telefoniczna obsługa klienta

2021-03-04 Telefoniczna obsługa klienta

Szkolenie online z Telefonicznej obsługi klienta – szkolenie dla DOK i BOK.

Symbol Kalendarz Roczny | darmowa Ikony   04 marca 2021 (czwartek)     8:00 – 12:00 (w tym przerwy)

Zapraszamy na szkolenie online Telefoniczna obsługa klienta. Skierowane do działów obsługi klienta, biur obsługi klienta oraz wszystkich osób obsługujących klientów telefonicznie. W trakcie szkolenia online pokażemy, jak szybko i sprawnie obsługiwać klientów przez telefon, nauczymy Państwa najważniejszych zasad. Dowiecie się Państwo jak postępować w sytuacji skarg i pretensji, co robić, gdy klient jest zdenerwowany. W trakcie szkolenia otrzymacie proste sposoby na trudne sytuacje z klientem – przyjmowanie i przekazywanie trudnych spraw. Wprowadzimy dodatkowo elementy asertywności, które są nieocenione w trakcie kontaktów z osobami roszczeniowymi. W szczególności poznacie Państwo proste techniki na radzenie sobie z emocjami i stresem. Szkolenie online Telefoniczna obsługa klienta – ZAPRASZAMY!

 

Szkolenie online Telefoniczna obsługa klienta

Aktywne szkolenie online

Program szkolenie online z telefonicznej obsługi klienta:

  • Jak szybko i sprawnie obsługiwać klientów przez  telefon? Telefoniczny savoir vivre
  • Kiedy klient dzwoni z problemem/ skargą – jakich zwrotów unikać? Model 3 kroków i 5 sprytnych technik wyciszających emocje klienta na początku rozmowy
  • Rozwiązywanie sytuacji trudnych  – konkretne narzędzia i techniki. Co zrobić, jeśli klient:

– dużo mówi, nie dopuszcza Cię do głosu …
– pogania Cię, chce wszystkie informacje naraz …
– domaga się, aby jego sprawą zająć się natychmiast …
– żąda rzeczy niemożliwych, nie ustępuje, naciska …

  • Trzy złote zasady i prosty model przekazywania klientom informacji trudnych
  • Jak współpracować z klientem trudnym – roszczeniowym, nie przyjmującym argumentów? Asertywna odmowa i skuteczne stawianie granic
  • Emocje i stres. Szybkie i proste techniki na radzenie sobie z emocjami własnymi oraz drugiej strony. Jak nie brać do siebie agresywnych zachowań?
        

TERMIN

04 marca 2021 (czwartek), godzina 8:00 – 12:00 (w tym przerwy)

KOSZT UDZIAŁU

Cena: 390 zł netto (szkolenie + materiały)

ZAPISY

Szkolenie zakończone

Jeżeli chcesz otrzymywać na bieżąco informacje o webinarach i szkoleniach online (zarówno darmowych, jak i płatnych) zapisz się na listę. Poinformujemy Cię o najciekawszych wydarzeniach. Jeżeli chcesz uniknąć wpadania wiadomości do katalogu spam, dodaj proszę adres [email protected] do swojej skrzynki adresowej w poczcie email.

Jednocześnie prosimy Cię o pomoc w przygotowaniu skutecznej oferty i praktycznych rozwiązań. Dlatego prosimy o udzielenie krótkiej odpowiedzi w formularzu.

Do zobaczenia na ekranie!





    Jaki temat najbardziej Cię interesuje? Jakie zagadnienia chcesz rozwiązać podczas webinarów?

    Zgody

    Administratorem Twoich danych osobowych jest Kreator Sp. z o.o. Polityka prywatności