Efektywna komunikacja między działami firmy

W PROGRAMIE SZKOLENIA (wersja skrócona):

Dlaczego w firmach pojawiają się utrudnienia we współpracy i komunikacji między działami firmy?

  • Praca, cele i zadania z perspektywy każdego działu
  • Ukryte i jawne konflikty między działami firmy
  • Przyczyny konfliktów

Co to znaczy efektywna firma? Zacznij od celu!

Efektywna komunikacja w firmie

  • Wymiana i przepływ informacji jako warunek wzrostu i rozwoju firmy
  • Cele komunikacji w organizacji

Budowanie poczucia odpowiedzialności pracownika za wyniki własne, zespołu i firmy

Rozwijanie umiejętności współpracy między działami i budowanie poczucia pracy na wspólny cel

Wprowadzanie zasad komunikowania się i współpracy

Komunikacja w kryzysie – praktyczny trening

   

Wszystkie nasze szkolenia zamknięte są dopasowane do specyfiki naszego Klienta. Jeżeli chcą Państwo uzyskać pełne informacje na temat szkolenia prosimy o skorzystanie z ZAPYTANIA OFERTOWEGO lub prosimy o kontakt z Doradcą:

tel. kom. 533 533 688

[email protected]