Perswazja i manipulacje w sprzedaży

Szkolenie Perswazja – Czyli Wywieranie Wpływu dla ambitnych

Szkolenie Perswazja to warsztat poprawiający umiejętności komunikacyjne. Zazwyczaj w biznesie wszyscy się szkolą, czytają, dokształcają. W szczególności zauważamy to w przypadku umiejętności komunikacyjnych i zaawansowanych technik wpływu. Dlatego proponujemy Państwu szkolenie Wywieranie Wpływu, które uczy wszelkich metod komunikacyjnych i pomaga je rozpoznawać u rozmówców. W związku z tym, że wielu partnerów stosuje przeróżne techniki, metody perswazji, a nawet manipulacje, warto je po prostu znać. Te ostatnie nie kojarzą się dobrze, bo w swoim założeniu szkodzą drugiej stronie. W związku z tym, można by powiedzieć, że nie wszystkie stosowane techniki są uczciwe. Przede wszystkim należy nauczyć się rozróżniać techniki od intencji. Dlatego Szkolenie Perswazja to skuteczna metoda poznania rozmaitych technik wpływu. Jeżeli nie nauczymy się ich rozpoznawać możemy “paść ofiarą” ich stosowania. Wtedy towarzyszyć będą negatywne emocje, a dokonana transakcja nie będzie dawała satysfakcji.

Należy pamiętać, że odczucia działają zawsze w dwie strony. Dlatego należy świadomie podchodzić do stosowanej komunikacji i używanych technik. W takim razie opierając się na złych intencjach być może osiągniemy jakiś zysk, ale zazwyczaj krótkoterminowy. Należy pamiętać, że na szkoleniu Wywieranie Wpływu poznacie Państwo techniki pomagające przekonać partnera. I co najważniejsze, od Państwa będzie zależało, w jaki sposób ich użyjecie. Manipulacja w sprzedaży to dosyć powszechna praktyka. Zwłaszcza stosowana w kontaktach nastawionych na krótki zysk i krótką współpracę.

Perswazja, szkolenie Wywieranie Wpływu

W związku z tym zapraszamy Państwa na szkolenie Wywieranie Wpływu. W ten sposób wzbogacą Państwo swój warsztat oraz możliwości negocjacyjne. Dodatkową korzyścią jest umiejętność rozpoznawania stosowanych technik u rozmówców. Na szkoleniu Perswazja nauczą się Państwo najczęściej stosowanych metod wykorzystywanych w rozmowach handlowych. W szczególności jak i kiedy je stosować, aby były skuteczne i korzystne. Aby nauczyć się ich rozpoznawania, należy je najpierw dokładnie poznać. Zwłaszcza będzie to przydatne podczas rozmów z klientami. I tutaj Szkolenia Perswazja nauczą Państwa poprawnego stosowania i ochrony przed nimi samymi. Dlatego istotne jest wyuczenie się określonych zachowań.

Szkolenie z perswazji uczy technik wywierania wpływu, które w bezpieczny sposób przeprowadzą Państwa przez rozmowy z klientami.

Dzięki szkoleniu z perswazji Państwa pracownicy:

  • Nauczą się rozpoznawać techniki stosowane przez Państwa kontrahentów, w tym manipulacje
  • Szkolenie Perswazja wniesie wiele nowych metod do rozmów z klientem
  • Będą dysponowali wieloma technikami, w szczególności, jako odpowiedź na techniki wywierania wpływu
  • Nauczą się efektywnie radzić z wymagającymi klientami. Przede wszystkim osobami stosującymi nieetyczne metody w komunikacji
  • Nauczą się nie być podatnym na techniki wpływu rozmówcy
  • Dowiedzą się, w jaki sposób skutecznie bronić się przed nieuczciwymi grami swoich partnerów
  • Powiększą swoją wiedzę, a dzięki szkoleniu wywieranie wpływu  rozbudują zakres możliwości komunikacyjnych
  • Szkolenia z perswazji odkryją przez nimi prawdziwe intencje rozmówców

 

Szkolenie Perswazja – PROGRAM:

I. MANIPULACJA W SPRZEDAŻY

Manipulacje – czyli kto? co? i jakie?

  • Co to jest manipulacja?
  • Kto i dlaczego stosuje manipulacje?
  • Zagrożenia wynikające z manipulacji
  • Najczęstsze manipulacje klientów w procesie sprzedaży

Manipulacje spotykane w trakcie pozyskiwania klienta

  • Metody unikania kontaktu
  • Powoływanie się na konkurencję
  • Wychwalanie konkurencji oraz innych ofert
  • Manipulowanie autoprezentacją
  • Atakowanie handlowca i obniżanie jego wartości
  • Podnoszenie wartości własnej
  • Składanie obietnic bez pokrycia
  • Budżet
  • Zbyt wysoka cena

Negocjowanie warunków współpracy

  • Wojna psychologiczna
  • Wojna pozycyjna
  • Presja czasowa
  • Szantaż i straszenie zerwaniem współpracy
  • Nagroda w raju i inne obietnice
  • Dobry i zły policjant
  • Niepełne odkrycie
  • Eskalacja żądań
  • Wszystko albo nic
  • Spotkajmy się w połowie drogi
  • Nieistotne szczegóły

Szkolenie Wywieranie Wpływu – czyli reakcje na manipulacje klienta

  • Gry handlowe
  • Czym różni się gra od manipulacji?
  • Najpopularniejsze gry klientów

II. TECHNIKI RADZENIA SOBIE Z MANIPULACJAMI I GRAMI

  • Techniki demaskowania manipulacji
  • Partnerskie metody ujawniania i odkrywania manipulacji
  • Twoja komunikacja nieuwikłana w manipulacje
  • Techniki specjalne – przede wszystkim szybkie i skuteczne przerywające manipulowanie
  • Techniki prowokacyjne

III. TECHNIKI PERSWAZJI W SPRZEDAŻY. SZKOLENIE WYWIERANIE WPŁYWU

Bogaty wybór najbardziej skutecznych technik wywierania wpływu

  • Słowa mające moc
  • Jak budować wypowiedź? – strategie przekonywania

Szkolenie perswazja – wykorzystanie w sprzedaży

  • Etykiet
  • Reguł sympatii i lubienia
  • Reguły dowodu społecznego
  • Czasu
  • Zaprzeczeń
  • Trybów warunkowych
  • Złożonych form językowych
  • Spójników (tak, ale, i, oraz, podczas)

Przekonywanie klienta narzędziami specjalnymi

  • Sugerowanie równoważności
  • Sugerowanie skutku
  • Wykorzystanie jednoczesności
  • Założenia
  • Metafory
  • Opcje
  • Różnice

IV. PERSWAZJA SZKOLENIE SKUTECZNEJ STRATEGII

Szkolenie Wywieranie wpływu – dostosowanych zagadnień do potrzeb  uczestników

  • Jak przekonać do swojego rozwiązania?
  • Zachęcenie klienta do nawiązania współpracy
  • Przekonanie do odnowienia współpracy
  • Przekonywanie do ceny
  • Zachęta do wyboru droższych produktów
  • Nakłonienie do podjęcia decyzji – czyli zamknięcie sprzedaży

 

Szkolenie Wywieranie Wpływu jest dopasowane do charakteru Państwa pracy. Dlatego potrzebujemy wielu informacji, aby móc przygotować prawidłowo szkolenie. W związku z tym, prosimy o wstępne informacje za pomocą ZAPYTANIA OFERTOWEGO lub prosimy o kontakt z Doradcą:

tel. kom. 533 533 688

[email protected]