Komunikacja Wewnętrzna w Firmie – twórca efektywnego zespołu
Szkolenia Komunikacja wewnętrzna w firmie usprawniają przepływ informacji i porozumiewanie się w przedsiębiorstwo. Ta duża organizacja powstała z małych jednostek, jakimi są ludzie. W związku z tym, co zrobić i jakie dobrać narzędzia do połączenia wszystkich w działający, sprawny organizm? Przede wszystkim powinny to być rozwiązania proceduralne, schematyczne, oparte na jasnych zasadach, traktowane bardzo odpowiedzialnie. Dlatego, że są to narzędzia, które budują Państwa wizerunek. W szczególności wizerunek wewnątrz firmy, jak i na zewnątrz.
Poziom komunikacji wewnętrznej w firmie cechuje poziom rozwoju nowoczesnych przedsiębiorstw. Dlatego ma to istotne znaczenie, ze względu na ilość procesów zachodzących w przedsiębiorstwie. Przede wszystkim od poziomu komunikacji będziemy umieli regulować wiele zdarzeń, które zachodzą w organizacji. Dodatkowo jest ona niezbędna do podstawowych relacji interpersonalnych. Zwłaszcza z innymi uczestnikami projektów, współpracy wewnętrznej itp. To niezbędny czynnik do zarządzania poprzez motywowanie oraz rozwiązywania trudnych spraw konfliktowych. Należ pamiętać, że tylko od poziomu komunikacji i procedur zależeć będzie skuteczność działań oraz wizerunek zewnętrzny i wewnętrzny. Dlatego szkolenia Komunikacja Wewnętrzna w Firmie odpowiadają za skuteczność i budowanie jakości funkcjonowania przedsiębiorstwa.
Szkolenia Komunikacja wewnętrzna w firmie uczą efektywności
W związku z tym w trakcie warsztatów nauczą się Państwo prawidłowych zasad przekazywania informacji. Dodatkowo dowiedzą się o konsekwencjach braku dialogu i efektywności rozmów. Dlatego, że mogą one być bardzo groźne, ze względu na powolne narastanie i kumulowanie się negatywnych zdarzeń.
Szkolenia komunikacja wewnętrzna nauczą Państwa korzystania z najważniejszych narzędzi porozumiewania się, budowania relacji i tworzenia kanałów komunikacyjnych. Przede wszystkim dowiedzą się Państwo w jaki sposób porozumiewanie wpływa na skuteczność zmian w organizacji, na konflikty i sytuacje kryzysowe. Zwłaszcza, jaki będzie miało wpływ na Państwa wizerunek, utożsamianie się pracowników z firmą i postrzeganie przez klientów zewnętrznych.
Szkolenia Komunikacja Wewnętrzna w firmie – korzyści:
- Z pewnością zwiększycie Państwo skuteczność działań swojej Firmy
- Dowiecie się Państwo, jak mocno uregulowane procedury wpływają na osiągane wyniki
- Nauczycie się, jak budować odpowiedni wizerunek Państwa przedsiębiorstwa wśród pracowników
- W szczególności poznacie skuteczne techniki komunikacji wewnętrznej w firmie
- Dowiecie się również, jak usprawnić funkcjonowanie Państwa organizacji za pomocą odpowiednich narzędzi
PROGRAM SZKOLENIA Komunikacja wewnętrzna w firmie:
Wewnętrzny public relations
- Kreowanie jednolitego wizerunku przedsiębiorstwa na zewnątrz i wewnątrz organizacji
- Budowanie kultury zorientowanej na klienta
- Pracownik klientem firmy
- Rola pracownika w organizacji – pracownicy jako podmiot dialogu
- Partnerstwo w firmie
Efektywny przepływ informacji w firmie
- Wymiana i przepływ informacji jako warunek wzrostu i rozwoju firmy
- Cele komunikacji w organizacji
– informowanie
– perswazja
– rozwiązywanie
– współpraca
– motywowanie
- Budowanie identyfikacji pracownika z firmą
Zwiększenie świadomości pracowników w obszarze misji, strategii i celów
Budowanie poczucia odpowiedzialności za wyniki własne, zespołu, ale zwłaszcza całego przedsiębiorstwa
Indywidualny wkład pracowników w realizowanie misji
- Wpływ informacji ze względu na motywację pracownika
Nie można się nie komunikować…
- Co sygnalizuje brak informacji w przedsiębiorstwie?
- Informacja poza nurtem oficjalnym – czyli niebezpieczeństwa dla firmy
Jak tworzyć efektywny system przepływu informacji wewnątrz firmy?
- Kanały przepływu informacji
- Narzędzia komunikowania się
- Techniki specjalne wspomagające porozumiewanie się i przepływ informacji
Rola zarządu i kadry kierowniczej w usprawnianiu porozumiewania się w firmie
- Odpowiedzialność za przepływ informacji
- Komunikacja
Między przełożonymi a podwładnymi
W grupie i w zespołach
Między współpracownikami
Doskonalenie porozumiewania się w organizacji
- Wpływ czynników strukturalnych na procedury i porozumiewanie się
- Porozumiewanie się w podstawowych strukturach organizacyjnych
- Sieci komunikacyjne
Twoja firma w procesie zmian
- Rola informacji, w szczególności z uwagi na zmiany
- Sytuacje kryzysowe a komunikacja
- Konflikty i niepowodzenia
Wypracowanie własnego systemu informowania w firmie
- Jak wdrożyć nową politykę?
- Ustalanie celów i potrzeb przepływu informacji w firmie
- Ustalenie kanałów i technik porozumiewania się
- Kto, kogo i o czym informuje – czyli obowiązki i uprawnienia
Dodatkowo polecamy trening asertywności.
Co najważniejsze, komunikację wewnętrzną w firmie przygotowujemy zgodnie z Państwa potrzebami. Dodatkowo pod charakterystykę problemów w firmie. Zetem, aby uzyskać więcej informacji prosimy o skorzystanie z ZAPYTANIA OFERTOWEGO lub prosimy o kontakt z Doradcą:
tel. kom. 533 533 688