przekazywanie trudnych informacji reklamacje

2020-10-08 Jak przekazywać trudne informacje klientom w procesie skarg i reklamacji? GRATIS

Webinarium o rozmowach i trudnych informacjach podczas skarg i reklamacji.

Symbol Kalendarz Roczny | darmowa Ikony   08 października 2020 (czwartek)     9:00-9:30   udział GRATIS

Skargi i reklamacje mają miejsce w każdej dziedzinie. Mogą pojawić się bez względu na rodzaj usługi lub produktu, który produkujesz lub sprzedajesz. Wszelkie doświadczenia pokazują, że nie jest problemem samo wystąpienie wad towaru lub usługi (choć jest faktycznie kłopotem dla klienta). Największym wyzwaniem jest rozwiązanie skargi metodą komunikacyjną lub proceduralną. Dlatego to, jak będziesz łagodził niezadowolenie klienta, ma kluczowe znaczenie na ostateczną opinię i zadowolenie. To, że przedmioty się psują jest oczywiste. Ale najważniejsze dla klienta jest rozwiązanie jego trudnej sytuacji. Na webinarze dowiesz się, jak komunikacją można zmniejszyć gniew klienta, żeby ostatecznie zwiększyć jego zadowolenie.

Jak przekazywać trudne informacje klientom w procesie skarg i reklamacji?

W trakcie webinaru:

  • Komunikacja w trudnych sytuacjach – co najbardziej denerwuje klientów?
  • Syndrom zdjęcia klasowego
  • 3 sprytne techniki na przekazanie trudnej informacji
  • Zwroty zakazane w komunikacji z klientem
     

UDZIAŁ GRATIS!

Aby wziąć udział w bezpłatnym szkoleniu wystarczy przysłać nam odpowiedź na pytanie: Napisz, co jest dla Ciebie trudne w obsłudze reklamacji?

Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

TERMIN

08 października 2020 (czwartek), godzina 9:00 – 9:30

ZAPISY

Webinar zakończony

Jeżeli chcesz otrzymywać na bieżąco informacje o webinarach (zarówno darmowych, jak i płatnych) zapisz się na listę. Poinformujemy Cię o najciekawszych wydarzeniach. Jeżeli chcesz uniknąć wpadania wiadomości do katalogu spam, dodaj proszę adres [email protected] do swojej skrzynki adresowej w poczcie email.

Jednocześnie prosimy Cię o pomoc w przygotowaniu skutecznej oferty i praktycznych rozwiązań. Dlatego prosimy o udzielenie krótkiej odpowiedzi w formularzu.

Do zobaczenia na ekranie!





    Jaki temat najbardziej Cię interesuje? Jakie zagadnienia chcesz rozwiązać podczas webinarów?

    Zgody

    Administratorem Twoich danych osobowych jest Kreator Sp. z o.o. Polityka prywatności