szkolenie techniki sprzedaży

Szkolenie z Technik sprzedaży

Szkolenie Techniki Sprzedaży – inwestycja z zyskiem

zapisy na szkolenie otwarte

Należy pamiętać, że pracownicy handlowi w celu zwiększenia wielkości sprzedaży sięgają po różne metody. Metody komunikacji, które można poznać w trakcie szkolenia techniki sprzedaży, są niezwykle przydatne. Umiejętne stosowanie technik sprzedaży może przyczynić się do wzrostu osiąganych wyników. Skuteczny handlowiec, stosując wiedzę sprzedażową, będzie umieć wygenerować duży zysk dla swojej firmy. Jednocześnie zadba o swoich klientów zgodnie z funkcjonującą etykieta biznesową i handlową. Szkolenie sprzedażowe z technik sprzedaży idealnie wpisuje się w ideę rozwoju służb handlowych. Przede wszystkim jest to trening, którego celem jest podniesienie umiejętności komunikacyjnych i sprzedażowych pracowników handlowych.

Praktyczne szkolenie z technik sprzedaży

Techniki Sprzedaży to warsztat, który scala wiedzę potrzebną do współpracy z klientami. Uczy narzędzi potrzebnych do nawiązywania trwałych kontaktów. W szczególności jest esencją wszystkiego, co handlowiec powinien wiedzieć na temat sprzedawania.

Co najważniejsze, szkolenia ze sprzedaży pozwalają nam uczyć tych umiejętności z wielkimi sukcesami od wielu lat. A nasi klienci zawsze obserwują ogromne postępy u swoich pracowników. Skuteczność naszego kursu z technik sprzedaży wynika z formy prowadzenia zajęć, opartej na praktycznych technikach i gotowych wzorcach pracy z klientem. Dlatego serdecznie zapraszamy na szkolenie z Technik Sprzedaży, które jest skierowane do wszystkich osób, którym zależy na doskonaleniu umiejętności handlowych. Przygotowaliśmy program szkolenia techniki sprzedaży zawierający zagadnienia, które wypełniają czas warsztatów.

Techniki Sprzedaży — szkolenie i przygotowanie

Aby skutecznie uczyć współpracy handlowej, należy odpowiednio przygotować projekt warsztatu. Następnie przeprowadzić go w sposób dopasowany do specyfiki pracy. Aby dokonać tego z sukcesem, zbieramy informacje od zwierzchników szkolonego zespołu na temat umiejętności sprzedażowych pracowników. Przede wszystkim pozyskujemy informacje od uczestników oraz wszystkich innych dostępnych źródeł, ucząc się specyfiki danej Firmy. Dodatkowo zbieramy informacje na temat charakteru pracy, sprzedawanych produktów i usług. Szkolenie z technik sprzedaży prowadzone jest w bardzo atrakcyjnej, warsztatowej formie. W szczególności jest ono dopasowane do specyfiki działalności. Czyli zawiera ćwiczenia i symulacje wykorzystujące konkretne produkty lub usługi. Takie dopasowanie materiału powoduje, że uczestnicy kursu sprzedażowego pracują na swoich realnych przykładach, rozwiązują rzeczywiste problemy z klientami. W ten sposób efektywnie uczy się nowych sposobów pracy, gdy uczestnicy ćwiczą techniki sprzedaży w oparciu o swoje prawdziwe sytuacje zawodowe. Dzięki temu każdy z nich ma szansę zasłużyć na miano skutecznego handlowca.

Szkolenie Techniki Sprzedaży – materiały

Zapraszamy na Techniki Sprzedaży — szkolenie, na którym każdy uczestnik otrzyma bardzo pragmatyczny i bogaty skrypt szkoleniowy. W szczególności zawiera on dostosowane przykłady do rzeczywistych sytuacji zawodowych w pracy. Szkolenia dla działu sprzedaży z technik sprzedaży prowadzą doświadczeni trenerzy, którzy wyróżniają się bogatą wiedzą merytoryczną i praktyczną. Należy pamiętać, że nauka przynosi oczekiwany efekt wtedy, kiedy uczą osoby z doświadczeniem w konkretnej tematyce. Dodatkowo, gdy posiadają dar do uczenia innych.

Tu liczy się skuteczność! Wiadomo bowiem, że w pracy handlowca lub sprzedawcy właśnie wyniki są najważniejsze. Dlatego warsztaty z pozyskiwania i utrzymania klientów z pewnością podniosą umiejętności uczestników szkolenia dla handlowców. Każdy pracownik przećwiczy wiele zadań, napisze dużo technik, przetestuje je w symulacjach.

Czego pracownicy mogą oczekiwać na szkoleniu Techniki Sprzedaży:

  • szkolenie techniki sprzedaży nauczy ich przełożenia technik współpracy na realne sytuacje zawodowe,
  • stosując wiele prostych i skutecznych technik, zwiększą skuteczność w oferowanych usługach lub produktach,
  • nabędą pewności siebie i biegłości w pozyskiwaniu nowych klientów,
  • nauczą się długofalowo współpracować z klientami,
  • będą umieli współpracować z różnymi typami klientów,
  • prezentowane techniki nauczą ich konkretnych rozwiązań na wszystkich etapach procesu dokonywania transakcji.

Techniki Sprzedaży to szkolenie, które jest motywacją i wsparciem w ich codziennej pracy!

Program szkolenia z technik sprzedaży:

Metody zdobywania klientów

  • Aktywność handlowca w kontakcie z klientem – czyli proste, ale wielu zapomina
  • Umawianie się na spotkanie. W szczególności co zrobić, aby nie odpaść na początku?
  • Rozmowy telefoniczne – spraw, aby dobrze Cię odbierano przez telefon
  • Sposoby zaciekawienia klienta ofertą / produktem
  • Rozmowy z klientami, którzy zrezygnowali ze współpracy z firmą
  • Reakcja na odmowy klienta – gotowe wzorce na trudne momenty
  • Recepta to wytrwałość – czyli nie daj się „spławić”
  • Przekonywanie klienta zadowolonego z Twojej konkurencji

Scenariusz spotkania z klientem

  • warsztat ze sprzedaży – przygotowanie się do spotkania z kontrahentem
  • Przeprowadzenie prawidłowej rozmowy oraz dbanie o pozytywne odczucia
  • 3 słowa o mowie ciała – czyli jak być dobrze postrzeganym przez klientów
  • Jak dobrze opowiedzieć o swojej firmie oraz o produkcie, aby zostać pozytywnie zapamiętanym

Rozmowa z kontrahentem

  • Źródła informacji o kliencie, zwłaszcza rozpoznawanie podstawowych potrzeb przyszłego kontrahenta
  • Metody pozyskiwania jak największej ilości informacji o kliencie
  • Jakie kryteria decydują podczas kupowania produktów / usługi
  • Wykorzystanie pozyskanej wiedzy do przekonywania klienta / potencjalnego partnera do współpracy

Szkolenie z technik sprzedaży – czyli narzędzia i wzorce pracy handlowca

  • Narzędzia przekonywania i zachęcania do współpracy
  • Skuteczne taktyki do prezentacji korzyści – czyli dopasuj produkt do swojego klienta
  • Metody pokonywania oporu, przekory, niechęci, czyli rozpocznij merytoryczną rozmowę
  • Spraw, aby klient w kontakcie z Tobą czuł się ważny i doceniony
  • Sposoby bezpiecznego nacisku na klienta
  • Motywowanie i przekonywanie klienta. W szczególności do powiększenia zakupów towarów lub usług

Techniki zamknięcia rozmowy / transakcji

  • Decyzja o zamknięciu transakcji – w związku z tym kiedy podejmować kroki w kierunku zamknięcia?
  • Gotowe wzorce zamykania transakcji i zachęcania do ostatecznej decyzji klienta
  • Autodiagnoza własnych przekonań, w szczególności utrudniających sfinalizowanie transakcji

Radzenia sobie z trudnymi sytuacjami – szkolenie Techniki Sprzedaży

  • Sposoby informowania klienta o negatywnej sytuacji (np. zmiana ceny, terminu dostawy, decyzje reklamacyjne i inne)
  • Rodzaje postępowania w przypadku krytyki i agresji słownej
  • Czy asertywność może nam pomóc w rozmowach z klientami?
  • Wykorzystanie typologii klientów w trudnych momentach
  • Wzorce reakcji na zastrzeżenia i obiekcje klienta – czyli nauka skutecznej komunikacji

Rozmowy cenowe

  • Przygotowanie do rozmów ze stałymi kontrahentami – nie idź na żywioł!
  • Złe przekonania o własnej ofercie obniżające pozycję negocjacyjną
  • Sposoby na „podanie” ceny – nie rób tego byle jak
  • Reagowanie na próby uzyskania nieuzasadnionego rabatu – czyli umiejętność odmawiania
  • Przygotowanie cenowych wersji alternatywnych
  • Autoanaliza po nieudanej rozmowie – co robię dobrze, co robię źle…
  • Co to jest samoutrudnianie – jaki ma wpływ na skuteczność handlowca?

Wszystkie szkolenia Techniki Sprzedaży dopasowujemy do specyfiki Państwa pracy. Zachęcamy do tego, by zorganizować w swojej firmie szkolenie z wywierania wpływu i sprzedaż przez telefon. W celu uzyskania pełnych informacji na temat warsztatów prosimy o skorzystanie z ZAPYTANIA OFERTOWEGO lub kontakt z Doradcą: