Trening Komunikacji Interpersonalnej – w komunikacji wszystko musi grać
Trening Komunikacji Interpersonalnej to szkolenie, które pokazuje wpływ poprawnego komunikowania się na nasze relacje. Przede wszystkim warsztatów przekonają się Państwo o korzyściach, jakie daje wzorcowe komunikowanie się. Trening Komunikacja Interpersonalna to doskonałe narzędzie do osiągania wyznaczonego celu. W związku z tym nauczą się Państwo efektywnego nawiązywania relacji, współpracy, załatwiania spraw codziennych itp.
Należy pamiętać, że większość ludzi posługuje się wzorcami nabytymi w swoim środowisku rodzinnym, domowym lub pracy. W ten sposób nie zważając zazwyczaj na jej formę i efektywność. Dodatkowo wielokrotnie dochodzi do popełniania nieświadomych błędów, które powodują szereg nieporozumień. W związku z tym, nie znając zasad prawidłowego wyrażania się trudno dojść do przyczyn jej nieskuteczności. Czyli ważna jest tutaj świadomość. Co najważniejsze, warsztaty z komunikacji interpersonalnej nauczą Państwa rozmawiać z pełną odpowiedzialnością swoich słów.
Trening Komunikacji Interpersonalnej – warto znać wzorce
Trening Komunikacji Interpersonalnej odkrywa wszystkie tajemnice prawidłowego komunikowania się w kontaktach z drugim człowiekiem. W szczególności przydatne w organizacji, jaką jest przedsiębiorstwo. Zwłaszcza tu istnieje potrzeba nawiązywania relacji i współpracy z członkami zespołu, innych działów. Dlatego ważne jest, aby poznali Państwo najważniejsze formy komunikowania się, style oraz metody. Warsztat z komunikacji interpersonalnej nauczy Państwa stosować komunikaty w różnych sytuacjach. W związku z tym w trudnych, jak i pozytywnych. Należy pamiętać, że z treningu komunikacji interpersonalnej wyniosą Państwo wszystko, co najlepsze w komunikowaniu się. Zapraszamy na warsztaty!
Korzyści Treningu z Komunikacji Interpersonalnej:
- dowiecie się, Państwo, jak mocno sposób rozmowy wpływa na osiąganie wyników
- zwiększycie swoje kompetencje osobiste w zakresie porozumiewania się
- poznacie skuteczne techniki do rozwiązywania trudnych sytuacji
- poprawi się Państwa poczucie pewności siebie, zwłaszcza satysfakcja w kontaktach z innymi
- poradzicie sobie z najtrudniejszym typem pracownika, szefa czy klienta
- przede wszystkim warsztaty wzbogacą Państwa relacje z innymi ludźmi
PROGRAM SZKOLENIA Trening Komunikacji Interpersonalnej:
Wpływ komunikacji na efektywność osobistą i zawodową
- Korzyści wynikające z wysokich kompetencji pracownika, w szczególności w komunikowaniu się z innymi
- Porozumiewanie się jako narzędzie – czyli przepływ informacji, wywieranie wpływu, współpraca
Model komunikacji
- Porozumiewanie się – złożoność procesu i jego czynniki
- Najczęstsze błędy zakłócające prawidłowy przepływ informacji
Kształtowanie zdolności komunikacyjnych
- Popularne style prowadzenia rozmowy. Przede wszystkim diagnoza własna
- Trudna sztuka… słuchania
- Informacje zwrotne – czyli ich rola w profesjonalnej komunikacji interpersonalnej
Zanim się odniesiesz do wypowiedzi rozmówcy… Jak zmusić rozmówcę do brania odpowiedzialności za swoje słowa?
- Metamodel
- Odkrywanie głębi języka – zatem po co ktoś mówi coś?
Rozpoznawanie czynników tworzących bariery komunikacyjne
- Kim jestem jako rozmówca? Czyli jak mnie widzą inni?
- Ćwiczenia budujące empatię – przyjmowanie perspektywy innych ludzi
„By język giętki wyraził wszystko, co pomyśli głowa”. Ćwiczenia w doskonaleniu precyzji wypowiedzi. Ćwiczenia
- Nauka precyzji oraz jasności wypowiedzi
- Techniki rozwijające elokwencję
- Porozumiewanie się w sytuacjach trudnych i niejasnych
Komunikacja niewerbalna i jej znaczenie w porozumiewaniu się
- Czy mowa ciała może nam służyć jako ważna informacja?
- Praca z ciałem – świadome wykorzystanie mowy ciała do budowania kontaktu z drugą osobą
- Komunikacja niewerbalna jako sposób na przerywanie kontaktu
Relacja zwierzchnik – podwładny
- Sprawdzanie zrozumienia polecenia, określenie warunków realizacji oraz sposobu kontroli zadań
- Przekazywanie negatywnych opinii o wykonanych zadaniach
- Wyrażanie pochwał i krytyki. Przykłady motywujących komunikatów
Jak podwładny powinien rozmawiać ze zwierzchnikiem?
- Sposoby na konstruktywny dialog
- Proste wzorce służące do przekazywania trudnych informacji
- Twój model na rozmowę z szefem – czyli problem + rozwiązanie
Relacje ze współpracownikami
- Wyrażenie uznania i sympatii
- Sposoby i techniki rozwiązywania nieporozumień
Dodatkowo zapraszamy na szkolenie z asertywności.
Należy pamiętać, że warsztat realizujemy w oparciu o Państwa potrzeby. W celu uzyskania pełnych informacji prosimy o skorzystanie z ZAPYTANIA OFERTOWEGO lub prosimy o kontakt z Doradcą:
tel. kom. 533 533 688