Reklamacje dla branży odzieżowej

2020-10-06 Reklamacje dla branży odzieżowej GRATIS

Webinarium na temat przyjmowania i rozpatrywania reklamacji w branży odzieżowej.

kalendarz szkoleń   6 października 2020 (wtorek)     9:00-9:30   udział GRATIS

Czy da się funkcjonować w branży odzieżowej bez procedur i znajomości przepisów reklamacyjnych? Na pewno nie! W dzisiejszych czasach obrót towarem, a zwłaszcza odzieżą, jest tak duży, że zagadnienie reklamacji jest istotnym obszarem dla każdej firmy w tej branży. Nieznajomość przepisów może doprowadzić do niepotrzebnych  kłopotów. Nieznajomość może również powodować, że konsument niesłusznie otrzyma rekompensatę. Oczywiście, świadomie firma może postępować pro kliencko, ale warto mieć rozeznanie, jakiej skali takie działanie dotyczy. Dlatego, że koszty takiej polityki mogą być bardzo wysokie. Co najważniejsze, aby być dobrze zabezpieczonym, warto wiedzieć, jakie są prawa i obowiązki w czasie realizacji reklamacji w branży odzieżowej. 

 

REKLAMACJE DLA BRANŻY ODZIEŻOWEJ

Webinar dla działu reklamacji, handlowców i sprzedawców

Odpowiedz na poniższe pytania, a uświadomisz sobie, czy Twoja obecność na webinarze jest konieczna:

  • Czy zakupioną w sklepie stacjonarnym niewadliwą sukienkę konsumentka może zwrócić do sklepu, ponieważ po przymierzeniu w domu stwierdziła, że krój sukienki jest jednak dla niej nieodpowiedni?
  • Zmechacenie wełnianego swetra to wada towaru?
  • Czy należy przyjąć i rozpatrzyć reklamację rozdartych mechanicznie spodni?
  • Noszone codziennie buty mogą się zużyć po upływie roku?
  • Czy odpowiadasz za pofarbowany fotel przez spodnie dżinsowe zakupione w Twoim sklepie?
  • Jak opinia rzeczoznawcy będzie wiążąca dla konsumenta?
  • Czy odpadnięcie guzika od spodni może skutkować obowiązkiem zwrotu ceny?

Jeżeli po przeczytaniu tych pytań zastanawiasz się nad odpowiedzią na co najmniej trzy – to webinarium jest dla Ciebie!!! 


UDZIAŁ GRATIS!

Aby wziąć udział w bezpłatnym szkoleniu, wystarczy przysłać nam odpowiedź na pytanie: Co sprawia Ci największe problemy w przyjmowaniu lub rozpatrywaniu reklamacji? Podaj przykład.

Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

TERMIN

6 października 2020 (wtorek), godzina 9:00 – 9:30

ZAPISY

Webinar zakończony

Jeżeli chcesz otrzymywać na bieżąco informacje o webinarach (zarówno darmowych, jak i płatnych) zapisz się na listę. Poinformujemy Cię o najciekawszych wydarzeniach. Jeżeli chcesz uniknąć wpadania wiadomości do katalogu spam, dodaj proszę adres [email protected] do swojej skrzynki adresowej w poczcie email.

Jednocześnie prosimy Cię o pomoc w przygotowaniu skutecznej oferty i praktycznych rozwiązań. Dlatego prosimy o udzielenie krótkiej odpowiedzi w formularzu.

Do zobaczenia na ekranie!

Administratorem Twoich danych osobowych jest Kreator Sp. z o.o. Polityka prywatności