cross selling i up selling

Szkolenie Cross selling i up selling

Chcesz zwiększyć sprzedaż w swojej firmie? Skorzystaj z warsztatów, na których dowiesz się czym jest cross selling i up selling. Szkolenia ze sprzedaży pozwolą zdobyć Twoim pracownikom wiedzę i umiejętności przydatne w codziennej. Dzięki nim dowiesz się, co zrobić, aby sprzedaż stała się bardziej kompleksowa, a ilość rotujących artykułów większa. Twoi pracownicy nauczą się technik ułatwiających proponowanie droższych produktów, od tych, które na początku oczekiwał klient. Wykorzystanie metod poznanych podczas szkolenia z cross sellingu sprawi, że odczujesz znaczące zwiększenie zysków ze sprzedaży.

Cross selling i up selling – sprzedaż wiązana

Chcąc zdobyć przewagę nad konkurencją, należy sięgać wyłącznie po sprawdzone metody, takie jak cross selling i up selling. Dzięki nim, dowiesz się, co zrobić, aby dokonać maksymalizacji zysków sprzedażą wiązaną. Poznasz skuteczne sposoby na zwiększenie ilości sprzedawanych produktów i usług, a także techniki zachęcające klientów do kupowania droższych rozwiązań. Jedną z nich może być kompleksowość usługi lub uzupełnienie oferty produktowej. Wiele osób ceni sobie także otrzymanie produktu o lepszych parametrach, jakości czy cechach użytkowych.

Cross selling i up selling to metody maksymalizacji zysku z transakcji oraz zwiększania skuteczności oferty. Przyjrzyjmy się dokładniej, czym charakteryzują się poszczególne rozwiązania:

  • Up selling to oferowanie klientowi produktów droższych, lepszych, uznawanych za luksusowe. Mowa tu zwłaszcza o wyższym standardzie, czy też większej ilości funkcji niż klient zakładał.
  • Cross selling to z kolei sprzedaż polegająca na rozszerzeniu zamówienia o opcje dodatkowe. Wiąże się ona ze sprzedażą klientowi produktów zbliżonych. Należy pamiętać, że jest to jedna ze strategii sprzedawania stałemu klientowi nowych produktów. Metoda ta wykorzystuje wiedzę o kliencie i analizę jego dotychczasowych zakupów.

Cross selling i up selling – dlaczego warto odbyć szkolenie?

Zastanawiasz się, dlaczego warto zorganizować warsztaty ze sprzedaży wiązanej. Szkolenie takie przede wszystkim pozwoli znaleźć odpowiedź na pytanie co to jest cross selling i up selling. Twoi pracownicy nauczą się, jak przygotować i realizować kampanie zwiększające zyski firmy, co w efekcie przełoży się na zwiększenie wyników sprzedaży. Prowadzone przez nas warsztaty to także świetna okazja do tego, aby dowiedzieć się, jak działa sprzedaż wiązana w sytuacji ograniczonej ilości klientów do pozyskania. Przedstawimy Ci nie tylko suche fakty, ale również przykłady cross sellingu w praktyce. Dzięki otrzymanym narzędziom z łatwością sprzedaż produkty z wyższej półki, na które ustalona jest wysoka marża. Szkolenie ze sprzedaży to także świetna okazja, by zdobyć nowe umiejętności w handlu nowych produktów z oferty.

Sprzedaż wiązana to okazja na powiększenie wielkości współpracy. W praktyce oznacza to rzeczywistą możliwość na zwiększenie ilości sprzedawanych produktów oraz na ich zyskowność. Szkolenia dla firm, przeprowadzane przez Kreator Szkolenia pozwolą wdrożyć w Twojej firmie skuteczną politykę sprzedażową, która umożliwi Ci zwiększenie sprzedaży. Skorzystaj także z innych naszych warsztatów. Na szczególną uwagę zasługują:

Tylko skuteczna polityka sprzedażowa pozwoli Państwu na zdobycie przewagi oraz podniesienie wielkości sprzedaży.

Dzięki szkoleniu cros selling i up selling Państwa pracownicy:

  • Przede wszystkim dowiedzą się, na czym polega cross selling i up selling
  • Nauczą się, jak przygotować i zrealizować kampanie zwiększające zyski Państwa Firmy
  • Zwiększą wyniki sprzedaży, zwłaszcza przez wykorzystanie metody sugerowanej
  • Dowiedzą się, jak działa sprzedaż wiązana w sytuacji ograniczonej ilości klientów do pozyskania
  • Zdobędą umiejętności sprzedaży nowych produktów
  • Otrzymają narzędzia sprzedaży produktów drogich i wysoko marżowych
  • Nauczą się zwiększać wartość transakcji handlowych

 

PROGRAM SZKOLENIA z Cross selling i Up selling:

Jak maksymalizować zyski za pomocą sprzedaży wiązanej?

  • Co zrobić, aby klient kupił więcej niż planował?
  • Momenty, kiedy sprzedaż wiązana odniesie zamierzony efekt
  • Co to znaczy być pro aktywnym w sprzedaży?

Przygotowanie planu w Twojej pracy

  • Wykorzystanie badań marketingowych
  • Wybór produktów do kampanii
  • Wybór klientów
  • Przygotowanie strategii działań

Techniki sprzedaży sugerowanej

  • Zasady przejmowania inicjatywy w sprzedaży
  • Metody wpływu psychologicznego, zwłaszcza argumentacji sprzedażowej
  • Techniki zachęcania do dokonania wyboru, w szczególności techniki zamykania sprzedaży (od łagodnych do naciskowych)

Jak sprzedać więcej? Procedury

Schematy, wzorce, algorytmy rozmów oraz techniki wpływu na decyzje klienta odnoście

a) Cross selling

Sprzedaż produktów z promocji i wyprzedaży
Techniki zachęcania do nowych produktów
Polecanie produktów cieszących się powodzeniem
Sprzedaż zamienników

b) Up selling

Sprzedaż produktów droższych/ lepszych jakościowo
Sprzedawanie dodatkowej opcji do złożonego zamówienia

Pułapki w stosowaniu sprzedaży wiązanej

  • Jak dbać o potrzeby klienta, dodatkowo nie manipulować klientem?
  • Obniżanie wartości produktów, na które klient zdecydował się pierwotnie?
  • Prezentacja produktów tańszych będących w naszej ofercie?

Techniki radzenia sobie w momentach trudnych i kluczowych dla sprzedaży

  • Metody usuwania obiekcji klienta
  • Gdy klient się waha…
  • Co zrobić, gdy klient zadaje trudne pytania…
  • Jak reagować w sytuacji odmowy klienta?

Więcej ciekawostek można przeczytać na naszym blogu: cross selling i up selling

Należy pamiętać, że warsztaty zamknięte sprzedaży wiązanej cros selling i up selling dopasowane są do specyfiki pracy. W celu uzyskania pełnych informacji na temat szkolenia prosimy o skorzystanie z ZAPYTANIA OFERTOWEGO lub prosimy o kontakt z Doradcą:

tel. kom. + 48 503 129 393

[email protected]