obsługa klienta w helpdesk it

2020-12-07 Obsługa klienta w Helpdesk IT

Szkolenie online na temat Obsługi klienta w Helpdesk IT.

Symbol Kalendarz Roczny | darmowa Ikony   7 grudnia 2020 (poniedziałek)     9:00 – 11:00

Szkolenie z obsługi klienta w Helpdesk IT. Dedykowane działom Helpdesk, działom Obsługi klienta w branży IT. Dowiesz się, jak powinien działać Helpdesk i jak powinna działać komunikacja z klientem wewnętrznym i zewnętrznym. Nauczysz się wykorzystywać asertywność podczas obsługi oraz poznasz reakcje na sytuacje, które mogą być dla Ciebie kłopotliwe. Czyli nic innego, jak pomocne techniki na trudne sytuacje. Dlatego zapraszamy na szkolenie online

Obsługa klienta w Helpdesk IT

Zapraszamy pracowników Helpdesk IT, pracowników działów IT oraz szefów IT.

Program szkolenia:

  • Misja działu Helpdesk. Jakie są nasze zadania i jak powinniśmy działać?
  • Komunikacja z klientem wewnętrznym i zewnętrznym – najważniejsze zasady i techniki (system zgłoszeń, mail, telefon, spotkanie)
  • Asertywność Działu Helpdesk – trening komunikacji asertywnej w różnych sytuacjach związanych z procesem obsługi klienta
  • Praktyki wpływające na budowanie pozytywnej relacji z Użytkownikiem
  • Trudne sytuacje. Gdy użytkownik naciska np. na priorytetowe potraktowanie, mówi: „To pilne!”, „Powinienem być obsłużony w pierwszej kolejności” itp. – jak reagować na obiekcje Użytkowników? Pomocne techniki na trudne sytuacje
         
     

TERMIN

7 grudnia 2020 (poniedziałek), godzina 9:00 – 11:00

KOSZT UDZIAŁU

Cena: 250 zł netto (szkolenie + materiały)

ZAPISY

Szkolenie zakończone

Jeżeli chcesz otrzymywać na bieżąco informacje o webinarach i szkoleniach online (zarówno darmowych, jak i płatnych) zapisz się na listę. Poinformujemy Cię o najciekawszych wydarzeniach. Jeżeli chcesz uniknąć wpadania wiadomości do katalogu spam, dodaj proszę adres [email protected] do swojej skrzynki adresowej w poczcie email.

Jednocześnie prosimy Cię o pomoc w przygotowaniu skutecznej oferty i praktycznych rozwiązań. Dlatego prosimy o udzielenie krótkiej odpowiedzi w formularzu.

Do zobaczenia na ekranie!





    Jaki temat najbardziej Cię interesuje? Jakie zagadnienia chcesz rozwiązać podczas webinarów?

    Zgody

    Administratorem Twoich danych osobowych jest Kreator Sp. z o.o. Polityka prywatności