Komunikacja asertywna w sytuacjach zawodowych

Komunikacja asertywna w firmie – szkolenie otwarte

Szkolenie otwarte z komunikacji asertywnej „Asertywność w sytuacjach zawodowych” skierowane jest do wszystkich pracowników w Państwa  Firmie, którzy chcą podnieść swoje umiejętności komunikacyjne. Zapraszamy wszystkich pracowników, którzy do tej pory nie poznali zasad komunikacji asertywnej.

Dlaczego warto wiedzieć co to jest komunikacja asertywna?

W czasie szkolenia zdobędą Państwo wszelkie informacje na temat zasad, jakimi kieruje się komunikacja asertywna, zwłaszcza w sytuacjach trudnych. Najczęściej asertywność kojarzona jest z umiejętnością odmowy. Ale tak naprawdę to tylko ułamek tego obszaru. Nauczą się Państwo przekazywać komunikaty pozytywne i negatywne, nauczą się Państwo przyjmować opinie pozytywne i reagować na negatywne. Komunikacja asertywna do umiejętność poszanowania poglądów, praw i godności drugiego człowieka, z jednoczesnym uszanowaniem tych snów po swojej stronie. Na wielu poziomach zawodowych i w wielu różnych sprawach zmuszeni jesteśmy podejmować dyskusję lub przekazywać informacje. Warto wiedzieć, jak to robić skutecznie i prawidłowo.

   Korzyści i cel szkolenia

  • dowiecie się, Państwo, jak mocno komunikacja wpływa na osiąganie wyników w pracy
  • zwiększycie  Państwo swoje kompetencje osobiste w zakresie komunikacji
  • wzrośnie Państwa poczucie pewności siebie w kontaktach z innymi
  • znajdziecie Państwo sposoby na skuteczne radzenie sobie z agresją, krytyką i gniewem drugiej osoby
  • nauczycie się Państwo odmawiać, bronić swoich praw i mówić „nie”, zachowując przy tym dobre relacje z innymi ludźmi
  • poprawicie relacje w pracy
  • dowiecie się więcej o mocy asertywności, niż myślicie!
Komunikacja asertywna

  Program szkolenia

Czym jest asertywność? Po co nam asertywność w pracy?

Trudne sytuacje zawodowe, w których asertywność może Ci pomóc

  • Klient zewnętrzny – najczęstsze problemy we współpracy i komunikacji
  • Klient wewnętrzny – współpraca w zespole, relacje zwierzchnik-podwładny, konflikty międzydziałowe

Techniki komunikacji asertywnej w praktyce

  • Prosty schemat na każdy problem
  • Metody budowania partnerstwa
  • Mówienie o problemach w sposób przyjazny i z szacunkiem dla drugiej strony
  • Komunikaty TY- JA

Dlaczego asertywność jest trudna?

  • rozpoznawanie własnych barier komunikacyjnych
  • przeszkody natury psychologicznej blokujące asertywne zachowania

nasze złe nawyki
złe rozumienie asertywności – czyli agresja to nie jest pewność siebie
lęk przed zachowaniami asertywnymi

Rozwiązywanie sytuacji trudnych (narzędzia i techniki)

a) Jak mówić o trudnych sprawach? Przekazywanie negatywnych informacji w sposób partnerski (klient wewnętrzny i zewnętrzny)

b) Krytyka

  • Czy mamy prawo krytykować innych?
  • Czy inni mają prawo do wyrażania negatywnych opinii na  nasz temat?
  • Sposoby przyjmowania krytyki – ja reagować na słuszną i niesłuszną krytykę?
  • Wyrażanie krytyki wobec innych

c) Obrona. Jak mówić NIE i bronić skutecznie swoich praw, zachowując dobre relacje?

Rozwiązywanie konfliktów międzyludzkich

  • Najlepsze metody radzenia sobie z konfliktami
  • Jak radzić sobie z agresją?
  • Jak reagować w trudnych sytuacjach?
  • Nauka prowadzenia trudnych rozmów
  • Rozpoznawanie gier i manipulacji drugiej strony – techniki radzenia sobie z nimi

Stres i emocje

Szybkie techniki na radzenie sobie z emocjami własnymi oraz drugiej strony

Twoja sytuacja trudna – praca nad case’ami uczestników szkolenia

 

   Grupa szkoleniowa

Szkolenie otwarte z „Asertywność w sytuacjach zawodowych” skierowane jest do osób, które chcą poprawić i usprawnić jakość swojej komunikacji. W szkoleniu tym uczestniczą pracownicy wszystkich szczebli zawodowych, którzy mocno cenią poprawną komunikację. Szkolenie to jest przydatne w szczególności osobom, które często spotykają się z sytuacjami trudnymi, przekazują negatywne informacje, biorą udział w rozmowach, gdzie asertywność jest ratunkiem przed pojawiającym się konfliktem, występują w sytuacjach stresujących. Dlatego zapraszamy na szkolenie wszystkich pracowników, którym zależy na podniesieniu swoich umiejętności komunikacyjnych, w imię obrony swoich praw, ale także praw swojego rozmówcy.

   Charakter zajęć

  • szkolenie warsztatowe
  • aktywny trening
  • ćwiczenia praktyczne
  • scenki symulacyjne
  • bogaty skrypt szkoleniowy
  • skuteczne techniki
  • wzorce rozmów
  • analizy zachowań
  • certyfikat potwierdzający udział

 

   Informacje organizacyjne

Zgłoszenie udziału w szkoleniu

Warunkiem wzięcia udziału w szkoleniu z komunikacji asertywnej jest przesłanie wypełnionego zgłoszenia udziału w szkoleniu otwartym lub przesłania informacji o chęci wzięcia udziału w szkoleniu na [email protected] W odpowiedzi otrzymają Państwo formalny dokument „Zgłoszenie udziału w szkoleniu otwartym”. Wypełnienie dokumentu i podpisanie jest równoznaczne z akceptacją warunków uczestnictwa. Po odesłaniu „Zgłoszenia udziału w szkoleniu otwartym” uznaje się, że zgłoszenie zostało formalnie przyjęte.

Termin, miejsce, inwestycja

Termin

Miejsce

Inwestycja

23 listopada 2017r.

(czwartek)

godziny:  9.00-16.00.

Sala szkoleniowa KREATOR

al. Armii Krajowej 61

50-541 Wrocław

650 zł netto od osoby

(+23% VAT)

Płatność: 7 dni przed szkoleniem

Cena obejmuje

  • Przeprowadzenie szkolenia przez trenera w ciągu 7 godzin zegarowych (w tym przerwy)
  • Bogate materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Lunch
  • Przerwy kawowe w czasie całego szkolenia (słodki poczęstunek i napoje)

Osobom spoza Wrocławia z przyjemnością pomożemy w znalezieniu noclegu!

ZAPISZ SIĘ TERAZ i kliknij link: zgłoszenie na szkolenie otwarte.

Po otrzymaniu zgłoszenia prześlemy fv proformę.

   Szkolenie zamknięte

To szkolenie przeprowadzamy również w postaci szkolenia zamkniętego. Program szkolenia zamkniętego znajduje się w dziale KOMUNIKACJA pod tytułem TRENING ASERTYWNOŚCI.

Jeżeli są Państwo zainteresowani którąkolwiek z form szkolenia menedżerskiego prosimy wysłać zapytanie lub skontaktować się z działem sprzedaży.

Doradca

tel. kom. 533 533 688

[email protected]