Szkolenie techniki sprzedaży

Szkolenie Techniki Sprzedaży – inwestycja z zyskiem

Należy pamiętać, że pracownicy handlowi sięgają po różne metody w celu zwiększenia wielkości sprzedaży. Dlatego wśród dostępnych narzędzi znajdują metody komunikacji, powszechnie określane jako techniki sprzedaży. Umiejętne stosowanie technik sprzedaży może przyczynić się do wzrostu osiąganych wyników. Czyli skuteczny handlowiec, stosując wiedzę sprzedażową, będzie potrafił wygenerować duży zysk dla swojej firmy. Jednocześnie będzie dbał o swoich klientów zgodnie z funkcjonującą etykieta biznesową i handlową. Szkolenie Techniki Sprzedaży idealnie wpisuje się w ideę rozwoju służb handlowych. Przede wszystkim jest to trening, którego celem jest podniesienie umiejętności komunikacyjnych i sprzedażowych pracowników handlowych.

Techniki Sprzedaży szkolenie, które scala wiedzę potrzebną do współpracy z klientami, uczy narzędzi potrzebnych do nawiązywania trwałych kontaktów. W szczególności jest esencją wszystkiego, co handlowiec powinien wiedzieć na temat sprzedawania.
Co najważniejsze, uczymy tych umiejętności z wielkimi sukcesami od wielu lat. A nasi klienci zawsze obserwują ogromne postępy u swoich pracowników. Skuteczność naszego treningu wynika z formy prowadzenia zajęć, opartej na praktycznych technikach i gotowych wzorcach pracy z klientem. Dlatego serdecznie zapraszamy na szkolenie z Technik Sprzedaży skierowane do wszystkich osób, którym zależy na doskonaleniu umiejętności handlowych. Przygotowaliśmy dla Państwa program szkolenia techniki sprzedaży zawierający zagadnienia, które wypełniają czas warsztatów.

Techniki Sprzedaży szkolenie i przygotowanie

Aby skutecznie uczyć współpracy handlowej należy odpowiednio przygotować projekt warsztatu. Następnie przeprowadzić go w sposób dopasowany do Państwa specyfiki pracy. Aby dokonać tego z sukcesem zbieramy informacje od zwierzchników szkolonego zespołu na temat umiejętności sprzedażowych pracowników. Przede wszystkim pozyskujemy informacje od uczestników oraz wszystkich innych dostępnych źródeł, ucząc się specyfiki Państwa Firmy. Dodatkowo zbieramy informacje na temat charakteru pracy, sprzedawanych produktów i usług. Szkolenia Techniki sprzedaży prowadzone są w bardzo atrakcyjnej, warsztatowej formie. W szczególności warsztat jest dopasowany do Państwa specyfiki działalności. Czyli zawiera ćwiczenia i symulacje wykorzystujące Państwa produkty lub usługi. Takie dopasowanie materiału powoduje, że uczestnicy pracują na swoich realnych przykładach, rozwiązują rzeczywiste problemy z klientami. W ten sposób efektywnie uczy się nowych sposobów pracy, gdy uczestnicy ćwiczą techniki w oparciu o swoje prawdziwe sytuacje zawodowe.

Szkolenie Techniki Sprzedaży – materiały

Zapraszamy Państwa na Techniki Sprzedaży szkolenie, na którym otrzymują Państwo bardzo pragmatyczny i bogaty skrypt szkoleniowy. W szczególności zawiera on dostosowane przykłady do rzeczywistych sytuacji zawodowych w Państwa pracy. Warsztaty prowadzą doświadczeni trenerzy, którzy wyróżniają się bogatą wiedzą merytoryczną i praktyczną. Należy pamiętać, że nauka przynosi oczekiwany efekt wtedy, kiedy uczą osoby z doświadczeniem w konkretnej tematyce. Dodatkowo, gdy posiadają dar do uczenia innych.

Tu liczy się skuteczność! Wiadomo bowiem, że w pracy handlowca lub sprzedawcy właśnie wyniki są najważniejsze. Dlatego warsztaty z pozyskiwania i utrzymania klientów z pewnością podniosą umiejętności uczestników szkolenia. W związku z tym każdy pracownik przećwiczy wiele zadań, napisze dużo technik, przetestuje je w symulacjach.

Czego pracownicy mogą oczekiwać na szkoleniu Techniki Sprzedaży:

  • szkolenie techniki sprzedaży nauczy ich przełożenia technik współpracy na realne sytuacje zawodowe
  • zwiększą skuteczność w oferowanych usługach lub produktach stasują wiele prostych i skutecznych technik
  • nabędą pewności siebie i biegłości w pozyskiwaniu nowych klientów
  • nauczą się długofalowo współpracować z klientami
  • będą umieli współpracować z różnymi typami klientów
  • szkolenia techniki sprzedaży nauczą ich konkretnych rozwiązań na wszystkich etapach procesu dokonywania transakcji
  • Techniki Sprzedaży szkolenie, które jest motywacją i wsparciem w ich codziennej pracy

 

PROGRAM SZKOLENIE Techniki Sprzedaży:

Metody zdobywania klientów

  • Aktywność handlowca w kontakcie z klientem – czyli proste, ale wielu zapomina
  • Umawianie się na spotkanie. W szczególności co zrobić, aby nie odpaść na początku?
  • Rozmowy telefoniczne – spraw, aby dobrze Cię odbierano przez telefon
  • Sposoby zaciekawienia klienta ofertą / produktem
  • Rozmowy z klientami, którzy zrezygnowali ze współpracy z firmą
  • Reakcja na odmowy klienta – gotowe wzorce na trudne momenty
  • Recepta to wytrwałość – czyli nie daj się „spławić”
  • Przekonywanie klienta zadowolonego z Twojej konkurencji

Scenariusz spotkania z klientem

  • Szkolenie techniki sprzedaży – przygotowanie się do spotkania z kontrahentem
  • Przeprowadzenie prawidłowej rozmowy oraz dbanie o pozytywne odczucia
  • 3 słowa o mowie ciała – czyli jak być dobrze postrzeganym przez klientów
  • Jak dobrze opowiedzieć o swojej firmie oraz o produkcie, aby zostać pozytywnie zapamiętanym

Rozmowa z kontrahentem

  • Źródła informacji o kliencie, zwłaszcza rozpoznawanie podstawowych potrzeb przyszłego kontrahenta
  • Metody pozyskiwania jak największej ilości informacji o kliencie
  • Jakie kryteria decydują podczas kupowania produktów / usługi
  • Wykorzystanie pozyskanej wiedzy do przekonywania klienta / potencjalnego partnera do współpracy

Szkolenie techniki sprzedaży – czyli narzędzia i wzorce pracy handlowca

  • Narzędzia przekonywania i zachęcania do współpracy
  • Skuteczne taktyki do prezentacji korzyści – czyli dopasuj produkt do swojego klienta
  • Metody pokonywania oporu, przekory, niechęci i rozpocznij merytoryczna rozmowę
  • Spraw, aby klient w kontakcie z Tobą czuł się ważny i doceniony
  • Sposoby bezpiecznego nacisku na klienta
  • Motywowanie i przekonywanie klienta. W szczególności do powiększenia zakupów towarów lub usług

Techniki zamknięcia rozmowy / transakcji

  • Decyzja o zamknięciu transakcji – w związku z tym kiedy podejmować kroki w kierunku zamknięcia?
  • Gotowe wzorce zamykania transakcji i zachęcania do ostatecznej decyzji klienta
  • Autodiagnoza własnych przekonań, w szczególności utrudniających sfinalizowanie transakcji

Radzenia sobie z trudnymi sytuacjami – szkolenie Techniki Sprzedaży

  • Sposoby informowania klienta o negatywnej informacji (np. zmiana ceny, terminu dostawy, decyzje reklamacyjne i inne)
  • Rodzaje postępowania w przypadku krytyki i agresji słownej
  • Czy asertywność może nam pomóc w rozmowach z klientami?
  • Wykorzystanie typologii klientów w trudnych momentach
  • Wzorce reakcji na zastrzeżenia i obiekcje klienta – czyli nauka skutecznej komunikacji

Rozmowy cenowe

  • Przygotowanie do rozmów ze stałymi kontrahentami – nie idź na żywioł!
  • Złe przekonania o własnej ofercie obniżające pozycję negocjacyjną
  • Sposoby na „podanie” ceny – nie rób tego byle jak
  • Reagowanie na próby uzyskania nieuzasadnionego rabatu – czyli umiejętność odmawiania
  • Przygotowanie cenowych wersji alternatywnych
  • Autoanaliza po nieudanej rozmowie – co robię dobrze, co robię źle…
  • Co to jest samoutrudnianie – jaki ma wpływ na skuteczność handlowca?

 

Wszystkie szkolenia Techniki Sprzedaży dopasowujemy do specyfiki Państwa pracy. W celu uzyskania pełnych informacji na temat warsztatów prosimy o skorzystanie z ZAPYTANIA OFERTOWEGO lub prosimy o kontakt z Doradcą:

tel. kom. 533 533 688

[email protected]