Szkolenie z technik sprzedaży

Szkolenie Techniki Sprzedaży – inwestycja z zyskiem

Skuteczny handlowiec lub sprzedawca umie wygenerować znaczący zysk dla swojej firmy. Dlatego wielu pracodawców przykłada dużą wagę do zwiększenia umiejętności swoich pracowników w zakresie kompetencji sprzedażowych. Szkolenie Techniki Sprzedaży idealnie umożliwia taki rozwój pracowników.

Techniki Sprzedaży szkolenie, które scala całą wiedzę współpracy z partnerami handlowymi, przekazuje bardzo dużo narzędzi potrzebnych do kontaktów z klientami, jest esencją wszystkiego, co sprzedawca/handlowiec powinien wiedzieć na temat sprzedawania. Idąc naprzeciw ogromnym zapotrzebowaniom wyspecjalizowaliśmy się w rozwijaniu tych ważnych umiejętności. Serdecznie zapraszamy na szkolenie z technik sprzedaży skierowane do wszystkich osób, którym zależy na doskonaleniu umiejętności handlowych. Przygotowaliśmy dla Państwa program szkolenia zawierający zagadnienia, które w wyczerpującym zakresie wypełniają szkolenie Techniki Sprzedaży.

Techniki Sprzedaży szkolenie i przygotowanie

Aby skutecznie uczyć technik sprzedaży trener prowadzący musi odpowiednio przygotować się do przeprowadzenia projektu. Zbiera niezbędne informacje od zwierzchników szkolonego zespołu na temat umiejętności handlowych poszczególnych uczestników. Kontaktuje się również z uczestnikami oraz korzysta ze wszystkich innych dostępnych źródeł, ucząc się specyfiki Państwa Firmy, charakteru sprzedaży, uczy się produktów i usług, które Państwo oferujecie. Techniki sprzedaży to szkolenie prowadzone w bardzo atrakcyjnej, warsztatowej formie. Szkolenie techniki sprzedaży wyróżnia to, że jest dopasowane do Państwa specyfiki sprzedażowej, do Państwa branży, zawiera ćwiczenia wykorzystujące Państwa produkty lub usługi. Takie dopasowanie materiału powoduje, że uczestnicy pracują na swoich realnych przykładach, rozwiązują realne problemy we współpracy z klientami. Łatwiej i szybciej uczy się nowych sposobów pracy, gdy Państwa pracownicy ćwiczą techniki przekonywania do współpracy w oparciu o swoje rzeczywiste sytuacje zawodowe.

Szkolenie Techniki Sprzedaży – materiały

Szczerze polecamy Państwu Techniki Sprzedaży szkolenie, w którym jednym z ważnych profitów, jaki otrzymują Państwa pracownicy, jest bardzo pragmatyczny i bogaty skrypt szkoleniowy z dostosowanymi technikami do rzeczywistych sytuacji zawodowych w Państwa Firmie.

Warsztaty prowadzą doświadczeni trenerzy, którzy wyróżniają się bogatą wiedzą merytoryczną i praktyczną. Nauka przynosi oczekiwany efekt wtedy, kiedy wiedzę przekazują osoby znające konkretną tematykę i posiadają dar do uczenia innych.

Nasz priorytet to skuteczność. Wiadomo bowiem, że w pracy handlowca lub sprzedawcy właśnie wyniki są najważniejsze. Dlatego szkolenie techniki sprzedaży, pozyskiwania i utrzymania klientów z pewnością podniesie umiejętności Państwa pracowników. Każdy pracownik przećwiczy wiele zadań, napisze dużo technik, przetestuje je w symulacjach.

Dzięki szkoleniu Techniki Sprzedaży uczestnicy:

  • zwiększą skuteczność w oferowanych usługach lub produktach
  • nabędą pewności i biegłości w pozyskiwaniu nowych klientów
  • nauczą się długofalowo współpracować z klientami
  • będą umieli współpracować z różnymi typami klientów
  • nauczą się konkretnych technik na wszystkie sytuacje występujące w procesie sprzedaży
  • odbiorą szkolenie z technik sprzedaży jako motywujące wsparcie w ich codziennej pracy

 

PROGRAM SZKOLENIA Techniki Sprzedaży:

Metody zdobywania klientów

  • Aktywność handlowca w kontakcie z klientem – proste, ale wielu zapomina
  • Umawianie się na spotkanie. Co zrobić, aby nie odpaść na początku?
  • Rozmowy telefoniczne – spraw, aby dobrze Cię odbierano przez telefon
  • Sposoby zaciekawienia klienta ofertą / produktem
  • Rozmowy z klientami, którzy zrezygnowali ze współpracy z firmą
  • Reakcja na odmowy klienta – gotowe wzorce na trudne momenty
  • Recepta to wytrwałość – nie daj się „spławić”
  • Przekonywanie klienta zadowolonego z Twojej konkurencji

Scenariusz spotkania z klientem

  • Przygotowanie się do spotkania z kontrahentem jako podstawa sukcesu
  • Przeprowadzenie prawidłowej rozmowy oraz dbanie o pozytywne odczucia
  • 3 słowa o mowie ciała – być dobrze postrzeganym przez klientów
  • Jak dobrze opowiedzieć o swojej firmie oraz o produkcie, aby zostać pozytywnie zapamiętanym

Rozmowa z kontrahentem

  • Źródła informacji o kliencie i rozpoznawanie podstawowych potrzeb przyszłego kontrahenta
  • Metody pozyskiwania jak największej ilości informacji o kliencie
  • Jakie kryteria decydują podczas kupowania produktów / usługi
  • Wykorzystanie pozyskanej wiedzy do przekonywania klienta / potencjalnego partnera do współpracy

Narzędzia i wzorce pracy handlowca

  • Narzędzia przekonywania i zachęcania do współpracy
  • Skuteczne techniki sprzedaży do prezentacji korzyści – dopasuj produkt do swojego klienta
  • Metody pokonywania oporu, przekory, niechęci i rozpocznij merytoryczna rozmowę
  • Spraw, aby klient w kontakcie z Toba czuł się ważny i doceniony
  • Sposoby bezpiecznego nacisku na klienta
  • Motywowanie i przekonywanie klienta do powiększenia zakupów towarów lub usług

Techniki zamknięcia rozmowy / transakcji

  • Decyzja o zamknięciu sprzedaży – kiedy podejmować kroki w kierunku zamknięcia?
  • Gotowe wzorce zamykania transakcji i zachęcania do ostatecznej decyzji klienta
  • Autodiagnoza własnych przekonań, które utrudniają zamknięcie sprzedaży

Sposoby radzenia sobie z trudnymi sytuacjami

  • Sposoby informowania klienta o negatywnej informacji (np. zmiana ceny, terminu dostawy, decyzje reklamacyjne i inne)
  • Rodzaje postępowania w przypadku krytyki i agresji słownej
  • Czy asertywność może nam pomóc w rozmowach z klientami?
  • Wykorzystanie typologii klientów w trudnych momentach
  • Czy technikami sprzedaży można przeciwdziałać manipulacjom?
  • Wzorce reakcji na zastrzeżenia i obiekcje klienta. Nauka skutecznej komunikacji

Rozmowy cenowe

  • Przygotowanie do rozmów ze stałymi kontrahentami – nie idź na żywioł!
  • Złe przekonania o własnej ofercie obniżające pozycję negocjacyjną
  • Sposoby na „podanie” ceny – nie rób tego byle jak
  • Reagowanie na próby uzyskania nieuzasadnionego rabatu – umiejętność odmawiania
  • Przygotowanie cenowych wersji alternatywnych
  • Autoanaliza po nieudanej rozmowie – co robię dobrze, co robię źle…
  • Co to jest samoutrudnianie – jaki ma wpływ na skuteczność handlowca?

Wszystkie nasze szkolenia są dopasowane do specyfiki naszego Klienta. Jeżeli chcą Państwo uzyskać pełne informacje na temat szkolenia prosimy o skorzystanie z ZAPYTANIA OFERTOWEGO lub prosimy o kontakt z Doradcą:

tel. kom. 533 533 688

[email protected]