Webinarium o rozmowach i trudnych informacjach podczas skarg i reklamacji.
08 października 2020 (czwartek) 9:00-9:30 udział GRATIS
Skargi i reklamacje mają miejsce w każdej dziedzinie. Mogą pojawić się bez względu na rodzaj usługi lub produktu, który produkujesz lub sprzedajesz. Wszelkie doświadczenia pokazują, że nie jest problemem samo wystąpienie wad towaru lub usługi (choć jest faktycznie kłopotem dla klienta). Największym wyzwaniem jest rozwiązanie skargi metodą komunikacyjną lub proceduralną. Dlatego to, jak będziesz łagodził niezadowolenie klienta, ma kluczowe znaczenie na ostateczną opinię i zadowolenie. To, że przedmioty się psują jest oczywiste. Ale najważniejsze dla klienta jest rozwiązanie jego trudnej sytuacji. Na webinarze dowiesz się, jak komunikacją można zmniejszyć gniew klienta, żeby ostatecznie zwiększyć jego zadowolenie. Jak przekazywać trudne informacje klientom w procesie skarg i reklamacji?W trakcie webinaru:
UDZIAŁ GRATIS! |
Administratorem Twoich danych osobowych jest Kreator Sp. z o.o. Polityka prywatności