Systemy prognozowania dostosowane do potrzeb łańcucha logistycznego

PROGRAM SZKOLENIA

I. Dlaczego przedsiębiorstwa tworzą prognozy sprzedaży?

  • Wymogi przedsiębiorstw względem przewidywania przyszłych wyników
  • Klasyfikacje tworzonych prognoz
  • Wykorzystanie prognoz sprzedaży przez różne obszary funkcjonalne przedsiębiorstwa
  • Wytyczne dotyczące zasad poprawnego tworzenia prognoz

II. Która metoda prognozowania jest dla nas odpowiednia?

  • Schemat tworzenia prognoz sprzedaży
  • Analiza danych historycznych jako punkt wyjścia do budowy systemu prognozowania
  • Dobór metod prognozowania do charaktery  sprzedaży i wydarzeń sprzedażowych
  • Metody jakościowe i ilościowe tworzenia prognoz sprzedaży

III. Czy nasza prognoza sprzedaży zawsze będzie się sprawdzać?

  • Prognoza jako wytyczna dla kształtowania procesów sprzedażowych i logistycznych
  • Metody wyliczania błędów prognozy
  • Analiza błędów prognozy i ich wykorzystanie do doskonalenia systemów prognozowania

IV. Czy tworzenie prognoz sprzedaży musi być trudne?

  • Proste metody prognozowania dla produktów o różnych charakterach sprzedaży

V. Czy logistyka zawsze potrzebuje prognoz sprzedaży?

  • Planowanie logistyczne jako wsparcie różnych typów produkcji
  • Planowanie logistyczne przedsiębiorstw handlowych i usługowych
  • Wykorzystanie prognoz sprzedaży w planowaniu logistycznym w łańcuchu dostaw

VI. Jak można doskonalić systemy prognozowania przez współpracę łańcucha logistycznego?

  • Integracja łańcuchów logistycznych oparta o wymianę informacji
  • Nowoczesne koncepcje tworzenia prognoz w ramach relacji partnerskich z kooperantami
  • Model współdziałania w prognozowaniu i jego wykorzystanie we współpracy producenta z pośrednikami handlowymi
  • Wspólna prognoza sprzedaży to dopiero początek….

Wszystkie nasze szkolenia zamknięte są dopasowane do specyfiki naszego Klienta. Jeżeli chcą Państwo uzyskać pełne informacje na temat szkolenia prosimy o skorzystanie z ZAPYTANIA OFERTOWEGO lub prosimy o kontakt z Doradcą:

tel. kom. 533 533 688

[email protected]