FAQ

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi w sprawie organizacji szkoleń biznesowych

Poniżej znajdą Państwo listę najczęściej zadawanych pytań. Pojawiają się one w kontakcie z nami, w czasie rozmów na temat szkoleń biznesowych. Zestawiliśmy je z odpowiedziami, aby łatwiej było Państwu znaleźć odpowiednie informacje. Ta wiedza może się oczywiście zmieniać, a jeżeli posiadają Państwo jakieś sugestie lub jakiegoś obszaru Państwu tu brakuje, zapraszamy do zgłoszenia nam tego i kontaktu.

Jak wygląda proces przygotowania szkolenia?

Szkolenia biznesowe przeprowadzamy w sposób dostosowany do specyfiki naszych Klientów. To nasza najważniejsza zasada. Stąd pierwsze informacje o szkoleniu zbiera opiekun Klienta i przesyła do Państwa ofertę. Następnie robimy rozpoznanie o specyfice szkolonego zespołu, wysyłamy ankiety przedszkoleniowe (anonimowe), trener kontaktuje się ze zwierzchnikiem szkolonego zespołu (w razie potrzeby z wybranymi uczestnikami). W zależności od tematu szkolenia trener zapoznaje się ze specyfiką Państwa Firmy, rodzajem działalności, usług, produktów itp.

 

Jak można zgłosić się na szkolenie otwarte?

Na szkolenia otwarte można się zgłosić za pomocą kilku źródeł. I tak ostatecznie, po otrzymaniu wiadomości, skontaktujemy się z Państwem:

– formularza zgłoszeniowego znajdującego na końcu strony szkoleń otwartych

– dodatkowo można wysłać swoje zgłoszenie za pomocą strony Zgłoszenie na szkolenie otwarte

– wystarczy również wysłać informację o chęci wzięcia udziału w szkoleniu otwartym na jakikolwiek adres mailowy, np. [email protected], wtedy skontaktujemy się z Państwem i powiemy o dalszych czynnościach

– informacje o szkoleniach otwartych znajdują się na naszym profilu FB Kreator w zakładce WYDARZENIA. Z poziomu naszego profilu na Facebooku również można wysłać do nas informację

– zawsze do dyspozycji jest nasz telefon kontaktowy + 48 533 533 507

 

Jak zgłosić chęć uczestnictwa firmy w szkoleniu?

Każda forma kontaktu znajdująca się na naszej stronie internetowej lub profilu Facebook jest dobra. Odbieramy wiadomości mailowe, z formularzy, telefoniczne, sms-owe, facebookowe. W każdym przypadku, po odebraniu wiadomości, skontaktujemy się z Państwem w celu porozmawiania o zgłoszeniu i szkoleniu dla Firmy i Państwa pracowników. Najważniejsze źródła kontaktowe w sprawie szkoleń biznesowych:

– strona WWW Kreator w zakładce Kontakt – KONTAKT

– adres mailowy [email protected]

– kontakt telefoniczny  – + 48 503 129 393, + 48 533 533 507

– profil FB Kreator

Zapraszamy do kontaktu w sprawie szkoleń dla firm.

 

W jaki sposób można otrzymać  ofertę szkoleniową?

Oferty szkoleniowe przygotowujemy w oparciu o informacje udzielone od Państwa. Dotyczą one tematu szkolenia, rodzaju grupy pracowniczej oraz ilości uczestników. Ważną informacją jest forma szkolenia – stacjonarne czy online. W trakcie przygotowywanie oferty poprosimy o szczegółowe informacje, natomiast zapytania ofertowe można kierować w następujący sposób:

– formularz kontaktowy Zapytanie ofertowe

– adres mailowy [email protected]

– telefonicznie – + 48 503 129 393, + 48 533 533 507

Wszelkie dane kontaktowe znajdą Państwo na stronie KONTAKT.

 

Co zawiera (obejmuje) cena szkoleniowa?

W przypadku szkolenia otwartego, realizowanego w siedzibie naszej firmy,  cena szkolenia obejmuje:

– przeprowadzenie szkolenia przez trenera

– bogate materiały szkoleniowe

– certyfikat ukończenia szkolenia

– lunch

– przerwy kawowe w czasie całego szkolenia (słodki poczęstunek i napoje).

W przypadku szkolenia zamkniętego,  cena szkolenia obejmuje:

– audyt przedszkoleniowy – wywiady i ankiety

– przygotowanie autorskiego programu zajęć i materiałów, dostosowanego do celu szkolenia, produktów/usług i specyfiki Państwa Firmy

– przeprowadzenie aktywnego treningu

– certyfikaty potwierdzające udział w szkoleniu dla uczestników

– pisemny raport ogólny uwzględniający informacje ogólne o zespole (w przypadku szkolenia stacjonarnego) i ewentualne wskazówki

– przeprowadzenie i opracowanie ankiet ewaluacyjnych (na życzenie)

– konsultacje poszkoleniowe dla pracodawcy w ciągu 30 dni od zakończenia szkolenia (na życzenie)

– konsultacje poszkoleniowe dla uczestników szkolenia w ciągu 6 miesięcy od zakończenia zajęć, w postaci telefonicznej lub mailowej (na życzenie)

– dojazd trenera na miejsce szkolenia w przypadku szkolenia stacjonarnego

 

Co w przypadku odwołania szkolenia otwartego?

W takim przypadku kontaktujemy się z każdym uczestnikiem telefonicznie i przekazujemy informację o nowym terminie szkolenia.

Jeżeli szkolenie zostało już opłacone i pieniądze wpłynęły na nasze konto – możemy zwrócić pieniądze lub zatrzymać je na poczet kolejnego terminu w zależności od decyzji Klienta.

 

Gdzie odbywają się szkolenia otwarte?

Szkolenia otwarte organizujemy w sali szkoleniowej budynku, w którym znajduje się siedziba firmy Kreator. Dokładny adres to Aleja Armii Krajowej 61, 50-541 Wrocław, budynek numer C (pierwsze piętro). Na parking dla klientów pokieruje Państwa PINEZKA.  Zawsze przesyłamy do Uczestników mapkę dojazdową.

 

Gdzie odbywają się szkolenia zamknięte?

Szkolenia dla firm w formie zamkniętej odbywają się w miejscu wskazanym lub polecanym przez Państwa. Najczęściej odbywają się w salach dostępnych na terenie firmy, wynajętych salach konferencyjnych lub hotelu. Klienci mający swoje siedziby w pobliżu Wrocławia mogą skorzystać z sali szkoleniowej przy firmie Kreator, wtedy udostępniamy ją bezpłatnie. Szkolenia mogą odbyć się również w formie online.

 

Czy szkolenie może się odbyć w siedzibie firmy Klienta lub w innym wybranym miejscu?

Tak. Tak naprawdę warsztaty biznesowe przeprowadzimy w każdym miejscu wskazanym przez Klienta. Może to być siedziba firmy Klienta, pobliska sala szkoleniowa lub jakiekolwiek miejsce nadające się do uczenia grupy szkoleniowej. Szkolenia biznesowe dla firm prowadzimy na terenie całej Polski.

 

Czy po szkoleniu uczestnik dostanie certyfikat?

Tak. Po każdym szkoleniu uczestnicy otrzymują certyfikat potwierdzający udział danej osoby w szkoleniu. W przypadku szkolenia stacjonarnego uczestnicy otrzymają papierowy certyfikat w trakcie szkolenia, natomiast przy szkoleniu online, uczestnicy dostaną certyfikat na skrzynkę pocztową po szkoleniu.

 

Czy istnieją zniżki w przypadku zapisania większej ilości osób?

W przypadku szkoleń zamkniętych już na poziomie oferty uwzględniamy zgłoszoną liczbę osób. Jeżeli chodzi o szkolenia otwarte również mogą Państwo liczyć na rabaty. W sprawie zgłoszeń 3 i więcej osób na konkretne szkolenie otwarte zapraszamy do negocjacji 🙂 

 

Ile osób liczą grupy szkoleniowe?

Staramy się robić tak, aby grupy szkoleniowe nie przekraczały 15 osób. Wyznacznikiem ilości osób w grupie jest efektywność. Nasze szkolenia, konspekty, programy i ćwiczenia są tak zaprojektowane, aby osiągnąć wyznaczony cel. Dlatego grupy szkoleniowe nie przekraczają 15 osób, wtedy mamy gwarancję, że każda osoba pod okiem trenera przećwiczy, wypowie, napisze i zastosuje różne techniki. W przypadku grup przekraczających 15 osób zapraszamy do indywidualnych uzgodnień i konsultacji.

 

Ile czasu trwa szkolenie?

Standardowe nasze szkolenia biznesowe stacjonarne, programy oraz konspekty, dla grup do 15 osób, są projektowane zazwyczaj na dwa dni szkoleniowe, po 7 godzin dziennie (w tym wliczone przerwy). Dla mniejszych grup, przy wybranych elementach programowych, przy odpowiednich możliwościach czasowych uczestników, możemy szkolenia prowadzić przy innej agendzie godzinowej. Np. zrealizować ważniejsze elementy programu w ciągu jednego dnia, w czasie 8 godzin. Wszystko zależy od wybranego tematu szkolenia.

Szkolenia online trwają często 5-6 godzin w ciągu jednego dnia lub dzielimy je na dwa dni, ponieważ spędzenie zbyt wielu godzin przy nauce przed komputerem jest mniej efektywne.

 

Czy możecie podzielić się referencjami innych klientów?

Tak. Posiadamy referencje od klientów, którzy przeprowadzali z nami różnorodne projekty. Na życzenie chętnie podzielimy się opiniami innych naszych, zadowolonych klientów.

 

Ile czasu trwa przygotowanie oferty szkoleniowej?

Staramy się przygotowywać oferty szkoleniowe najszybciej, jak to możliwe. Przy sprzyjających okolicznościach otrzymacie Państwo ofertę jeszcze tego samego dnia. Jeżeli zapytanie jest nietypowe lub wymaga szczególnych konsultacji z trenerem, przygotowanie oferty może potrwać do 3 dni.

 

Czy zapewniacie materiały szkoleniowe?

Tak. Rodzaj materiałów szkoleniowych zależy od tematu i formy szkolenia. W przypadku szkoleń stacjonarnych uczestnicy otrzymują materiały drukowane w postaci skoroszytu. W przypadku szkoleń online, uczestnicy otrzymują materiały w wersji PDF lub prezentacji. Jeżeli chodzi o kompetencje miękkie zazwyczaj jest to zbiór teorii i technik dopasowanych do specyfiki branży i działalności Klienta. W przypadku szkoleń twardych, technicznych, skrypt zawiera definicje, schematy, zadania do rozwiązania lub instrukcje.

 

Na jakiej platformie prowadzone są szkolenia online?

Na co dzień prowadzimy szkolenia online na platformie Zoom. Natomiast wielu naszych trenerów potrafi biegle obsługiwać inne dostępne na rynku platformy onlinowe. Kwestie oprogramowania indywidualnie uzgadniamy przed realizacją szkolenia dla firmy.

 

Dlaczego my?

Cel naszych szkoleń to konkretny EFEKT BIZNESOWY!

Szkolenia są precyzyjnie przygotowane „SZYTE NA MIARĘ”

Dzielimy się DOBRYMI PRAKTYKAMI

Nasz szkolenia są dopasowane do specyfiki firmy i jej potrzeb

Przygotowujemy profesjonalne MATERIAŁY SZKOLENIOWE

Nasi TRENERZY to praktycy, doradcy i świetni nauczyciele

 

Czym się zajmujemy?

Firma szkoleniowa KREATOR specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń oraz w doradztwie biznesowym. Co najważniejsze, od 1998 roku wspieramy firmy w zakresie efektywnego zarządzania procesami i zasobami. Przede wszystkim prowadzimy szkolenia i udzielamy doradztwa.

 

Czy po szkoleniu uczestnicy będą mogli kontaktować się z trenerami?

Tak, bezpłatnie otrzymują Państwo konsultacje telefoniczne lub mailowe z trenerem.

 

A co po szkoleniu, na jakie działania można liczyć?

Wszystkie działania poszkoleniowe zależą od Państwa potrzeb i chęci rozwoju. Po przeprowadzonym szkoleniu możemy zrealizować wiele czynności dokształcających lub gruntujących wiedzę. Bezpłatnie otrzymują Państwo konsultacje telefoniczne lub mailowe.
Wśród działań poszkoleniowych proponujemy między innymi „zadania domowe” wdrożeniowe oraz sesje sprawdzające. Dodatkowo możemy przeprowadzić sesje on the Job, czyli obserwacja w miejscu i czasie pracy pracownika. Proponujemy też Państwu coaching dla pracowników, gdzie zostaną ustalone dalsze kierunki rozwoju pracownika.
Wszelkie informacje o działaniach poszkoleniowych i ich organizacji otrzymają Państwo w ofercie szkoleniowej.

Dla przykładu: po szkoleniu z technik sprzedaży możemy przygotować zadania domowe, gdzie uczestnik szkolenia będzie zobowiązany do rozwiązania kilku zadań, stworzenia komunikatów z konkretnymi technikami sprzedaż, które były prezentowane na szkoleniu. Po sprawdzeniu przez trenera uczestnik otrzyma informację o rezultacie odrobionego zadania.

Jeżeli powyższe informacje nie wyczerpały Państwa ciekawości lub wątpliwości serdecznie zapraszamy do KONTAKTU, wtedy odpowiemy na wszystkie pytania i przygotujemy bardzo ciekawą propozycję szkoleniową.