telefoniczna obsługa klienta

2021-03-04 Telefoniczna obsługa klienta – szkolenie BOK i DOK

Szkolenie online z Telefonicznej obsługi klienta – szkolenie dla DOK i BOK.

Symbol Kalendarz Roczny | darmowa Ikony   04 marca 2021 (czwartek)     8:00 – 12:00 (w tym przerwy)

Zapraszamy na szkolenie online Telefoniczna obsługa klienta. Jest ono skierowane do działów i biur obsługi klienta oraz wszystkich osób obsługujących klientów telefonicznie. Szkolenie dla DOK i BOK pokaże, jak szybko i sprawnie obsługiwać klientów przez telefon. Nauczymy każdego najważniejszych zasad, m.in. tego, jak postępować w sytuacji skarg i pretensji oraz co robić, gdy klient jest zdenerwowany. W trakcie szkolenia z telefonicznej obsługi klienta podamy proste sposoby na różne sytuacje z klientem – przyjmowanie i przekazywanie trudnych spraw. Wprowadzimy dodatkowo elementy asertywności, które są nieocenione w trakcie kontaktów z osobami roszczeniowymi, m.in. proste techniki na radzenie sobie z emocjami i stresem. Aktywne szkolenie online Telefoniczna obsługa klienta – zapraszamy!

 

Szkolenie online Telefoniczna obsługa klienta

Aktywne szkolenie online

Program szkolenia – telefoniczna obsługa klienta:

  • Jak szybko i sprawnie obsługiwać klientów przez  telefon? Telefoniczny savoir-vivre.
  • Kiedy klient dzwoni z problemem/skargą – jakich zwrotów unikać? Model 3 kroków i 5 sprytnych technik wyciszających emocje klienta na początku rozmowy.
  • Rozwiązywanie sytuacji trudnych  – konkretne narzędzia i techniki. Co zrobić, jeśli klient:
  1. dużo mówi, nie dopuszcza Cię do głosu…
  2. pogania Cię, chce wszystkie informacje naraz…
  3. domaga się, aby jego sprawą zająć się natychmiast…
  4. żąda rzeczy niemożliwych, nie ustępuje, naciska…
  • Trzy złote zasady i prosty model przekazywania klientom informacji trudnych.
  • Jak współpracować z klientem trudnym – roszczeniowym, nie przyjmującym argumentów? Asertywna odmowa i skuteczne stawianie granic.
  • Emocje i stres. Szybkie i proste techniki na radzenie sobie z emocjami własnymi oraz drugiej strony. Jak nie brać do siebie agresywnych zachowań?

Nasz kurs telefonicznej obsługi klienta, podobnie jak inne szkolenia dla firm, jest pełny konkretnych wskazówek. Oprócz szkolenia call center mamy w swojej ofercie inne szkolenia online, które przynoszą rewelacyjne efekty. Zapraszamy również na webinar Komunikacja online te osoby, które chcą poznać techniki do zastosowania podczas dialogu z trudnym rozmówcą.

TERMIN

04 marca 2021 (czwartek), godzina 8:00 – 12:00 (w tym przerwy)

KOSZT UDZIAŁU

Cena: 390 zł netto (szkolenie + materiały)

ZAPISY

Szkolenie zakończone

Jeżeli chcesz otrzymywać na bieżąco informacje o webinarach i szkoleniach online (zarówno darmowych, jak i płatnych) zapisz się na listę. Poinformujemy Cię o najciekawszych wydarzeniach. Jeżeli chcesz uniknąć wpadania wiadomości do katalogu spam, dodaj proszę adres [email protected] do swojej skrzynki adresowej w poczcie email.

Jednocześnie prosimy Cię o pomoc w przygotowaniu skutecznej oferty i praktycznych rozwiązań. Dlatego prosimy o udzielenie krótkiej odpowiedzi w formularzu.

Do zobaczenia na ekranie





    Jaki temat najbardziej Cię interesuje? Jakie zagadnienia chcesz rozwiązać podczas webinarów?

    Zgody

    Administratorem Twoich danych osobowych jest Kreator Sp. z o.o. Polityka prywatności