Trening komunikacji interpersonalnej

Trening Komunikacji Interpersonalnej – w komunikacji wszystko musi grać

Trening Komunikacji Interpersonalnej to szkolenie, które pokazuje wpływ poprawnego komunikowania się na nasze relacje. Przede wszystkim warsztatów przekonają się Państwo o korzyściach, jakie daje wzorcowe komunikowanie się. Trening Komunikacja Interpersonalna to doskonałe narzędzie do osiągania wyznaczonego celu. W związku z tym nauczą się Państwo efektywnego nawiązywania relacji, współpracy, załatwiania spraw codziennych itp.

Należy pamiętać, że większość ludzi posługuje się wzorcami nabytymi w swoim środowisku rodzinnym, domowym lub pracy. W ten sposób nie zważając zazwyczaj na jej formę i efektywność. Dodatkowo wielokrotnie dochodzi do popełniania nieświadomych błędów, które powodują szereg nieporozumień. W związku z tym,  nie znając zasad prawidłowego wyrażania się trudno dojść do przyczyn jej nieskuteczności. Czyli ważna jest tutaj świadomość. Co najważniejsze, warsztaty z komunikacji interpersonalnej nauczą Państwa rozmawiać z pełną odpowiedzialnością swoich słów.

Trening Komunikacji Interpersonalnej – warto znać wzorce

Trening Komunikacji Interpersonalnej odkrywa wszystkie tajemnice prawidłowego komunikowania się w kontaktach z drugim człowiekiem. W szczególności przydatne w organizacji, jaką jest przedsiębiorstwo. Zwłaszcza tu istnieje potrzeba nawiązywania relacji i współpracy z członkami zespołu, innych działów. Dlatego ważne jest, aby poznali Państwo najważniejsze formy komunikowania się, style oraz metody. Warsztat z komunikacji interpersonalnej nauczy Państwa stosować komunikaty w różnych sytuacjach. W związku z tym w trudnych, jak i pozytywnych. Należy pamiętać, że z treningu komunikacji interpersonalnej wyniosą Państwo wszystko, co najlepsze w komunikowaniu się. Zapraszamy na warsztaty!

Korzyści Treningu z Komunikacji Interpersonalnej:

  • dowiecie się, Państwo, jak mocno sposób rozmowy wpływa na osiąganie wyników
  • zwiększycie swoje kompetencje osobiste w zakresie porozumiewania się
  • poznacie skuteczne techniki do rozwiązywania trudnych sytuacji
  • poprawi się Państwa poczucie pewności siebie, zwłaszcza satysfakcja w kontaktach z innymi
  • poradzicie sobie z najtrudniejszym typem pracownika, szefa czy klienta
  • przede wszystkim warsztaty  wzbogacą Państwa relacje z innymi ludźmi

 

PROGRAM SZKOLENIA Trening Komunikacji Interpersonalnej:

Wpływ komunikacji na efektywność osobistą i zawodową

  • Korzyści wynikające z wysokich kompetencji pracownika, w szczególności w komunikowaniu się z innymi
  • Porozumiewanie się jako narzędzie – czyli przepływ informacji, wywieranie wpływu, współpraca

Model komunikacji

  • Porozumiewanie się – złożoność procesu i jego czynniki
  • Najczęstsze błędy zakłócające prawidłowy przepływ informacji

Kształtowanie zdolności komunikacyjnych

  • Popularne style prowadzenia rozmowy. Przede wszystkim diagnoza własna
  • Trudna sztuka… słuchania
  • Informacje zwrotne – czyli ich rola w profesjonalnej komunikacji interpersonalnej

Zanim się odniesiesz do wypowiedzi rozmówcy… Jak zmusić rozmówcę do brania odpowiedzialności za swoje słowa?

  • Metamodel
  • Odkrywanie głębi języka – zatem po co ktoś mówi coś?

Rozpoznawanie czynników tworzących bariery komunikacyjne

  • Kim jestem jako rozmówca? Czyli jak mnie widzą inni?
  • Ćwiczenia budujące empatię – przyjmowanie perspektywy innych ludzi

„By język giętki wyraził wszystko, co pomyśli głowa”. Ćwiczenia w doskonaleniu precyzji wypowiedzi. Ćwiczenia

  • Nauka precyzji oraz jasności wypowiedzi
  • Techniki rozwijające elokwencję
  • Porozumiewanie się w sytuacjach trudnych i niejasnych

Komunikacja niewerbalna i jej znaczenie w porozumiewaniu się

  • Czy mowa ciała może nam służyć jako ważna informacja?
  • Praca z ciałem – świadome wykorzystanie mowy ciała do budowania kontaktu z drugą osobą
  • Komunikacja niewerbalna jako sposób na przerywanie kontaktu

Relacja zwierzchnik – podwładny

  • Sprawdzanie zrozumienia polecenia, określenie warunków realizacji oraz sposobu kontroli zadań
  • Przekazywanie negatywnych opinii o wykonanych zadaniach
  • Wyrażanie pochwał i krytyki. Przykłady motywujących komunikatów

Jak podwładny powinien rozmawiać ze zwierzchnikiem?

  • Sposoby na konstruktywny dialog
  • Proste wzorce służące do przekazywania trudnych informacji
  • Twój model na rozmowę z szefem – czyli problem + rozwiązanie

Relacje ze współpracownikami

  • Wyrażenie uznania i sympatii
  • Sposoby i techniki rozwiązywania nieporozumień

 

Dodatkowo zapraszamy na szkolenie z asertywności.

Należy pamiętać, że warsztat realizujemy w oparciu o Państwa potrzeby. W celu uzyskania pełnych informacji prosimy o skorzystanie z ZAPYTANIA OFERTOWEGO lub prosimy o kontakt z Doradcą:

tel. kom. 533 533 688

[email protected]