zarządzanie czasem szkolenie

Zarządzanie czasem - szkolenie

Szkolenie Zarządzanie Czasem – czyli poukładaj swój dzień

zapisy na szkolenie otwarte

Zarządzanie Czasem to szkolenie, które porządkuje harmonogram pracy oraz poprawia efektywność działań pracowników. Kurs sprawia, że efekty naszej pracy są większe i lepsze. Dlatego szkolenie z zarządzania czasem proponujemy wszystkim grupom pracowniczym – w szczególności handlowcom, sprzedawcom i administracji biurowej. W związku z tym poniższy program zawiera zagadnienia dla wszystkich grup zawodowych. Jednocześnie uwzględnia wybrane elementy dla zwierzchników, czyli częściowo szkoleń menedżerskich. Przede wszystkim kurs zarządzania czasem przeprowadzamy dla:

  • handlowców,
  • kadry zarządzającej,
  • pracowników logistyki, zakupów, księgowości, administracji,
  • innych grup zawodowych.

Należy pamiętać, że szkolenia z efektywnego zarządzania czasem uczą planowania zadań oraz wykonywania poszczególnych czynności według ich hierarchii, czyli realizacji zgodnie z podziałem na ważne i mniej ważne. Narzędzia służące do zarządzania czasem pracy są proste, intuicyjne i bardzo skuteczne. Pod warunkiem jednak, że są stosowane konsekwentnie.

W szczególności trudne zadanie mają do wykonania handlowcy i sprzedawcy. Mianowicie każdy pracownik odpowiedzialny za kontakty z klientami przekonał się, jak trudna jest organizacja czasu pracy na tym stanowisku. Zwłaszcza w momentach „nawałnicy” lub w wysokim sezonie sprzedażowym. Podobne okresy występują w działach księgowości, logistyki i innych. Szkolenie z zarządzania czasem ułatwi realizację spontanicznych, nieprzewidywalnych prac. Można by powiedzieć, że nie da się niczego zaplanować, w przypadku gdy ciągle pojawia się jakieś nowe zadanie. Jak się jednak okazuje, według szkolenia z organizacji czasu pracy jest wręcz odwrotnie. Im większy otacza nas chaos, tym bardziej przydatna jest dokładna organizacja zadań. Z pewnością szkolenie Zarządzanie Czasem pomoże zapanować nad najważniejszymi obowiązkami i formalnościami. Można naprawdę wiele zyskać, biorąc udział w szkoleniu zarządzania sobą w czasie wprowadzającym ład w życie zawodowe.

Zarządzanie Czasem – szkolenie wprowadzające ład w zadaniach

Aby poprawić skuteczność, zapraszamy na szkolenie z organizacji czasu pracy. Z pewnością nauczy ono uczestników umiejętnie planować swoje zadania i przydzielać skalę ważności odpowiednim pracom oraz segregować czynności. W szczególności szkolenie z zarządzania czasem pracy pokaże, jak kwalifikować i oceniać terminy wykonania zadań oraz określać ich czas wykonania. Nauczy najważniejszych i najskuteczniejszych zasad planowania oraz układania zadań pod względem czasu ich wykonania, czyli metod, które można wdrożyć już następnego dnia po szkoleniu. Co najważniejsze, szkolenie z zarządzania czasem pracy daje szybkie i konkretne efekty oraz wymierną zmianę. Nasz warsztat pozwoli zapanować nad grupą zadań różnej ważności. Zarządzanie Czasem to szkolenie, które przyniesie wymierny zysk – oszczędność czasu!

Zarządzanie Czasem – szkolenie – co uczestnicy zyskają:

  • Dowiedzą się, jak wygląda prawidłowe gospodarowanie czasem, aby osiągnąć założone cele.
  • Nauczą się planować zadania i określać ich ważność.
  • Dowiedzą się, jak planować spotkania, telefony, wizyty klientów.
  • Otrzymają ciekawe i skuteczne metody wspomagające utrzymanie samodyscypliny, zwłaszcza w dążeniu do realizacji postawionych wyników.
  • Dostaną szybkie i proste metody na poprawę organizacji własnych działań.

Zarządzanie Czasem – SZKOLENIE I PROGRAM:

I. ANALIZA OBECNYCH UMIEJĘTNOŚCI PODZIAŁU PRACY

Zarządzanie Czasem – szkolenie w kierunku osiągania wyników

  • Dlaczego pracownicy nie lubią planować?
  • Gdy opiekun klienta planuje cele i zadania – czynniki sukcesu.
  • Gdy opiekun klienta nie planuje swojego dnia… Konsekwencje.

Ocena skuteczności w pracy – zwłaszcza w aspekcie organizacji

  • Przyczyny mojej niekonsekwencji w realizacji planu pracy.
  • Zdefiniowanie własnych “złodziei” czasu. Przede wszystkim usuwanie zapór blokujących skuteczne gospodarowanie godzinami pracy.
  • Wpływ klientów wymagających na motywację oraz umiejętne zarządzanie emocjami.
  • Zaangażowanie i słomiany zapał.

II. UKIERUNKOWANIE NA CEL

Szkolenie z organizacji pracy – określenie własnych celów

  • Zdefiniowanie własnego celu pracy.
  • Odniesienie celu i zadań do realizacji.
  • Przeszkody w działaniu, zwłaszcza te, które zakłócają realizację planu.

Planowanie wielkości obrotów dla sprzedawców

  • Prognozowanie obrotu miesięcznego.
  • Układanie obrotu tygodniowego.
  • Szacowanie wielkości dziennej sprzedaży.
  • Estymacja zamknięcia miesiąca.

III. ORGANIZOWANIE CZASU PRACY

Reguły organizowania zadań w osiąganiu celu

  • Kiedy należy planować zadania?
  • Okresy odpowiednie do planowania zadań.
  • W jaki sposób planować?
  • Komponowanie planu dziennego, tygodniowego i pozostałych okresów.
  • Indywidualne upodobania konstruowania harmonogramu działań. Przede wszystkim wpływ krzywej wydajności na skuteczność i tempo wykonania prac.
  • Uporządkowanie kolejności obowiązków np. dla handlowców:  
  1. Czas na wykonanie telemarketingu.
  2. Planowanie wizyt u klientów oraz rozmów handlowych.
  3. Odwiedziny u stałego klienta.
  4. Raporty.
  5. Przygotowywanie ofert.

IV. SPRAWDZONE TAKTYKI ZARZĄDZANIA ZADANIAMI

Zarządzanie Czasem – szkolenie z wyznaczania priorytetów

  • Zyski otrzymane w związku z wyznaczeniem priorytetów.
  • Ustalanie własnych priorytetów.
  • Przeprowadzenie kalkulacji terminów na główne obowiązki.

Metoda ALPEN 

  • Pogrupowanie i uporządkowanie informacji i zadań.
  • Zawężenie prac do priorytetów.
  • Wyznaczenie sobie okresu na wykonanie zadania.
  • Uwzględnienie rezerwy podczas sporządzania harmonogramu.
  • Monitoring wykonania założonego planu.

Skuteczne kończenie obowiązków? Metoda Davida Allena – Getting Things Done

  • Techniki zbierania zadań.
  • Podział prac i ustalenie hierarchii.
  • Zadania „gorące” i możliwe do przełożenia.
  • Wybór miejsca do realizowania wytyczonych zadań.
  • Codzienny monitoring zadań.
  • Realizacja.
  • Weryfikacja.

Kurs zarządzania czasem – najlepsze techniki i praktyki do zastosowania, czyli prosto i szybko

  • Kiedy dzwonić? Czas czerwony i zielony!
  • Wdrożenie reguły Pareto, zatem równoważenie biegunów.
  • Siatka pilności Eisenhowera.
  • Łączność pomiędzy skupieniem, energią a skutecznością działań.
  • Praca papierkowa i dokumenty, czyli proste działanie: zrób – wyrzuć – przekaż.

V. PLANOWANIE PRACY PODWŁADNYCH

Zlecanie zadań jako czynnik rozwojowy pracowników

  • Dlaczego szefowie nie zlecają obowiązków? Własny rachunek sumienia.
  • Dlaczego musimy uczyć się odpowiednio zlecać zadania?
  • Korzyści dla firmy i pracownika z przekazywania uprawnień.
  • Konkretne techniki zlecania zadań (co, kiedy, dlaczego, komu, jak).
  • Gdy obawiasz się wydawać polecenia… Różne stopnie i metody.
  • Motywowanie pracowników do wykonywania zadań.

Budowanie efektywności Twojego zespołu w trakcie szkolenia Zarządzanie Czasem

  • Co sprawdza się najlepiej i przynosi poprawę organizacji oraz efektywności?
  • Jakie metody planowania i organizowania czasu powinieneś narzucić swoim podwładnym?
  • W czym pracownicy mogą mieć swobodę?
  • Sposoby kontrolowania pracy zespołu w zarządzaniu czasem.

Szkolenia z zarządzania czasem prowadzimy w formie zamkniętej i otwartej. Co najważniejsze, forma zamknięta uwzględnia charakter pracy uczestnika i jest do niego dostosowana. Aby uzyskać pełne informacje na temat szkolenia z organizacji czasu pracy, prosimy o skorzystanie z ZAPYTANIA OFERTOWEGO lub o kontakt z Doradcą:

tel. kom. + 48 503 129 393

[email protected]

KREATOR prowadzi szkolenia dla firm, które pozwalają się rozwijać i w szybkim czasie osiągać cele zawodowe. Oferujemy pełne praktycznych wskazówek szkolenia ze sprzedaży i zarządzania zespołem oraz szkolenie wywieranie wpływu. Jeżeli interesują Państwa skuteczne metody przedstawiania oferty klientom, zapraszamy do sprawdzenia sprzedaż przez telefon – szkolenie