoich zespołów zaczynają od poprawy swoich umiejętności kierowniczych. Dlatego, jako formę podnoszenia swoich kwalifikacji zarządzających wybierają szkolenia dla kierowników z zakresu Kierowanie zespołem.

Kierowanie zespołem – szkolenie przydatne dla każdego

Co najważniejsze, szkolenia dla kierowników to jeden z głównych kierunków naszej wieloletniej specjalizacji. Dlatego zapraszamy wszystkich właścicieli, szefów, kierowników, osoby zarządzające pracownikami do podnoszenia swoich kwalifikacji w zarządzaniu ludźmi. W związku z tym poniżej znajdą Państwo program szkolenia dla kierowników. Warsztaty prowadzone są w charakterze interaktywnym. Należy pamiętać, że forma treningu została tak przygotowana, aby spełniała najwyższe oczekiwania i osiągała najlepsze rezultaty. Szkolenie jest bardzo praktyczne i wiele uczy.

Kierowanie Zespołem szkolenie, które wzbogaca wiedzę kierowniczą, pogłębia umiejętności i porządkuje całą wiedzę na temat zarządzania pracownikami. Szkolenie dla kierowników przeplatane jest grami, symulacjami diagnozującymi. W ten sposób każdy uczestnik rozpozna swoje silne strony oraz obszary do pracy.

Szkolenia dla kierowników szyte na miarę

Szkolenia dla kierowników w formie zamkniętej są bardzo precyzyjnie dopasowywane do specyfiki Państwa Firmy. W szczególności rodzaju pracy, charakteru zespołu, specyfiki firmy. Przede wszystkim kierownicy pracują na swoich konkretnych sytuacjach zawodowych, które trener zdiagnozuje jeszcze w procesie przygotowywania się do szkolenia.

Kierownicy otrzymują w trakcie szkolenia materiały szkoleniowe, skrypt z dostosowanymi technikami do wielu sytuacji kierowniczych. Co najważniejsze, zastosowane w skrypcie przykłady są odzwierciedleniem Państwa rzeczywistych sytuacji zawodowych. W związku z tym rozwiązują Państwo konkretne potrzeby ze swojego środowiska pracy. Jest to ważne narzędzie, ponieważ po upływie długiego czasu od szkolenia łatwo przypomną sobie Państwo konkretne wzorce zawarte w skrypcie. Kierowanie zespołem to ciągłe samodoskonalenie zwierzchnika, dlatego skrypt staje się tu niezbędnym, pomocnym narzędziem.

W szczególności zadaniem trenera firmy KREATOR jest nauczenie Państwa skutecznych, sprawdzonych metod. Nauczenie technik i wzorców, które skutecznie zmienią postawy Państwa pracowników. Dlatego polecamy Kierowanie Zespołem, szkolenie najlepiej budujące Państwa kompetencje w celu podnoszenia umiejętności w zarządzaniu personelem. Zapraszamy na szkolenia dla kierowników!

Uczestnicy szkolenia dla kierowników:

  • dostaną gotowe, dopasowane do Państwa pracy techniki, zwłąszcza do praktycznego kierowania swoimi pracownikami
  • polepszą swoje kompetencje jako szefa i zwiększą swój autorytet
  • sprawdzą obecny swój typ zarządzania, w szczególności poznają kierunki dalszego rozwoju
  • poznają skuteczną komunikację ze swoimi pracownikami
  • otrzymają dużo ciekawych rozwiązań na sytuacje związane z zarządzaniem ludźmi
  • nauczą się rozmawiać z pracownikami na tematy pozytywne oraz na sytuacje trudne
  • otrzymają narzędzia do motywowania pracowników, przede wszystkim przekazywania pozytywnych i negatywnych informacji o jakości ich pracy

 

PROGRAM SZKOLENIA dla kierowników:

Na czym polega kierowanie podwładnymi?

  • Jaka jest Twoja rola w zespole? Czyli kierujesz czy inspirujesz?
  • Autodiagnoza Twoich metod zarządzania ludźmi
  • Analiza celów i zadań kierowniczych

Kierownik – bratnia dusza czy boss?

  • Problemy w zarządzaniu obecnymi, zwłaszcza wcześniejszymi kolegami
  • Trudne momenty, jako efekt awansu jednego z kolegów
  • Obszary formowania zespołu pracowniczego – czyli fazy grupowe, trudne momenty i konflikty

Tworzenie wizerunku szefa w oczach nowych podwładnych

  • Techniki zmiany relacji z kolegi na przełożonego
  • Reagowanie na kwestionowanie Twojego stanowiska i funkcji
  • Jak reagować na oznaki buntu i konfliktów w zespole

Autoanaliza własnego stylu zarządzania pracownikami

  • Definicja stylu kierowania
  • Typy kierownicze. Czyli zalety i zagrożenia każdego stylu w zależności od dojrzałości zespołu
  • Jaką obrać strategię? Wybór stylu na daną sytuację, w szczególności praktyczne wskazania
  • Nauka zmiany stylu w zależności od:

wykonywanych zadań
dojrzałości psychologiczno-zawodowej swoich pracowników

  • Testy i gry kierownicze

Trening umiejętności kierowniczych w zarządzaniu podwładnymi

  • Określenie celów stojących przed kierownikiem
  • Co umiem, co muszę poprawić – czyli diagnoza i wyznaczenie celu pracy
  • Trening dopasowywania poszczególnych stylów do konkretnych sytuacji zawodowych

Wydawanie poleceń. Zwłaszcza przekazywanie podwładnym celów i zadań do wykonania

  • Wystąpienie kierownika – czyli prosty sposób na poinformowanie pracowników o zasadach pracy i wymaganiach
  • Wyznaczanie zadań i celów
  • Metody kontroli wykonywanych poleceń
  • Nauka oceniania wykonanej pracy
  • Analizowanie przyczyn niepowodzeń – zwłaszcza po stronie pracownika i szefa

Kierowanie zespołem – czyli praca nad osiąganiem wysokich wyników

  • Czynniki wpływające na samodzielność i efektywność pracowników
  • Organizowanie czasu pracy podwładnym
  • Swoboda a sztywne wykonywanie poleceń
  • Kontrola pracy – stała i jawna, czy na dystans?

Ważna funkcja – umiejętność zlecania zadań

  • Powody braku zlecania zadań w codziennej pracy szefa
  • Co szef może zyskać poprzez przekazywanie uprawnień?
  • Ćwiczenie technik z przekazywania prac pracownikom
  • Co zyska pracownik w wyniku zlecania mu zadań?

Udzielanie pracownikowi informacji zwrotnych o jego pracy

  • Jaki jest cel udzielania informacji zwrotnych?
  • Techniki i wzorce udzielania informacji zwrotnych podwładnym. Przede wszystkim zasady prawidłowej komunikacji

Udzielanie pochwał
Przekazywanie konstruktywnej krytyki

Ćwiczenie case’ów kierowniczych

Dodatkowo, jako uzupełnienie, polecamy zarządzanie zespołem sprzedaży.

Co najważniejsze, szkolenia zamknięte są przeprowadzane w oparciu o specyfikę klienta. W celu uzyskania pełnych informacji prosimy o skorzystanie z ZAPYTANIA OFERTOWEGO lub prosimy o kontakt z Doradcą:

tel. kom. 533 533 688

[email protected]