Szkolenia ze sprzedaży

Szkolenia ze sprzedaży – filar kompetencyjny handlowców

Zapraszamy Państwa na szkolenia ze sprzedaży, kierowane do pracowników działów handlowych, działów sprzedaży, obsługi klienta i wszystkich innych, którzy mają kontakt z klientem i realny wpływ na zwiększenie sprzedaży w Państwa Firmie.

Szkolenie dla działu sprzedaży to najbardziej popularny obszar edukacyjny profilu szkoleniowego firmy KREATOR. Każdy klient stawia nam, jako ostateczny cel, zwiększenie sprzedaży. Aby go osiągnąć należy wykonać niestandardowe procedury, które dotyczą całego procesu przygotowania szkolenia, przeprowadzenia projektu i wszelkich działań poszkoleniowych.

Audyt przedszkoleniowy szkoleń dla działu sprzedaży

Nasi klienci z podziwem obserwują pracę trenerów podczas szkoleń ze sprzedaży. Trenerzy dysponują wiedzą o firmie, znajomością produktów, procedur funkcjonujących w Państwa Firmie, wiedzą o usługach przedsiębiorstwa. Cała umiejętność dopasowania się do realiów Państwa Firmy jest zasługą dobrze przeprowadzonego audytu przedszkoleniowego. W trakcie przygotowania każdy trener przygotowuje komplet wiedzy:

  • zebranie wszelkich informacji o charakterze grupy
  • rozpoznanie specyfiki pracy zespołu lub na poszczególnych stanowiskach
  • zapoznanie się ze stosowanymi procedurami w Państwa Firmie
  • rozpoznanie mocnych i słabych stron zespołu
  • opracowanie procedur, które należy wypracować podczas przeprowadzania projektu
  • opracowanie wdrożenia procedur
  • analiza życzeń pracowników
  • analiza zaleceń zwierzchników
  • inne

Szkolenia ze sprzedaży – energia

Oryginalne metody edukacyjne, w powiązaniu z wieloletnim doświadczeniem trenerów powodują, że szkolenia ze sprzedaży posiadają wyjątkową aurę do nauki. Szkolenie dla działu sprzedaży uczy Państwa służby handlowe przydatnych na ich stanowisku metod pracy. Aby to osiągnąć trener prowadzi zajęcia wedle zaplanowanych działań, a uczestnicy wykonują szereg ćwiczeń m.in.:

  • wykonują testy diagnostyczne
  • uczą się bardzo dużej ilości praktycznych technik
  • wykorzystują otrzymane materiały szkoleniowe, które posiadają wiele technik z przykładami dopasowanymi do specyfiki branży, usług, produktów i pracy zespołu
  • przeprowadzają symulacje rozmów z klientami
  • wszystkie techniki piszą, analizują, sprawdzają pod okiem trenera
  • wykonują bardzo dużo ćwiczeń praktycznych, scenariuszy rozmów, technik sprzedaży, których poprawność mogą na miejscu przeanalizować i zweryfikować

Zakończenie szkolenia i wsparcie

Szkolenia dla działu sprzedaży nie kończą się na samym treningu. Oferujemy Państwu wsparcie poszkoleniowe. Proponujemy przeprowadzenie wsparcia poszkoleniowego w postaci:

  • konsultacji telefonicznych lub mailowych
  • zadań domowych – zadania wdrożeniowe
  • sesje powtórzeniowe
  • sesje sprawdzające
  • sesje „on the job”
  • coaching
  • inne zadania po konsultacjach

Szkolenia dla Działu Sprzedaży – Co je wyróżnia?

  • Szeroki zakres specjalizacji, bardzo bogata oferta tematyczna bazująca na sprawdzonych projektach szkoleniowo-doradczych
  • Szkolenia autorskie, nastawione na konkretny rezultat. Podejmujemy się tematów nowych i unikatowych – prosimy o sformułowanie nam celu, który chcecie Państwo osiągnąć. Przedstawcie problem, który wymaga rozwiązania, a przygotujemy szkolenie!
  • Dostarczamy Państwa pracownikom gotowych rozwiązań, procedur i standardów. Wszystkie nasze działania, ćwiczenia i materiały szkoleniowe bazują na Państwa produktach/usługach i dotyczą wyłącznie specyfiki Państwa Firmy
  • Wprowadzamy korzystne usprawnienia oraz innowacyjne rozwiązania

Zakres szkolenia ze sprzedaży

Prowadzimy profesjonalne i wyjątkowo rozbudowane szkolenia handlowe z różnych obszarów. Począwszy od skutecznych metod sprzedaży, przez nawiązywanie oraz budowanie relacji z klientem, negocjacje, aż po organizację i zarządzanie czasem pracownika. Szkolimy również menedżerów odpowiedzialnych za zespoły pracowników, ucząc doskonałych technik zarządzania pracownikami i motywowania, tworzenia strategii sprzedaży i coachingu. Co ważne – spotkania prowadzone są przez doświadczonych trenerów, którzy mogą pochwalić się ogromną, kompleksową wiedzą z zakresu sprzedaży i zarządzania.

Stawiamy na pełen indywidualizm i dostosowanie konkretnych warsztatów do oczekiwań Państwa Firmy. Dlatego najczęściej szkolenie dla działu sprzedaży prowadzimy w układzie zamkniętym. Można wtedy najlepiej zrealizować potrzeby pracowników i przekazać im najistotniejsze informacje dotyczące zasad sprzedaży.

Umożliwiamy wszystkim uczestnikom szkoleń ze sprzedaży przećwiczenie poznanych technik. To znakomita okazja na rozwój osobisty i zawodowy, poznanie swoich słabości i atutów. To możliwość poznania barier, które trzeba przezwyciężyć, aby podnieść swoją skuteczność. Budujemy świadomość menedżerów, osób odpowiedzialnych za sprzedaż i budowanie strategii Państwa Firmy.

  • Doradzamy
  • Poprawiamy błędy
  • Wskazujemy drogę
  • Wywieramy pozytywny wpływ

Analizujemy sytuacje z życia zawodowego uczestników i przeprowadzamy merytoryczne dyskusje. Wszystko po to, aby wszyscy uczestnicy poczuli się pewni siebie w trakcie szkolenia. Aby mogli otrzymaną wiedzę wykorzystać już w czasie warsztatów, a później na bieżąco w swojej pracy.

AUDYT

 

WARSZTATY

 

TWORZENIE STANDARDÓW

 

DOSTAWCY I ODBIORCY

 

– Audyt organizacyjny z mapowaniem procesów sprzedaży i obsługi klienta

– Ocena kompetencji handlowych pracowników

– Ocena standardów i procedur sprzedaży oraz obsługi klienta

– Ocena wdrożenia standardów pracy

– Ocena efektywności działania działu sprzedaży

  – Doskonalenie kompetencji handlowych i negocjacyjnych (B2B, B2C)

– Doskonalenie kompetencji związanych z bezpośrednią i/lub telefoniczną obsługą klienta biznesowego oraz indywidualnego

– Budowanie standardów pracy

– Szkolenia indywidualne i coaching ekipy handlowej

Budowanie standardów pracy dla:

– kierowników sprzedaży

– przedstawicieli handlowych

– doradców klienta

– biur obsługi klienta

– tworzenie podręczników standardów sprzedaży i pracy w działach handlowych

Dla firm produkcyjnych:

– szkolenia dla Twoich odbiorców – jak efektywnie odsprzedawać Twoje produkty

– warsztaty integracyjne dla Twoich Klientów budujące relacje z Twoją Firmą

Dla firm handlowych:

angażujemy producentów w doskonalenie kompetencji handlowych Twojego zespołu

Do kogo kierujemy ofertę?

Realizujemy szkolenia dla wszystkich grup pracowników z działów handlowych, tj.:

  • dyrektorów handlowych, menedżerów regionalnych, kierowników sprzedaży
  • przedstawicieli handlowych
  • handlowców
  • doradców techniczno-handlowych
  • sprzedawców
  • telemarketerów
  • pracowników działów obsługi klienta

Co Państwu gwarantujemy?

Nikt nie wyjdzie z naszych szkoleń z wątpliwościami. Państwa pracownicy otrzymają:

  • Wysoką jakość i atrakcyjność szkoleń
  • Wzrost kompetencji handlowych w zakresie sprzedaży, obsługi klienta, pozyskiwania
  • Wsparcie Państwa Firmy w realizacji ważnych celów nastawionych na wzrost sprzedaży towarów lub usług oraz zwiększenie efektywności organizacji.

 

Wszystkie nasze szkolenia są dopasowane do specyfiki naszego Klienta. Jeżeli chcą Państwo uzyskać pełne informacje prosimy o skorzystanie z ZAPYTANIA OFERTOWEGO lub prosimy o kontakt z Doradcą:

tel. kom. 533 533 688

[email protected]