Organizacja przedsiębiorstwa w łańcuchu dostaw

Organizacja przedsiębiorstwa w łańcuchu dostaw

PROGRAM SZKOLENIA Organizacja przedsiębiorstwa w łańcuchu dostaw:

Strategiczny wymiar zarządzania łańcuchem dostaw

  • Procesy biznesowe i ich optymalizacja

Istota łańcuchów logistycznych

  • Podstawowe pojęcia w zakresie łańcuchów logistycznych
  • Cykl życia produktu w łańcuchu logistycznym
  • Zintegrowane zarządzanie łańcuchem logistycznym
  • Korzyści i konflikty w zarządzaniu łańcuchem logistycznym
  • Procesy biznesowe. Cele współpracy w łańcuchach logistycznych
  • Tworzenie i funkcjonowanie łańcuchów (sieci) logistycznych

Rola informacji i systemów informatycznych w zarządzaniu łańcuchem logistycznym

  • System informacyjny przedsiębiorstwa
  • Analiza procesowa
  • Procedury logistyczne

Strategie i narzędzia logistyczne

  • Total Quality Management – TQM
  • Zarządzanie czasem – TBM, QR, JiT
  • Zarządzanie relacjami z klientami – ECR
  • Narzędzia logistyczne – benchmarking, outsourcing, controlling

Partnerstwo i integracja w łańcuchu logistycznym

  • Rodzaje partnerstwa
  • Budowanie zaufania

Systemy logistyczne wspierające partnerstwo

  • Systemy wspomagające zarządzanie łańcuchami logistycznymi
  • Vendor Managed Inventory – VMI
  • Category Management – CM
  • Collaborative Planning, Forecasting and Replenishment – CPFR

 

Szkolenie Organizacja przedsiębiorstwa w łańcuch u dostaw opiera się na Państwa realnych przykładach z życia zawodowego. Aby uzyskać pełne informacje na temat warsztatu prosimy o skorzystanie z ZAPYTANIA OFERTOWEGO lub prosimy o kontakt z Doradcą:

tel. kom. 533 533 688

[email protected]