Windykacje należności w zgodzie z klientem

Odzyskiwanie należności – szkolenie otwarte

Windykowanie należności, to jeden z największych priorytetów na liście zadań większości przedsiębiorstw. Wielu z Państwa nie raz zapewne się przekonało jaką zapaść potrafią spowodować przeterminowane płatności. Firma nie ma płynności finansowej, gdy nie odzyskamy płatności w terminie! Jest to jeden z najważniejszych warunków funkcjonowania przedsiębiorstwa. Dlatego pomoże Państwu szkolenie otwarte z odzyskiwania należności, które są przeterminowane.

Odzyskiwanie należności – prewencja

W szkoleniach z odzyskiwania należności mamy wieloletnie doświadczenie. Co najważniejsze, nasi klienci potrafią wskazać wymierne korzyści, jakie zyskali po szkoleniu. Są to po prostu konkretne kwoty lub liczby np. zmniejszenia średnich dni przeterminowanych płatności od klientów lub odzyskanych kwot, skazanych wcześniej na straty (nieodzyskiwalne). I służą ku temu wszelkie techniki, scenariusze, metody pracy. Wielokrotnie zapominamy o działaniach prewencyjnych. Sami się przekonaliśmy, że na etapie sprzedaży wielu handlowców unika tematu terminowych płatności, aby nie psuć pozytywnej atmosfery dobijanej transakcji. I bardzo często jest to wielki błąd!!! Więcej nauczą się Państwo podczas szkolenia, naprawdę warto!

 

   Korzyści i cel szkolenia

  • Nauczycie się Państwo efektywnych technik pomocnych w "starciu" z dłużnikami
  • Nauczycie się Państwo prowadzić rozmowy w atmosferze sprzyjającej dalszej współpracy
  • Dowiecie się, jakimi metodami i jakimi technikami reagować na popularne wymówki i unikanie płacenia
  • Zdobędziecie wiedzę, dzięki której uda Wam się odzyskać wiele płatności, nawet takich, które sami mogliście skazać na nieodzyskiwalne
  • W trakcie zajęć zostaną Państwo wyposażeni we wszelkie techniki wspierające trudne momenty w odzyskiwaniu należności
  • Znacznie polepszycie Państwo stosunek przeterminowanych płatności, poprawiając tym samym kondycję Państwa Firmy
Odzyskiwanie należności

 

   Program szkolenia z Odzyskiwania Należności

    Proces sprzedaży kompleksowej

    • KTO jest najskuteczniejszy w sprawie płatności? Powinien to robić handlowiec czy księgowość?
    • KIEDY powinno się podejmować działania w sprawie terminowych/przeterminowanych płatności?
    • JAK się przygotować i jakie informacje zgromadzić, aby przystąpić do rozmowy o nieuregulowanych fakturach?

    Najskuteczniejsze techniki wpływu w windykacjach na poszczególnych etapach rozmów z dłużnikami

    • Techniki motywowania do zapłaty
    • Techniki rozmów z dłużnikami 
    • Negocjowanie terminu zapłaty zaległej faktury
    • Jak rozmawiać, aby klient zapłacił i dalej współpracował?
    • Uniki stosowane przez dłużników, ich gry i manipulacje – sposoby reagowania na próby zbycia
    • Techniki prowadzenia rozmowy telefonicznej a kontakt osobisty z dłużnikiem

    Gdy klient nie dotrzymuje zobowiązań

    • Skuteczne sankcje
    • Kiedy i jak należy uruchomić sankcje?

    Pomocne wzorce rozmów z dłużnikami

    • Uporczywy dłużnik (druga, trzecia, czwarta rozmowa z klientem)
    • Przekazanie informacji o sankcjach
    • Poinformowanie o dokonanych notach odsetkowych
    • Udzielenie informacji o zablokowanych dostawach
    • Przekazanie informacji o skierowaniu sprawy klienta na drogę oficjalnej windykacji
    • Inne (wg życzeń)

    Najczęstsze błędy w windykacji

    Trudne sytuacje

    • Negocjowanie z osobami agresywnymi
    • Rozmowy windykacyjne ze stałymi, kluczowymi klientami
    • Klient zaprzyjaźniony z kontrahentem, który jest dłużnikiem
    • Twoje trudne sytuacje i nasze rozwiązania

     

       Grupa szkoleniowa

    Szkolenie otwarte z „Windykacje należności w zgodzie z klientem” skierowane jest do wszystkich osób, które prowadzą rozmowy z dłużnikami. Stąd w szkoleniu często biorą udział przedstawiciele różnych działów. Są to często przedstawiciele służb handlowych, pracownicy działów finansowych lub księgowości lub inni pracownicy administracyjni, którzy w swoich zadaniach maja kontaktować się z klientami w sprawie płatności.

    Dedykowane jest dla działów handlowych, finansowych i windykacyjnych. 

     

       Charakter zajęć

      Szkolenie jest zorganizowane w postaci aktywnego treningu. W czasie zajęć stosuje się ćwiczenia praktyczne, symulacje, scenki, zadania i prezentacje. Podczas warsztatów wiedza jest przeplatana praktyką, ćwiczeniami, analizami i technikami. Uczestnicy otrzymują konkretne wzorce do pracy i na ich podstawie dopasowują swoje realne sytuacje zawodowe, które ćwiczą pod okiem trenera. Otrzymują również informacje zwrotne o wykonywanych zadaniach. Każdy uczestnik szkolenia wykonuje wszystkie zadane ćwiczenia na szkoleniu.

      Na szkoleniu otwartym otrzymują Państwo bardzo bogate materiały szkoleniowe. Jest to skrypt, który zawiera zbiór technik na konkretne sytuacje windykacyjne. Będą bardzo pomocne w realnej pracy.

      Szkolenie kończy się wręczeniem certyfikatu potwierdzającego udział w szkoleniu.

       

         Informacje organizacyjne

      Zgłoszenie udziału w szkoleniu

      Warunkiem wzięcia udziału w szkoleniu jest przesłanie wypełnionego zgłoszenia udziału w szkoleniu otwartym lub przesłania informacji o chęci wzięcia udziału w szkoleniu na [email protected] W odpowiedzi otrzymają Państwo formalny dokument „Zgłoszenie udziału w szkoleniu otwartym”. Wypełnienie dokumentu i podpisanie jest równoznaczne z akceptacją warunków uczestnictwa. Po odesłaniu „Zgłoszenia udziału w szkoleniu otwartym” uznaje się, że zgłoszenie zostało formalnie przyjęte.

      Termin, miejsce, inwestycja

      Termin

      Miejsce

      Inwestycja

      14-15 września 2017

      (czwartek-piątek)

      godz. 9:00-15:30

      Sala szkoleniowa KREATOR

      al. Armii Krajowej 61

      50-541 Wrocław

      990 zł netto od osoby

      (+23% VAT)

      Płatność: 7 dni przed szkoleniem

        Cena obejmuje:

        • Przeprowadzenie szkolenia przez trenera w ciągu 12 godzin zegarowych
        • Bogate materiały szkoleniowe
        • Certyfikat ukończenia szkolenia
        • Lunch
        • Przerwy kawowe w czasie całego szkolenia (słodki poczęstunek i napoje)

        Osobom spoza Wrocławia z przyjemnością pomożemy w znalezieniu noclegu!

        ZAPISZ SIĘ TERAZ i kliknij link: wysyłam swoje zgłoszenie.

        Po otrzymaniu zgłoszenia prześlemy fv proformę.

        W sprawie szczegółowych informacji prosimy wysłać zapytanie lub skontaktować się z działem sprzedaży.

        Doradca

        tel. kom. 533 533 688

        [email protected]