obiekcje klientów w trudnych czasach

2020-10-20 Jak radzić sobie z ceną i obiekcjami klientów w trudnych czasach?

Szkolenie online o radzeniu sobie z ceną i obiekcjami w trudnych czasach.

kalendarz szkoleń   20 października 2020 (wtorek)     9:00 – 11:00

Jeżeli:
– jesteś handlowcem i spotykają Cię trudne sytuacje w sprzedaży
– napotykasz w swojej pracy na obiekcje i opór klientów
– trudno Ci się przebić przez bariery wynikające z trudnego okresu pandemicznego
Weź udział w szkoleniu:

Jak radzić sobie z ceną i obiekcjami klientów w trudnych czasach?

Rozwiążemy w sposób konkretny i rzeczowy następujące zagadnienia:

  • Klient pandemiczny – jego trudności biznesowe a Twoja postawa.
  • Gdy klient narzeka: Sprzedaż mi spadła / teraz to nie jest najlepszy czas na inwestycje / zakupy realizujemy do minimum…
  • Jak mimo wszystko szukać szans sprzedażowych?
  • Czworo uszu – praktyczne sposoby na docieranie do każdego klienta.
  • Cena – jak ją teraz prezentować i jak jej bronić? 5 skutecznych technik.
  • Nie jestem teraz zainteresowany – 2 najbardziej efektywne sposoby reakcji handlowca.
  • Kupuję gdzie indziej / korzystam już z innych rozwiązań. Najbardziej skuteczne sposoby reakcji.
  • Co dzisiaj zmniejsza Twoją skuteczność w sprzedaży? Czego nie robić?
     

TERMIN

20 października 2020 (wtorek), godzina 9:00 – 11:00

KOSZT UDZIAŁU

Cena: 250 zł netto (szkolenie + materiały)

ZAPISY

Szkolenie zakończone

Jeżeli chcesz otrzymywać na bieżąco informacje o webinarach i szkoleniach online (zarówno darmowych, jak i płatnych) zapisz się na listę. Poinformujemy Cię o najciekawszych wydarzeniach. Jeżeli chcesz uniknąć wpadania wiadomości do katalogu spam, dodaj proszę adres [email protected] do swojej skrzynki adresowej w poczcie email.

Jednocześnie prosimy Cię o pomoc w przygotowaniu skutecznej oferty i praktycznych rozwiązań. Dlatego prosimy o udzielenie krótkiej odpowiedzi w formularzu.

Do zobaczenia na ekranie!

Administratorem Twoich danych osobowych jest Kreator Sp. z o.o. Polityka prywatności