Szkolenia ze sprzedaży

Szkolenia ze sprzedaży – czyli filar kompetencyjny handlowców

Zapraszamy Państwa na szkolenia ze sprzedaży, kierowane do pracowników działów handlowych, działów sprzedaży, obsługi klienta. W szczególności osoby, które mają kontakt z klientem i realny wpływ na zwiększenie obrotów w Państwa Firmie.

Należy zaznaczyć, że Szkolenie dla działu sprzedaży to najbardziej popularny obszar edukacyjny profilu szkoleniowego firmy KREATOR. W związku z tym każdy klient stawia nam, jako ostateczny cel, zwiększenie sprzedaży. Aby go osiągnąć należy wykonać określone procedury. Przede wszystkim muszą być one sprawdzone, dotyczyć w szczególności procesu przygotowania warsztatów, przeprowadzenia projektu i wszelkich działań poszkoleniowych.

Szkolenie dla działu sprzedażyAudyt przedszkoleniowy

Co najważniejsze nasi klienci z podziwem obserwują pracę trenerów podczas szkoleń ze sprzedaży. Przede wszystkim trenerzy dysponują wiedzą o firmie, procedurach funkcjonujących w przedsiębiorstwie. Dodatkowo zadziwiają znajomością produktów, wiedzą o usługach i ogólnym otoczeniu biznesowym. Z pewnością cała umiejętność dopasowania jest zasługą dobrego przygotowania się do prowadzenia warsztatów. Przede wszystkim w trakcie przygotowania każdy trener przygotowuje komplet wiedzy i informacji:

  • zebranie wszelkich informacji o charakterze grupy
  • rozpoznanie specyfiki pracy zespołu, czyli specyfika na stanowiskach
  • zapoznanie się ze stosowanymi procedurami w Państwa Firmie
  • rozpoznanie mocnych i słabych stron zespołu
  • przygotowanie procedur, które należy wypracować w trakcie przeprowadzania projektu
  • opracowanie wdrożenia procedur
  • analiza życzeń pracowników
  • zalecenia zwierzchników
  • inne

Szkolenia ze sprzedaży – czyli dobra energia

Godnym uwagi jest fakt, że szkolenia ze sprzedaży posiadają wyjątkową aurę do nauki. W szczególności jest to zasługą oryginalnych metod edukacyjnych, w powiązaniu z wieloletnim doświadczeniem trenerów. Dlatego Szkolenie dla działu sprzedaży nauczy Państwa służby handlowe przydatnych na ich stanowisku metod pracy. Aby to osiągnąć trener prowadzi zajęcia wedle zaplanowanych działań, a uczestnicy wykonują szereg ćwiczeń m.in.:

  • wykonują testy diagnostyczne
  • szkolenia dla działu sprzedaży uczą się bardzo dużej ilości praktycznych technik
  • wykorzystują otrzymane materiały szkoleniowe, czyli kompendium wiedzy z przykładami dopasowanymi do specyfiki branży, usług, produktów i pracy zespołu
  • przeprowadzają symulacje rozmów z klientami
  • wszystkie techniki piszą, analizują, sprawdzają pod okiem trenera
  • wykonują bardzo dużo ćwiczeń praktycznych. Przede wszystkim ćwiczą scenariusze rozmów, praktyczne techniki. Co najważniejsze, poprawność mogą od razu przeanalizować i zweryfikować

Zakończenie szkolenia ze sprzedaży oraz wsparcie

Szkolenie dla działu sprzedaży nie kończy się na samym treningu. Przede wszystkim oferujemy Państwu wsparcie poszkoleniowe. Dodatkowo proponujemy przeprowadzenie wsparcia po zakończeniu warsztatów w postaci:

  • konsultacji telefonicznych lub mailowych
  • zadań domowych – czyli zadania wdrożeniowe po szkoleniu
  • formy powtórzeniowe
  • elementy sprawdzające
  • sesje “on the job”
  • coaching
  • dodatkowo inne zadania po konsultacjach

Szkolenie dla Działu Sprzedaży – zatem co je wyróżnia?

  • Szeroki zakres specjalizacji. Przede wszystkim bardzo bogata oferta tematyczna bazująca na sprawdzonych projektach szkoleniowo-doradczych
  • Szkolenia autorskie, nastawione na konkretny rezultat. Należy pamiętać, że Podejmujemy się tematów nowych i unikatowych – zatem prosimy o sformułowanie nam celu, który chcecie Państwo osiągnąć. Czyli przedstawcie problem, który wymaga rozwiązania, a my przygotujemy trening!
  • Dostarczamy Państwa pracownikom gotowych rozwiązań, procedur i standardów. W związku z tym wszystkie nasze działania, ćwiczenia i materiały bazują na Państwa produktach/usługach i dotyczą specyfiki Państwa Firmy
  • Wprowadzamy korzystne usprawnienia oraz innowacyjne rozwiązania

Szkolenia ze sprzedaży – czyli zakres szkoleń handlowych

Należy pamiętać, że prowadzimy profesjonalne szkolenia handlowe z różnych obszarów. Począwszy od skutecznych metod nawiązywania oraz budowania relacji z klientem, negocjacje, aż po organizację i planowanie pracy pracownika. Dodatkowo szkolimy również menedżerów odpowiedzialnych za zespoły pracowników. Przede wszystkim ucząc doskonałych technik zarządzania pracownikami i motywowania, tworzenia strategii sprzedaży i coachingu. Co najważniejsze – spotkania prowadzone są przez doświadczonych trenerów, którzy mogą pochwalić się ogromną, kompleksową wiedzą z zakresu handlowego i zarządzania.

Należy zaznaczyć, że stawiamy na pełen indywidualizm i dostosowanie konkretnych warsztatów do oczekiwań Państwa Firmy. Dlatego najczęściej szkolenie dla działu sprzedaży prowadzimy w układzie zamkniętym. W związku z tym możemy zrealizować warsztaty dostosowane do potrzeb pracowników. Dodatkowo przećwiczyć z nimi najskuteczniejsze techniki i zasady współpracy z klientami.

Przede wszystkim umożliwiamy wszystkim uczestnikom szkoleń ze sprzedaży przećwiczenie poznanych technik. W ten sposób już w trakcie szkolenia mogą je zweryfikować, dopasować i sprawdzić pod okiem trenera. To znakomita okazja na efektywne przyswojenie wiedzy i dopasowanie jej do swojej specyfiki. W ten sposób kształtujemy rozwój osobisty i zawodowy, poznanie swoich słabości i atutów w nauce. Dodatkowo jest to możliwość poznania rozwiązań, które można wdrożyć, aby poprawić swoją skuteczność. Należy pamiętać, że budujemy także świadomość menedżerów, osób odpowiedzialnych za przychody i budowanie strategii.

  • Doradzamy
  • Poprawiamy błędy
  • Wskazujemy drogę
  • Wywieramy pozytywny wpływ

Analizujemy sytuacje z życia zawodowego uczestników i przeprowadzamy merytoryczne dyskusje. Wszystko po to, aby wszyscy uczestnicy poczuli się pewni siebie w trakcie szkolenia. Aby mogli otrzymaną wiedzę wykorzystać już w trakcie warsztatów, a później na bieżąco w swojej pracy.

AUDYT

WARSZTATY

TWORZENIE STANDARDÓW

DOSTAWCY I ODBIORCY

– Audyt organizacyjny z mapowaniem procesów sprzedaży i obsługi klienta

– Ocena kompetencji handlowych pracowników

– Weryfikacja standardów, czyli test procedur obsługi klienta

– Opinia wdrożenia standardów pracy

– Sprawdzenie efektywności działania działu sprzedaży

– Doskonalenie kompetencji handlowych i negocjacyjnych (B2B, B2C)

– Doskonalenie kompetencji związanych z bezpośrednią i/lub telefoniczną obsługą klienta biznesowego oraz indywidualnego

– Budowanie standardów pracy

– Szkolenia indywidualne i coaching ekipy handlowej

Budowanie standardów pracy dla:

– kierowników sprzedaży

– przedstawicieli handlowych

– doradców klienta

– biur obsługi klienta

– tworzenie podręczników standardów sprzedaży i pracy w działach handlowych

Dla firm produkcyjnych:

– szkolenia dla Twoich odbiorców – jak efektywnie odsprzedawać Twoje produkty

– warsztaty integracyjne dla Klientów, czyli budujemy relacje z Twoją Firmą

Dla firm handlowych:

angażujemy producentów w doskonalenie kompetencji handlowych Twojego zespołu

Do kogo kierujemy ofertę?

Realizujemy szkolenia dla wszystkich grup pracowników z działów handlowych, tj.:

  • dyrektorów handlowych, menedżerów regionalnych, kierowników sprzedaży
  • przedstawicieli handlowych
  • handlowców
  • doradców techniczno-handlowych
  • sprzedawców
  • telemarketerów
  • pracowników działów obsługi klienta

Co Państwu gwarantujemy?

Co najważniejsze, że każdy wyjdzie ze szkolenia z nową wiedzą i umiejętnościami. Dlatego Państwa pracownicy otrzymają:

  • Wysoką jakość i atrakcyjność szkoleń
  • Wzrost kompetencji handlowych w zakresie sprzedaży, obsługi klienta, pozyskiwania
  • Wsparcie Państwa Firmy w realizacji ważnych celów nastawionych na wzrost obrotów towarów lub usług, czyli zwiększenie efektywności organizacji.

 

Aby doskonalić się w sprzedaży zapraszamy na szkolenie Technik Sprzedaży.

Wszystkie nasze szkolenia dla działu sprzedaży są dopasowane do specyfiki naszego Klienta. Aby uzyskać pełne informacje prosimy o skorzystanie z ZAPYTANIA OFERTOWEGO lub prosimy o kontakt z Doradcą:

tel. kom. 533 533 688

[email protected]