szkolenie savoir-vivre w biznesie

Szkolenie Savoir vivre w biznesie. Etykieta w biznesie w praktyce

Informacja o szkoleniu Savoir-vivre w biznesie

Szkolenie Savoir-vivre w biznesie to świetna okazja, aby zrozumieć, jak etykieta w biznesie i odpowiednie zachowania mogą podnieść wartość zarówno osobistą, jak i organizacyjną. Uczestnicy poznają zasady, które rządzą szacunkiem, precedencją oraz równością na arenie zawodowej. Program obejmuje techniki efektywnej prezencji i komunikacji w różnych sytuacjach. Na szkoleniu etykieta w biznesie dowiesz się, jak unikać nietaktownych zachowań oraz jak prezentować siebie i innych w sposób profesjonalny.

Korzyści dla uczestników szkolenia Savoir-vivre w biznesie

Uczestnicy szkolenia z etykiety biznesowej:

  • Zrozumieją wpływ savoir-vivre na markę
  • Nauczą się stosowania zasad etykiety biznesowej
  • Dowiedzą się, jak unikać nietaktownych zachowań
  • Poznają zasady protokołu biznesowego w praktyce
  • Udoskonalą sztukę autoprezentacji i komunikacji werbalnej
  • Nauczą się przedstawiania osób oraz stosowania form adresatywnych
  • Zdobędą wiedzę na temat właściwego tytułowania
  • Zrozumieją znaczenie ubioru i jego wpływu na odbiór
  • Nauczą się rozpoznawać i stosować gesty pewności siebie
  • Podniosą wiarygodność poprzez zarządzanie postawą i mową ciała

Wyślij zapytanie

Program szkolenia Savoir-vivre w biznesie

Marka osobista vs organizacji, czyli jak savoir-vivre i etykieta biznesowa wpływają na wartość organizacji

  • Savoir vivre w biznesie – kultura – marka. Czyli co łączy te 3 elementy i jak na siebie wpływają?
  • Zasady ważne na arenie zawodowej: szacunku – precedencji – dostosowania – równości – dyskrecji
  • Zachowania nietaktowne, które irytują w kontakcie z innymi

Protokół biznesowy w relacjach służbowych

  • Precedencja czyli zasady pierwszeństwa podczas powitania, przedstawiania, przemawiania, zajmowania miejsc
  • Prezentacja siebie w różnych sytuacjach
  • Przedstawianie osób (formuły, zachowania niewerbalne, precedencja, tytułowanie, formy adresatywne, zapamiętywanie imion i nazwisk)
  • Precedencja i zachowania w miejscach publicznych (samochód, winda, schody, samolot, gabinet decydenta)
  • Tytułowanie i tytulatura w e-mailach oraz w rozmowie
  • Żargon, humor, przejście na Ty
  • Sztuka wizytówkowej komunikacji

Powitanie – szkolenie etykieta w biznesie

  • Prezentacja własnej osoby na spotkaniu, postawa, intonacja, dystans
  • Rodzaje i formy powitania oraz ich wpływ na odbiór osoby
  • 8 najgorszych uścisków dłoni vs wiarygodność
  • Uśmiech i mimiki oddające intencje
  • Pochylenie głowy

Takt i nietakt w rozmowie – co można, a czego nie wypada?

  • Bez kłamstwa, obmowy i udawania…
  • Ozdobniki mowy i wtrącenia werbalne (hmm, yyy, ęęę…)
  • Żargon, humor, przejście na Ty

Aparycja i powierzchowność. Czyli jak budować wizerunek?

  • Symbolika kolorów
  • Strój dobrany do okazji – czyli gradacja strojów w biznesie
  • Sylwetka i postawa – ich wpływ na odbiór przez innych ludzi
  • Złote zasady dla kobiet i mężczyzn

Kultura gestu – wpływ postawy i gestów na osobistą wiarygodność

  • Zasady odczytywania mowy ciała – szkolenie etykiety w biznesie
  • Postawa i jej strefy autoprezentacyjne
  • Poziomy gestykulacji
  • Gesty pewności siebie, sygnały niepewności
  • Gesty z wykorzystaniem garderoby i przedmiotów biurowych
  • Właściwe i niewłaściwe postawy stojące oraz siedzące z uwzględnieniem różnic płci
  • Gesty władzy i zagrożenia

Netykieta oraz rozmowa telefoniczna – najważniejsze wskazówki

Wyślij zapytanie

Dlaczego warto inwestować w szkolenie Savoir-vivre w biznesie?

Inwestycja w szkolenie Savoir-vivre w biznesie to inwestycja w rozwój zawodowy, który przekłada się na korzyści całej Firmy. Warsztat ten pomoże Ci zbudować silniejszą markę wśród klientów, co zwiększy Twoją konkurencyjność. Dzięki zdobytym umiejętnościom poprawisz jakość relacji zawodowych. Szkolenie to pozwoli również lepiej rozumieć i stosować zasady komunikacji i relacji biznesowych, co jest kluczowe w globalnym środowisku biznesowym. Wspierając umiejętności pracowników, otworzysz drzwi do nowych możliwości zawodowych.

Korzyści dla firmy

Inwestując w Szkolenie savoir-vivre w biznesie, firma zyska nie tylko bardziej profesjonalny wizerunek, ale również zwiększa swoją wartość na rynku. Szkoleni pracownicy wpływają na poprawę jakości relacji z klientami oraz budują silniejsze i bardziej konstruktywne relacje z partnerami biznesowymi. Wzmocnienie kompetencji personalnych prowadzi do większej efektywności operacyjnej w terenie. Szkolenie z etykiety w biznesie przyczynia się również do stworzenia bardziej harmonijnej atmosfery w pracy, co obniża poziom stresu i zwiększa zaangażowanie pracowników. Inwestując w to szkolenie, firma inwestuje w swój długofalowy sukces i rozwój oraz jakość i prestiż.

Wyślij zapytanie

Szkolenie Savoir-vivre w biznesie jako element kompetencji miękkich

Kompetencje miękkie to nieodłączny element życia zawodowego. Dotyczą wielu obszarów, od sprzedaży i negocjacji, motywowania pracowników i kierowania zespołem, do windykacji należności lub obsługi reklamacji. W każdym z tych obszarów etykieta w biznesie zwiększa nasze szanse na lepsza obsługę i relacje.

Etykieta w biznesie, czyli praktyczna znajomość savoir vivre w biznesie to klucz do sukcesu wizerunkowego, który można wykorzystać zarówno w kontaktach międzyludzkich. Zasady savoir vivre dotyczą, wyglądu, sposobu wysławiania się, przywitania, postaw podczas posiłków i wielu innych obszarów.

Szkolenie Savoir-vivre w biznesie – kurs dobrych manier

Szkolenie Savoir-vivre w biznesie przygotowaliśmy z myślą o osobach, które w sposób profesjonalny podchodzą do kwestii wizerunku własnego i reprezentowanej firmy. Zakres szkolenia etykiety w biznesie bazuje zarówno na literaturze fachowej, jak i praktycznym omówieniu codziennych sytuacji. Kurs savoir vivre w biznesie doskonale sprawdzi się zarówno wśród właścicieli firm, jak i osób zatrudnionych na stanowiskach customer service czy representative. Znajomość etykiety w biznesie to jedna z najprostszych metod, by wzbudzić szacunek u odbiorcy i uniknąć nieporozumień.

Ze szkolenia savoir-vivre w biznesie Twoi pracownicy dowiedzą się:

  • Czym jest savoir-vivre w biznesie i jak wpływa na wizerunek Twojej organizacji
  • Co to jest precedencja w biznesie
  • W jaki sposób aranżuje się spotkania biznesowe, jak wita z uczestnikami
  • Czym jest netykieta w korespondencji e-mail i rozmowach
  • Jakie są najpowszechniejsze nieświadome  błędy
  • O zasadach dobierania stroju do spotkania biznesowego
  • Na jakie gesty zwracać uwagę

Wyślij zapytanie

Szkolenie savoir-vivre w biznesie – szkolenie etykieta w biznesie – kultura, wizerunek, dobre maniery!

Wszystkie szkolenia dla menedżerów i handlowców dopasowujemy do specyfiki Państwa pracy. Dlatego zachęcamy do kontaktu, przekazanie nam istotnych informacji, a my przygotujemy ciekawą propozycję. W celu uzyskania pełnych informacji na temat warsztatów prosimy o skorzystanie z ZAPYTANIA OFERTOWEGO lub kontakt z Doradcą:

 

KONFERENCJA Mikołaj Dla Managera” z kolorowym paskiem (czerwony, żółty, niebieski, zielony) u góry – idealny dla osób poszukujących szkoleń dla kierowników.

Zostań naszym klientem i weź udział w konferencji Mikołaj Dla Managera. Z radością zapraszamy menedżerów na naszą coroczną konferencję, którą organizujemy w sali konferencyjnej VIP Stadionu Śląska Wrocław. Konferencja odbywa się w magicznej atmosferze w czasie Mikołajek w grudniu każdego roku! To wyjątkowe wydarzenie jest dedykowane naszym klientom, menedżerom z różnych branż, pragnącym rozwijać swoje umiejętności i poszerzać horyzonty.

Dlaczego warto wziąć udział? Przeczytaj tutaj

A tymczasem obejrzyj jedno z wystąpień z konferencji Mikołaj Dla Managera

MANAGER_KA I DZIKA RADOŚĆKatarzyna Grzempowska – Jak być radosnym w niedoskonałym świecie?