szkolenia ze sprzedaży

Szkolenia ze sprzedaży

Szkolenia ze sprzedaży – czyli kompletne szkolenia handlowe

Zapraszamy na szkolenia ze sprzedaży. Szkolenia dla firm z tej kategorii kierowane są do pracowników działów handlowych, działów sprzedaży, obsługi klienta. W szczególności zachęcamy osoby, które mają kontakt z klientem i realny wpływ na zwiększenie obrotów w Firmie.

Należy zaznaczyć, że szkolenia dla działu sprzedaży to najbardziej popularny obszar edukacyjny firmy KREATOR. W związku z tym nasi klienci oczekują, że dzięki warsztatom uda się zwiększyć wielkość sprzedaży. Aby taki cel osiągnąć, kursy sprzedaży muszą być zorganizowane wedle sprawdzonych konspektów i procedur. Przede wszystkim działania te muszą być sprawdzone, dotyczyć w szczególności procesu przygotowania, przeprowadzenia projektu i wszelkich działań po ich zakończeniu.

Należy zaznaczyć, że nasi Klienci z podziwem obserwują pracę trenerów podczas warsztatów. Trenerzy prowadzący szkolenie z zarządzania sprzedażą dysponują wiedzą o firmie, klientach i procedurach. Dodatkowo zadziwiają znajomością produktów, wiedzą o usługach i ogólnym otoczeniu biznesowym. Wynika to z dobrego przygotowania do prowadzenia warsztatów, zebrania informacji od klienta oraz źródeł ogólnodostępnych. Co najważniejsze, w trakcie przygotowania do kursu sprzedażowego, każdy trener wykonuje określoną procedurę. Aby prawidłowo zorganizować zajęcia dotyczące technik sprzedaży, kluczowe jest:

  • zebranie wszelkich informacji o charakterze grupy,
  • rozpoznanie specyfiki pracy zespołu, czyli specyfika na stanowiskach,
  • zapoznanie się ze stosowanymi procedurami w Firmie,
  • rozpoznanie mocnych i słabych stron zespołu,
  • przygotowanie procedur, które należy wypracować w trakcie przeprowadzania projektu,
  • analiza życzeń pracowników,
  • zalecenia zwierzchników,
  • inne.

Szkolenia ze sprzedaży – czyli dobra energia

Godnym uwagi jest fakt, że szkolenie ze sprzedaży posiada wyjątkową aurę do nauki. W szczególności jest to zasługą oryginalnych metod edukacyjnych, w powiązaniu z wieloletnim doświadczeniem trenerów. Dlatego Szkolenia handlowe nauczą Państwa służby handlowe przydatnych na ich stanowisku metod pracy. Aby to osiągnąć trener prowadzi zajęcia wedle zaplanowanych działań, a uczestnicy wykonują szereg ćwiczeń m.in.:

  • wykonują testy diagnostyczne
  • szkolenia dla działu sprzedaży uczą bardzo dużej ilości praktycznych technik
  • wykorzystują otrzymane materiały, czyli kompendium wiedzy z przykładami dopasowanymi do specyfiki branży, usług, produktów i pracy zespołu
  • przeprowadzają symulacje rozmów z klientami
  • wszystkie techniki piszą, analizują, sprawdzają pod okiem trenera
  • wykonują bardzo dużo ćwiczeń praktycznych. Przede wszystkim ćwiczą scenariusze rozmów, praktyczne techniki. Co najważniejsze, poprawność mogą od razu przeanalizować i zweryfikować pod okiem trenera

Szkolenia ze sprzedaży – czyli dobra energia

Godnym uwagi jest fakt, że szkolenie ze sprzedaży posiada wyjątkową aurę do nauki. W szczególności jest to zasługą oryginalnych metod edukacyjnych, w powiązaniu z wieloletnim doświadczeniem trenerów. Szkolenia sprzedażowe nauczą uczestników przydatnych na ich stanowisku metod pracy, na przykład technik sprzedaży B2B lub zamykania sprzedaży. Aby to osiągnąć, trener prowadzi kurs sprzedaży wedle zaplanowanych działań, a uczestnicy wykonują szereg ćwiczeń m.in.:

  • wykonują testy diagnostyczne,
  • szkolenia dla działu sprzedaży uczą bardzo dużej ilości praktycznych technik,
  • wykorzystują otrzymane materiały, czyli kompendium wiedzy z przykładami dopasowanymi do specyfiki branży, usług, produktów i pracy zespołu,
  • przeprowadzają symulacje rozmów z klientami,
  • wszystkie techniki piszą, analizują, sprawdzają pod okiem trenera,
  • wykonują bardzo dużo ćwiczeń praktycznych. Przede wszystkim ćwiczą scenariusze rozmów, przyswajają praktyczne techniki dotyczące telefonicznej obsługi klienta, sprzedaży internetowej czy negocjacji. Co najważniejsze, poprawność mogą od razu przeanalizować i zweryfikować pod okiem trenera.

Zakończenie szkoleń ze sprzedaży oraz wsparcie

Szkolenie dla działu sprzedaży nie kończy się na samym treningu. Oferujemy wsparcie poszkoleniowe. Dodatkowo proponujemy przeprowadzenie wsparcia po zakończeniu warsztatów w postaci:

  • konsultacji telefonicznych lub mailowych,
  • zadań domowych – czyli zadania wdrożeniowe w późniejszym okresie,
  • formy powtórzeniowe,
  • elementy sprawdzające,
  • sesje „on the job”,
  • coaching,
  • dodatkowo inne zadania po konsultacjach.

Szkolenie dla Działu Sprzedaży – zatem co je wyróżnia?

  • Szkolenie dla działu sprzedaży to szeroki zakres specjalizacji. Przede wszystkim bardzo bogata oferta tematyczna bazująca na sprawdzonych projektach
  • Szkolenie handlowe autorskie, nastawione na konkretny rezultat. Należy pamiętać, że podejmujemy się tematów nowych i unikatowych – zatem prosimy o sformułowanie nam celu, który chcecie Państwo osiągnąć. Czyli przedstawcie problem, który wymaga rozwiązania, a my przygotujemy trening!
  • Dostarczamy Państwa pracownikom gotowych rozwiązań, procedur i standardów. W związku z tym wszystkie nasze działania, ćwiczenia i materiały bazują na Państwa produktach/usługach i dotyczą specyfiki Państwa Firmy. Szkolenia są dostosowane do specyfiki działalności
  • Wprowadzamy korzystne usprawnienia oraz innowacyjne rozwiązania

Szkolenie dla Działu Sprzedaży – co je wyróżnia?

Szkolenie dla działu sprzedaży to szeroki zakres specjalizacji — od przygotowywania ofert handlowych po techniki finalizacji sprzedaży. Szkolenia ze sprzedaży to bogata oferta tematyczna bazująca na sprawdzonych projektach.

Szkolenie sprzedażowe autorskie, nastawione jest na konkretny rezultat. Należy pamiętać, że podejmujemy się tematów nowych i unikatowych – zatem prosimy o sformułowanie nam celu, który chce się w danej firmie osiągnąć. Przedstawcie problem, który wymaga rozwiązania, a my przygotujemy trening dotyczący zarządzania sprzedażą!

Dostarczamy pracownikom gotowych rozwiązań, procedur i standardów. W związku z tym wszystkie nasze działania, ćwiczenia i materiały bazują na Waszych produktach/usługach i dotyczą specyfiki konkretnej Firmy. Szkolenia biznesowe ze sprzedaży są dostosowane do specyfiki działalności naszych Klientów.

Wprowadzamy korzystne usprawnienia oraz innowacyjne rozwiązania.

AUDYT

WARSZTATY

TWORZENIE STANDARDÓW

DOSTAWCY I ODBIORCY

– Audyt organizacyjny z mapowaniem procesów sprzedaży i obsługi klienta

– Ocena kompetencji handlowych pracowników

– Weryfikacja standardów, czyli test procedur obsługi klienta

– Opinia wdrożenia standardów pracy

– Sprawdzenie efektywności działania działu sprzedaży

– Doskonalenie kompetencji handlowych i negocjacyjnych (B2B, B2C)

– Doskonalenie kompetencji związanych z bezpośrednią i/lub telefoniczną obsługą klienta biznesowego oraz indywidualnego

– Budowanie standardów pracy

– Szkolenia handlowe indywidualne i coaching

Budowanie standardów pracy dla:

– kierowników sprzedaży

– przedstawicieli handlowych

– doradców klienta

– biur obsługi klienta

– tworzenie podręczników standardów sprzedaży i pracy w działach handlowych

Dla firm produkcyjnych:

– warsztaty dla Twoich odbiorców – jak efektywnie odsprzedawać Twoje produkty

– warsztaty integracyjne dla Klientów, czyli budujemy relacje z Twoją Firmą

Dla firm handlowych:

angażujemy producentów w doskonalenie kompetencji Twojego zespołu

Szkolenia ze sprzedaży – czyli zakres szkoleń handlowych

Należy pamiętać, że prowadzimy profesjonalne szkolenia, również szkolenia online, z różnych obszarów. Począwszy od skutecznych metod nawiązywania oraz budowania relacji z klientem, negocjacje, aż po organizację i planowanie pracy pracownika. Poza działami sprzedaży szkolimy również menedżerów odpowiedzialnych za zespoły pracowników. Przede wszystkim uczymy praktycznych technik zarządzania pracownikami i motywowania, tworzenia strategii sprzedaży i coachingu. Należy pamiętać, że spotkania prowadzone są przez doświadczonych trenerów, którzy mogą pochwalić się ogromną, kompleksową wiedzą z zakresu handlowego i zarządzania.

Należy zaznaczyć, że stawiamy na pełen indywidualizm i dostosowanie konkretnych warsztatów do oczekiwań danej Firmy. Dlatego najczęściej szkolenie dla działu sprzedaży prowadzimy w układzie zamkniętym. W związku z tym możemy zrealizować warsztaty dostosowane do potrzeb pracowników. Pozwala nam to przećwiczyć z nimi najskuteczniejsze techniki i zasady współpracy z klientami.

W trakcie zajęć umożliwiamy wszystkim uczestnikom szkoleń ze sprzedaży przećwiczenie poznanych technik. W ten sposób już w trakcie trwania szkoleń handlowych mogą je zweryfikować, dopasować i sprawdzić pod okiem trenera. Szkolenia techniki sprzedaży i szkolenia obsługa klienta to znakomita okazja na efektywne przyswojenie wiedzy i dopasowanie jej do swojej specyfiki z nauczycielem.

W czasie zajęć w ramach kursu sprzedażowego kształtujemy rozwój osobisty i zawodowy, a także ułatwiamy poznanie swoich słabości i atutów w nauce. Dodatkowo jest to okazja, aby poznać nowe rozwiązania i poprawić swoją skuteczność. Należy pamiętać, że budujemy także świadomość menedżerów, osób odpowiedzialnych za przychody i budowanie strategii.

  • Doradzamy
  • Poprawiamy błędy
  • Wskazujemy drogę
  • Wywieramy pozytywny wpływ

Analizujemy sytuacje z życia zawodowego uczestników i przeprowadzamy merytoryczne dyskusje. Wszystko po to, aby uczestnicy szkolenia ze sprzedaży poczuli się pewni siebie. Aby mogli otrzymaną wiedzę wykorzystać już w trakcie warsztatów, a później na bieżąco w swojej pracy.

Do kogo kierujemy ofertę szkoleń dla działu sprzedaży?

Realizujemy szkolenia z zarządzania sprzedażą dla wszystkich grup pracowników z działów handlowych, tj.:

  • dyrektorów, menedżerów regionalnych, kierowników sprzedaży,
  • przedstawicieli handlowych,
  • handlowców,
  • doradców techniczno-handlowych,
  • sprzedawców,
  • telemarketerów,
  • pracowników działów obsługi klienta.

Szkolenia ze sprzedaży — co gwarantujemy?

Co najważniejsze, każdy uczestnik wyjdzie ze szkolenia sprzedażowego z nową wiedzą i umiejętnościami. Udział w kursie ze sprzedaży zapewnia:

  • Wysoką jakość i atrakcyjność szkoleń handlowych,
  • Wzrost kompetencji handlowych w zakresie sprzedaży, obsługi klienta, pozyskiwania,
  • Wsparcie Firmy w realizacji ważnych celów nastawionych na wzrost obrotów towarów lub usług, czyli zwiększenie efektywności organizacji.

Aby doskonalić się w sprzedaży, zapraszamy na szkolenie z Technik Sprzedaży.

Wszystkie nasze szkolenia ze sprzedaży są dopasowane do specyfiki naszego Klienta. Aby uzyskać pełne informacje, prosimy o skorzystanie z ZAPYTANIA OFERTOWEGO lub kontakt z Doradcą: