Cel projektu – przeprowadzenie Development Center pozwoli Państwu:
- na ocenę kompetencji kadry Państwa Firmy
- zwiększyć wydajność i efektywność pracy pracowników
- pomoże Państwu w zbudowaniu efektywnej strategii zarządzania zespołem
- dokonać szybkiej reorganizacji w trudnych chwilach „życia firmy”
- pogłębi samoświadomość pracowników biorących udział w DC odnośnie swoich mocnych i słabych stron
- jasno określi potencjał pracowników oraz pozwoli na prognozowanie ich przyszłych dokonań
- pozwoli ustalić działania rozwojowe dla każdej z osób biorących udział w projekcie
- bardziej efektywne wykorzystanie umiejętności pracowników
- wzrost satysfakcji pracowników
- ujawnienie ukrytego potencjału zespołu i pracowników
- zaplanowanie ścieżki kariery dla każdej z osób
- określenie potrzeb szkoleniowych
W trakcie Development Center wykorzystujemy m.in. następujące metody:
- Wywiad strukturalizowany
- Diagnozę aspiracji i potrzeb rozwojowych
- Badanie życiorysu zawodowego
- Testy psychologiczne
- Zadania (DC):
– gry kierownicze
– wywiad symulowany
– prezentacja
– dyskusja grupowa
– dokumenty na biurku
– gry negocjacyjne
– analizy przypadków
Działania firmy KREATOR
Procedura:
Opracowanie kryteriów oceny – ustalenie portfela kompetencji
Przygotowanie procedury sesji Development Center
Sesja Assessment Center (2 dni)
Raport oceniający
Konsultacje dla Firmy i uczestników projektu
Wszystkie nasze szkolenia dla działu sprzedaży są dopasowane do specyfiki naszego Klienta. W celu uzyskania pełnych informacji prosimy o skorzystanie z ZAPYTANIA OFERTOWEGO lub prosimy o kontakt z Doradcą:
tel. kom. + 48 503 129 393