Komunikacja Wewnętrzna w Firmie – twórca efektywnego zespołu
Szkolenie Komunikacja wewnętrzna w firmie usprawnia przepływ informacji i porozumiewanie się w całym przedsiębiorstwie. Każda zawodowa organizacja składa się z małych jednostek, jakimi są ludzie. Co zrobić i jakie dobrać narzędzia do połączenia wszystkich w działający, sprawny organizm? Przede wszystkim powinny to być rozwiązania proceduralne, schematyczne, oparte na jasnych zasadach, traktowane bardzo odpowiedzialnie. Są to narzędzia, które budują Państwa wizerunek. W szczególności wizerunek wewnątrz firmy, jak i na zewnątrz. Kurs z komunikacji wewnętrznej w firmie pozwoli znaleźć odpowiednie rozwiązania w tym zakresie. Polecamy szkolenia biznesowe z tego zakresu.
Komunikacja wewnętrzna w firmie i jej znaczenie
Poziom komunikacji wewnętrznej w firmie cechuje poziom rozwoju nowoczesnych przedsiębiorstw. Od poziomu komunikacji zależy umiejętność kontrolowania wielu zdarzeń, które zachodzą w organizacji. Dodatkowo jest ona niezbędna do podstawowych relacji interpersonalnych. Zwłaszcza z innymi uczestnikami projektów, pracownikami, klientami wewnętrznymi. Komunikacja wewnętrzna to niezbędny element zarządzania poprzez motywowanie oraz rozwiązywania trudnych spraw konfliktowych. Należy pamiętać, że tylko od poziomu komunikacji i procedur zależeć będzie skuteczność działań oraz wizerunek zewnętrzny i wewnętrzny. Dlatego szkolenia Komunikacja Wewnętrzna w Firmie odpowiadają za skuteczność i budowanie jakości funkcjonowania przedsiębiorstwa.
Szkolenie Komunikacja wewnętrzna w firmie uczy efektywności
Warsztaty dla menadżerów i pracowników z komunikacji nauczą Państwa prawidłowych zasad przekazywania informacji. Przyniesie to Twojej firmie wiele korzyści. Dodatkowo każdy dowie się o konsekwencjach braku dialogu i efektywności rozmów. Co z kolei może spowodować powolne narastanie i kumulowanie się negatywnych zdarzeń. A to na pewno nie będzie z korzyścią dla Twojej firmy, organizacji, zespołu.
Co daje kurs z komunikacji wewnętrznej w firmie
Szkolenia komunikacja wewnętrzna nauczą Państwa korzystania z najważniejszych narzędzi porozumiewania się, budowania relacji i tworzenia kanałów komunikacyjnych. Dowiedzą się Państwo, w jaki sposób porozumiewanie się wpływa na skuteczność zmian w organizacji, konflikty i sytuacje kryzysowe. Zwłaszcza, jaki będzie miało wpływ na Państwa wizerunek, utożsamianie się pracowników z firmą i postrzeganie przez klientów zewnętrznych.
Efektywna komunikacja szkolenie – korzyści:
- Z pewnością zwiększycie Państwo skuteczność działań swojej Firmy
- Dowiecie się Państwo, jak mocno uregulowane procedury wpływają na osiągane wyniki
- Nauczycie się, jak budować odpowiedni wizerunek Państwa przedsiębiorstwa wśród pracowników
- Poznacie skuteczne techniki komunikacji wewnętrznej w firmie
- Dowiecie się również, jak usprawnić funkcjonowanie organizacji za pomocą odpowiednich narzędzi
Program szkolenia Komunikacja wewnętrzna w firmie:
Wewnętrzny public relations
- Kreowanie jednolitego wizerunku przedsiębiorstwa na zewnątrz i wewnątrz organizacji
- Budowanie kultury zorientowanej na klienta
- Pracownik klientem firmy
- Rola pracownika w organizacji – pracownicy jako podmiot dialogu
- Partnerstwo w firmie
Efektywny przepływ informacji w firmie
- Wymiana i przepływ informacji jako warunek wzrostu i rozwoju firmy
- Cele komunikacji w organizacji
– informowanie
– perswazja
– rozwiązywanie
– współpraca
– motywowanie
- Budowanie identyfikacji pracownika z firmą
- Zwiększenie świadomości pracowników w obszarze misji, strategii i celów
- Budowanie poczucia odpowiedzialności za wyniki własne, zespołu, ale zwłaszcza całego przedsiębiorstwa
- Indywidualny wkład pracowników w realizowanie misji
- Wpływ informacji ze względu na motywację pracownika
Nie można się nie komunikować…
- Co sygnalizuje brak informacji w przedsiębiorstwie?
- Informacja poza nurtem oficjalnym – czyli niebezpieczeństwa dla firmy
Jak tworzyć efektywny system przepływu informacji wewnątrz firmy?
- Kanały przepływu informacji
- Narzędzia komunikowania się
- Techniki specjalne wspomagające porozumiewanie się i przepływ informacji
Rola zarządu i kadry kierowniczej w usprawnianiu porozumiewania się w firmie
- Odpowiedzialność za przepływ informacji
- Komunikacja
- Między przełożonymi a podwładnymi
- W grupie i w zespołach
- Między współpracownikami
Doskonalenie porozumiewania się w organizacji
- Wpływ czynników strukturalnych na procedury i porozumiewanie się
- Porozumiewanie się w podstawowych strukturach organizacyjnych
- Sieci komunikacyjne
Twoja firma w procesie zmian
- Rola informacji, w szczególności z uwagi na zmiany
- Sytuacje kryzysowe a komunikacja
- Konflikty i niepowodzenia
Wypracowanie własnego systemu informowania w firmie
- Jak wdrożyć nową politykę?
- Ustalanie celów i potrzeb przepływu informacji w firmie
- Ustalenie kanałów i technik porozumiewania się
- Kto, kogo i o czym informuje – czyli obowiązki i uprawnienia
Dodatkowo polecamy trening asertywności i szkolenia z komunikacji.
Co najważniejsze, wszystkie szkolenia dla firm, w tym trening z komunikacji wewnętrznej w firmie przygotowujemy zgodnie z Państwa potrzebami. Program ustalamy pod charakterystykę problemów w firmie. A uzyskać więcej informacji prosimy o skorzystanie z zapytania ofertowego lub kontakt z Doradcą:
- tel. kom. + 48 503 129 393
- [email protected]