profesjonalna obsługa skarg i reklamacji

2021-05-13 Profesjonalna obsługa skarg i reklamacji

Szkolenie online z obsługi reklamacji – Jak prawidłowo obsługiwać klientów w procesie skarg i reklamacji?

Symbol Kalendarz Roczny | darmowa Ikony   13 maja 2021 (czwartek)     9:00 – 13:00

Wszystko zależy od tego, jak się zachowasz w trudnej sytuacji. Dlatego – albo polegniesz na całej linii, albo ostatecznie sprawa klienta zostanie załatwiona. Na trudne sytuacje potrzebny jest złoty środek. Przede wszystkim do pełnej satysfakcji potrzeba komunikacji. Czyli umiejętności przekazywania trudnych informacji, negocjowania, przyjmowania skarg, empatii itp. Każdy w życiu miał jakąś reklamację. Najmilej wspomina się tę, gdzie sprzedawca posługiwał się językiem dającym klientowi bezpieczeństwo, klarowność informacji i gwarancję rozwiązania.

Profesjonalna obsługa skarg i reklamacji

Szkolenie online z obsługi reklamacji dla handlowców i działu obsługi reklamacji

PROGRAM i zagadnienia:

  • Jakie są potrzeby klientów w procesie reklamacji?
  • Przepis na profesjonalną obsługę skarg i reklamacji
  • Przyjmowanie pytań, skarg i reklamacji – jak to zrobić wzorcowo?
  • Jak przekazywać trudne informacje klientowi?
  • Techniki radzenia sobie w trudnych sytuacjach, reagowanie na niezadowolenie i krytykę klienta, budowanie dobrych relacji mimo sporu
  • Najczęstsze błędy w obsłudze klienta – czego robić nie należy?
  • Twój autorytet. Jak wzmocnić swoją pozycję w kontakcie z roszczeniowym klientem?
  • Symulacje rozmów z trudnym klientem
     

TERMIN

13 maja 2021 (czwartek), godzina 9:00 – 13:00

KOSZT UDZIAŁU

Cena: 390 zł netto (szkolenie + materiały)

ZAPISY

Szkolenie zakończone

Jeżeli chcesz otrzymywać na bieżąco informacje o webinarach i szkoleniach online (zarówno darmowych, jak i płatnych) zapisz się na listę. Poinformujemy Cię o najciekawszych wydarzeniach. Jeżeli chcesz uniknąć wpadania wiadomości do katalogu spam, dodaj proszę adres [email protected] do swojej skrzynki adresowej w poczcie email.

Jednocześnie prosimy Cię o pomoc w przygotowaniu skutecznej oferty i praktycznych rozwiązań. Dlatego prosimy o udzielenie krótkiej odpowiedzi w formularzu.

Do zobaczenia na ekranie!





    Jaki temat najbardziej Cię interesuje? Jakie zagadnienia chcesz rozwiązać podczas webinarów?

    Zgody

    Administratorem Twoich danych osobowych jest Kreator Sp. z o.o. Polityka prywatności