Chcesz zwiększyć sprzedaż w swojej firmie? Skorzystaj z warsztatów, na których dowiesz się czym jest cross selling i up selling. Szkolenia ze sprzedaży pozwolą zdobyć Twoim pracownikom wiedzę i umiejętności przydatne w codziennej. Dzięki nim dowiesz się, co zrobić, aby sprzedaż stała się bardziej kompleksowa, a ilość rotujących artykułów większa. Twoi pracownicy nauczą się technik ułatwiających proponowanie droższych produktów, od tych, które na początku oczekiwał klient. Wykorzystanie metod poznanych podczas szkolenia z cross sellingu sprawi, że odczujesz znaczące zwiększenie zysków ze sprzedaży.
Cross selling i up selling – sprzedaż wiązana
Chcąc zdobyć przewagę nad konkurencją, należy sięgać wyłącznie po sprawdzone metody, takie jak cross selling i up selling. Dzięki nim, dowiesz się, co zrobić, aby dokonać maksymalizacji zysków sprzedażą wiązaną. Poznasz skuteczne sposoby na zwiększenie ilości sprzedawanych produktów i usług, a także techniki zachęcające klientów do kupowania droższych rozwiązań. Jedną z nich może być kompleksowość usługi lub uzupełnienie oferty produktowej. Wiele osób ceni sobie także otrzymanie produktu o lepszych parametrach, jakości czy cechach użytkowych.
Cross selling i up selling to metody maksymalizacji zysku z transakcji oraz zwiększania skuteczności oferty. Przyjrzyjmy się dokładniej, czym charakteryzują się poszczególne rozwiązania:
- Up selling to oferowanie klientowi produktów droższych, lepszych, uznawanych za luksusowe. Mowa tu zwłaszcza o wyższym standardzie, czy też większej ilości funkcji niż klient zakładał.
- Cross selling to z kolei sprzedaż polegająca na rozszerzeniu zamówienia o opcje dodatkowe. Wiąże się ona ze sprzedażą klientowi produktów zbliżonych. Należy pamiętać, że jest to jedna ze strategii sprzedawania stałemu klientowi nowych produktów. Metoda ta wykorzystuje wiedzę o kliencie i analizę jego dotychczasowych zakupów.
Cross selling i up selling – dlaczego warto odbyć szkolenie?
Zastanawiasz się, dlaczego warto zorganizować warsztaty ze sprzedaży wiązanej. Szkolenie takie przede wszystkim pozwoli znaleźć odpowiedź na pytanie co to jest cross selling i up selling. Twoi pracownicy nauczą się, jak przygotować i realizować kampanie zwiększające zyski firmy, co w efekcie przełoży się na zwiększenie wyników sprzedaży. Prowadzone przez nas warsztaty to także świetna okazja do tego, aby dowiedzieć się, jak działa sprzedaż wiązana w sytuacji ograniczonej ilości klientów do pozyskania. Przedstawimy Ci nie tylko suche fakty, ale również przykłady cross sellingu w praktyce. Dzięki otrzymanym narzędziom z łatwością sprzedaż produkty z wyższej półki, na które ustalona jest wysoka marża. Szkolenie ze sprzedaży to także świetna okazja, by zdobyć nowe umiejętności w handlu nowych produktów z oferty.
Sprzedaż wiązana to okazja na powiększenie wielkości współpracy. W praktyce oznacza to rzeczywistą możliwość na zwiększenie ilości sprzedawanych produktów oraz na ich zyskowność. Szkolenia dla firm, przeprowadzane przez Kreator Szkolenia pozwolą wdrożyć w Twojej firmie skuteczną politykę sprzedażową, która umożliwi Ci zwiększenie sprzedaży. Skorzystaj także z innych naszych warsztatów. Na szczególną uwagę zasługują:
Tylko skuteczna polityka sprzedażowa pozwoli Państwu na zdobycie przewagi oraz podniesienie wielkości sprzedaży.
Dzięki szkoleniu cros selling i up selling Państwa pracownicy:
- Przede wszystkim dowiedzą się, na czym polega cross selling i up selling
- Nauczą się, jak przygotować i zrealizować kampanie zwiększające zyski Państwa Firmy
- Zwiększą wyniki sprzedaży, zwłaszcza przez wykorzystanie metody sugerowanej
- Dowiedzą się, jak działa sprzedaż wiązana w sytuacji ograniczonej ilości klientów do pozyskania
- Zdobędą umiejętności sprzedaży nowych produktów
- Otrzymają narzędzia sprzedaży produktów drogich i wysoko marżowych
- Nauczą się zwiększać wartość transakcji handlowych
PROGRAM SZKOLENIA z Cross selling i Up selling:
Jak maksymalizować zyski za pomocą sprzedaży wiązanej?
- Co zrobić, aby klient kupił więcej niż planował?
- Momenty, kiedy sprzedaż wiązana odniesie zamierzony efekt
- Co to znaczy być pro aktywnym w sprzedaży?
Przygotowanie planu w Twojej pracy
- Wykorzystanie badań marketingowych
- Wybór produktów do kampanii
- Wybór klientów
- Przygotowanie strategii działań
Techniki sprzedaży sugerowanej
- Zasady przejmowania inicjatywy w sprzedaży
- Metody wpływu psychologicznego, zwłaszcza argumentacji sprzedażowej
- Techniki zachęcania do dokonania wyboru, w szczególności techniki zamykania sprzedaży (od łagodnych do naciskowych)
Jak sprzedać więcej? Procedury
Schematy, wzorce, algorytmy rozmów oraz techniki wpływu na decyzje klienta odnoście
a) Cross selling
Sprzedaż produktów z promocji i wyprzedaży
Techniki zachęcania do nowych produktów
Polecanie produktów cieszących się powodzeniem
Sprzedaż zamienników
b) Up selling
Sprzedaż produktów droższych/ lepszych jakościowo
Sprzedawanie dodatkowej opcji do złożonego zamówienia
Pułapki w stosowaniu sprzedaży wiązanej
- Jak dbać o potrzeby klienta, dodatkowo nie manipulować klientem?
- Obniżanie wartości produktów, na które klient zdecydował się pierwotnie?
- Prezentacja produktów tańszych będących w naszej ofercie?
Techniki radzenia sobie w momentach trudnych i kluczowych dla sprzedaży
- Metody usuwania obiekcji klienta
- Gdy klient się waha…
- Co zrobić, gdy klient zadaje trudne pytania…
- Jak reagować w sytuacji odmowy klienta?
Więcej ciekawostek można przeczytać na naszym blogu: cross selling i up selling
Należy pamiętać, że warsztaty zamknięte sprzedaży wiązanej cros selling i up selling dopasowane są do specyfiki pracy. W celu uzyskania pełnych informacji na temat szkolenia prosimy o skorzystanie z ZAPYTANIA OFERTOWEGO lub prosimy o kontakt z Doradcą:
tel. kom. + 48 503 129 393
Zostań naszym klientem i weź udział w konferencji Mikołaj Dla Managera. Z radością zapraszamy menedżerów na naszą coroczną konferencję, którą organizujemy w sali konferencyjnej VIP Stadionu Śląska Wrocław. Konferencja odbywa się w magicznej atmosferze w czasie Mikołajek w grudniu każdego roku! To wyjątkowe wydarzenie jest dedykowane naszym klientom, menedżerom z różnych branż, pragnącym rozwijać swoje umiejętności i poszerzać horyzonty.
Dlaczego warto wziąć udział? Przeczytaj tutaj…
A tymczasem obejrzyj jedno z wystąpień z konferencji Mikołaj Dla Managera
MANAGER I MOC – Jim Williams – 12 lat jako Słowianin, jak przeżyłem i zachowałem poczucie humoru mieszkając w Polsce