Webinarium na temat przyjmowania i rozpatrywania reklamacji w branży odzieżowej.
6 października 2020 (wtorek)
9:00-9:30 udział GRATIS
Czy da się funkcjonować w branży odzieżowej bez procedur i znajomości przepisów reklamacyjnych? Na pewno nie! W dzisiejszych czasach obrót towarem, a zwłaszcza odzieżą, jest tak duży, że zagadnienie reklamacji jest istotnym obszarem dla każdej firmy w tej branży. Nieznajomość przepisów może doprowadzić do niepotrzebnych kłopotów. Nieznajomość może również powodować, że konsument niesłusznie otrzyma rekompensatę. Oczywiście, świadomie firma może postępować pro kliencko, ale warto mieć rozeznanie, jakiej skali takie działanie dotyczy. Dlatego, że koszty takiej polityki mogą być bardzo wysokie. Co najważniejsze, aby być dobrze zabezpieczonym, warto wiedzieć, jakie są prawa i obowiązki w czasie realizacji reklamacji w branży odzieżowej.
REKLAMACJE DLA BRANŻY ODZIEŻOWEJWebinar dla działu reklamacji, handlowców i sprzedawców Odpowiedz na poniższe pytania, a uświadomisz sobie, czy Twoja obecność na webinarze jest konieczna:
Jeżeli po przeczytaniu tych pytań zastanawiasz się nad odpowiedzią na co najmniej trzy – to webinarium jest dla Ciebie!!! UDZIAŁ GRATIS! |
Administratorem Twoich danych osobowych jest Kreator Sp. z o.o. Polityka prywatności