Szkolenie techniki sprzedaży

Szkolenie Techniki Sprzedaży – inwestycja z zyskiem

Skuteczny handlowiec umie wygenerować znaczący zysk dla swojej firmy. Pracodawca, który to rozumie, widzi w pracowniku potencjał i inwestycję. Wówczas dba o zwiększenie umiejętności swoich podwładnych. Szkolenie Techniki Sprzedaży idealnie wpisuje się w ideę rozwoju. To trening, który postrzegany jest jako inwestycja w poprawianie umiejętności kadry sprzedażowej.

Techniki Sprzedaży szkolenie, które scala wiedzę potrzebną do współpracy z klientami i uczy narzędzi potrzebnych do nawiązywania kontaktów. Jest esencją wszystkiego, co handlowiec powinien wiedzieć na temat sprzedawania.
Uczymy tych umiejętności z wielkimi sukcesami od wielu lat. A nasi klienci zawsze obserwują ogromne postępy u swoich pracowników. I cóż się tu dziwić, skoro trening naszpikowany jest praktycznymi przykładami i wzorcami pracy z klientem. Serdecznie zapraszamy na szkolenie Techniki Sprzedaży skierowane do wszystkich osób, którym zależy na doskonaleniu umiejętności handlowych. Przygotowaliśmy dla Państwa program szkolenia techniki sprzedaży zawierający zagadnienia, które wypełniają czas warsztatów.

Techniki Sprzedaży szkolenie i przygotowanie

Aby skutecznie uczyć współpracy handlowej trener prowadzący odpowiednio przygotowuje się do przeprowadzenia projektu. Zbiera niezbędne informacje od zwierzchników szkolonego zespołu na temat umiejętności handlowych zespołu. Kontaktuje się również z uczestnikami oraz korzysta ze wszystkich innych dostępnych źródeł, ucząc się specyfiki Państwa Firmy. Zbiera informacje na temat charakteru pracy, uczy się produktów i usług, które Państwo oferujecie. Techniki sprzedaży prezentowane są w bardzo atrakcyjnej, warsztatowej formie. Szkolenie techniki sprzedaży jest dopasowane do Państwa specyfiki działalności. Zawiera ćwiczenia wykorzystujące Państwa produkty lub usługi. Takie dopasowanie materiału powoduje, że uczestnicy pracują na swoich realnych przykładach, rozwiązują realne problemy z klientami. Efektywnie uczy się nowych sposobów pracy, gdy uczestnicy ćwiczą techniki w oparciu o swoje rzeczywiste sytuacje zawodowe.

Szkolenie Techniki Sprzedaży – materiały

Zapraszamy Państwa na Techniki Sprzedaży szkolenie, na którym otrzymują Państwo bardzo pragmatyczny i bogaty skrypt szkoleniowy. Zawiera on dostosowane przykłady do rzeczywistych sytuacji zawodowych w Państwa pracy. Warsztaty prowadzą doświadczeni trenerzy, którzy wyróżniają się bogatą wiedzą merytoryczną i praktyczną. Nauka przynosi oczekiwany efekt wtedy, kiedy uczą osoby z doświadczeniem w  konkretnej tematyce i posiadają dar do uczenia innych.

Tu liczy się skuteczność! Wiadomo bowiem, że w pracy handlowca lub sprzedawcy właśnie wyniki są najważniejsze. Dlatego warsztaty z pozyskiwania i utrzymania klientów z pewnością podniosą umiejętności Państwa pracowników. Każdy pracownik przećwiczy wiele zadań, napisze dużo technik, przetestuje je w symulacjach.

Czego pracownicy mogą oczekiwać na szkoleniu Techniki Sprzedaży:

  • zwiększą skuteczność w oferowanych usługach lub produktach
  • nabędą pewności i biegłości w pozyskiwaniu nowych klientów
  • nauczą się długofalowo współpracować z klientami
  • będą umieli współpracować z różnymi typami klientów
  • szkolenia techniki sprzedaży nauczą ich konkretnych rozwiązań na wszystkich etapach procesu dokonywania transakcji
  • odbiorą szkolenie Techniki Sprzedaży jako motywujące wsparcie w ich codziennej pracy

 

PROGRAM SZKOLENIE Techniki Sprzedaży:

Metody zdobywania klientów

  • Aktywność handlowca w kontakcie z klientem – proste, ale wielu zapomina
  • Umawianie się na spotkanie. Co zrobić, aby nie odpaść na początku?
  • Rozmowy telefoniczne – spraw, aby dobrze Cię odbierano przez telefon
  • Sposoby zaciekawienia klienta ofertą / produktem
  • Rozmowy z klientami, którzy zrezygnowali ze współpracy z firmą
  • Reakcja na odmowy klienta – gotowe wzorce na trudne momenty
  • Recepta to wytrwałość – nie daj się „spławić”
  • Przekonywanie klienta zadowolonego z Twojej konkurencji

Scenariusz spotkania z klientem

  • Przygotowanie się do spotkania z kontrahentem jako podstawa sukcesu
  • Przeprowadzenie prawidłowej rozmowy oraz dbanie o pozytywne odczucia
  • 3 słowa o mowie ciała – być dobrze postrzeganym przez klientów
  • Jak dobrze opowiedzieć o swojej firmie oraz o produkcie, aby zostać pozytywnie zapamiętanym

Rozmowa z kontrahentem

  • Źródła informacji o kliencie i rozpoznawanie podstawowych potrzeb przyszłego kontrahenta
  • Metody pozyskiwania jak największej ilości informacji o kliencie
  • Jakie kryteria decydują podczas kupowania produktów / usługi
  • Wykorzystanie pozyskanej wiedzy do przekonywania klienta / potencjalnego partnera do współpracy

Narzędzia i wzorce pracy handlowca

  • Narzędzia przekonywania i zachęcania do współpracy
  • Skuteczne taktyki do prezentacji korzyści – dopasuj produkt do swojego klienta
  • Metody pokonywania oporu, przekory, niechęci i rozpocznij merytoryczna rozmowę
  • Spraw, aby klient w kontakcie z Tobą czuł się ważny i doceniony
  • Sposoby bezpiecznego nacisku na klienta
  • Motywowanie i przekonywanie klienta do powiększenia zakupów towarów lub usług

Techniki zamknięcia rozmowy / transakcji

  • Decyzja o zamknięciu transakcji – kiedy podejmować kroki w kierunku zamknięcia?
  • Gotowe wzorce zamykania transakcji i zachęcania do ostatecznej decyzji klienta
  • Autodiagnoza własnych przekonań, które utrudniają sfinalizowanie transakcji

Szkolenie Techniki sprzedaży a radzenia sobie z trudnymi sytuacjami

  • Sposoby informowania klienta o negatywnej informacji (np. zmiana ceny, terminu dostawy, decyzje reklamacyjne i inne)
  • Rodzaje postępowania w przypadku krytyki i agresji słownej
  • Czy asertywność może nam pomóc w rozmowach z klientami?
  • Wykorzystanie typologii klientów w trudnych momentach
  • Wzorce reakcji na zastrzeżenia i obiekcje klienta. Nauka skutecznej komunikacji

Rozmowy cenowe

  • Przygotowanie do rozmów ze stałymi kontrahentami – nie idź na żywioł!
  • Złe przekonania o własnej ofercie obniżające pozycję negocjacyjną
  • Sposoby na „podanie” ceny – nie rób tego byle jak
  • Reagowanie na próby uzyskania nieuzasadnionego rabatu – umiejętność odmawiania
  • Przygotowanie cenowych wersji alternatywnych
  • Autoanaliza po nieudanej rozmowie – co robię dobrze, co robię źle…
  • Co to jest samoutrudnianie – jaki ma wpływ na skuteczność handlowca?

 

Wszystkie nasze szkolenia są dopasowane do specyfiki naszego Klienta. W celu uzyskania pełnych informacji na temat szkolenia prosimy o skorzystanie z ZAPYTANIA OFERTOWEGO lub prosimy o kontakt z Doradcą:

tel. kom. 533 533 688

[email protected]