Najlepsze techniki sprzedaży i negocjacji

Szkolenie otwarte z technik Sprzedaży to kompendium wiedzy sprzedażowej. To zbiór zachowań, technik, reakcji i symulacji na wszystko, co może Państwa spotkać w całym procesie sprzedaży.

Techniki sprzedaży – szkolenie otwarte

Zapraszamy wszystkie osoby, które współpracują z klientami. Podczas szkolenia otwartego ze sprzedaży zdobędą Państwo kompleksową wiedzę na temat technik sprzedaży, nauczą się Państwo wielu przydatnych reakcji, na sytuacje, które mogą Państwa spotkać w sytuacjach sprzedażowych.

Szkolenie otwarte ze sprzedaży – zakres

Podczas warsztatów nauczą się Państwo postępowania podczas całego procesu sprzedaży. Począwszy od inicjowania pierwszego kontaktu z klientem, zbierania informacji, prezentowania oferty, do reakcji na sytuacje trudne, walkę o utrzymanie ceny, obiekcje klientów i wiele innych bardzo potrzebnych metod i technik. Szkolenie z technik sprzedaży prezentuje wszystkie techniki współpracy na konkretnych przykładach, wyszczególnionych w specjalnym skrypcie, który Państwo otrzymujecie podczas szkolenia. To naprawdę bardzo dobre szkolenie dla osób, które zajmują się sprzedażą w Państwa Firmie. Zapraszamy!

 

   Korzyści i cel szkolenia

  • Nauczycie się Państwo skutecznych technik pracy z klientami na wszystkich etapach sprzedaży
  • Dowiecie się Państwo, jak podwyższyć jakość oferowanych usług
  • Rozwiniecie Państwo zdolności niezbędne do nawiązywania kontaktów z klientami
  • Zdobędziecie nowe umiejętności interpersonalne oraz szybkie i konkretne techniki poprawiające znacznie jakość pracy z różnymi rodzajami klientów
  • Nauczycie się, jak podtrzymywać kontakty ze stałymi klientami i jak ponownie pozyskiwać klientów straconych
  • Otrzymacie Państwo techniki bardzo przydatne w trudnych sytuacjach w sprzedaży
Najlepsze techniki sprzedaży

 

   Program szkolenia otwartego z technik sprzedaży

Jak pozyskiwać nowych klientów?

  • Znaczenie Twojej aktywności w sprzedaży
  • Metody pozyskiwania nowych klientów
  • Dlaczego Ci odmawiają?
  • Najlepsze sposoby reagowania na odmowę
  • Jak inicjować rozmowę i spotkanie z potencjalnym klientem, aby się wyróżnić?
  • Jak budować dobre pierwsze wrażenie?
  • Pokonywanie sekretariatu i docieranie do decydenta
  • A co, jeśli klient współpracuje z konkurencją?

Skuteczna rozmowa handlowa

  • Wzorcowa rozmowa handlowa – pomocny schemat i techniki
  • Metody kierowania rozmową handlową
  • Zbieranie informacji o potrzebach klienta i przełożenie tego na techniki sprzedaży
  • Strategie kupowania – potrzeby i wartości Twojego klienta a Twoja prezentacja
  • Tylko nie nudź! – atrakcyjna prezentacja Twojej firmy i oferty – najlepsze wzorce

Narzędzia sprzedaży i techniki wpływu

  • Najlepsze techniki przekonywania
  • Jak zachęcić do kupna?
  • Jak nakłonić klienta do podjęcia decyzji oraz pokonać jego opór?
  • Jak odpowiadać na trudne pytania i zastrzeżenia?
  • Techniki wpływu na decyzje klienta

Praca z ceną

  • Złoty środek na podanie ceny
  • Przekonywanie klienta do swojej propozycji cenowych
  • Jak nie dać rabatu?
  • Jak przyznać rabat klientowi?

Jak zamknąć sprzedaż?

  • Co powinieneś zrobić wcześniej, aby klient przekonał się do Twojej oferty?
  • Jak nakłonić klienta do podjęcia decyzji?
  • Kiedy i jak? Wybór pomocnych technik

Sytuacje trudne w sprzedaży

  • Obiekcje i wątpliwości klienta – sposoby radzenia sobie z trudnymi pytaniami
  • Techniki obrony ceny, rabatu
  • Przekazywanie klientowi negatywnych informacji
  • Twój case

   Grupa szkoleniowa

Szkolenie otwarte z „Najlepszych technik sprzedaży i negocjacji” skierowane jest do wszystkich osób, które chcą podnieść swoje kompetencje sprzedażowe.

Dedykowane jest dla działów handlowych i działów sprzedaży. Zapraszamy na szkolenie wszystkie osoby, które mają kontakt z klientami. Bez względu na to, czy aktywnie pozyskują, czy zajmują się obsługą klienta. Prezentowane techniki sprzedaży łatwo mogą zostać przerobione na różne typy współpracy i rozmów. Uczestnikami tego szkolenia są handlowcy, sprzedawcy, przedstawiciele handlowi oraz osoby pracujące w działach obsługi klienta.

   Charakter zajęć

Szkolenie jest zorganizowane w postaci aktywnego treningu. Zawiera ćwiczenia praktyczne, symulacje, scenki, zadania i prezentacje. Naprzemiennie wiedza jest przeplatana praktyką, ćwiczeniami, analizami i technikami. Uczestnicy otrzymują konkretne wzorce do pracy i na ich podstawie dopasowują swoje realne sytuacje zawodowe, które ćwiczą pod okiem trenera. Otrzymują również informacje zwrotne o wykonywanych zadaniach. Każdy uczestnik szkolenia wykonuje wszystkie zadane ćwiczenia na szkoleniu.

Na szkoleniu otwartym otrzymują Państwo bardzo bogate materiały szkoleniowe. Jest to skrypt, który zawiera zbiór technik na konkretne sytuacje w sprzedaży. Przygotowane w materiałach wzorce są idealną bazą na wiele kolejnych miesięcy, w celu przypomnienia technik ćwiczonych podczas szkolenia.

Szkolenie kończy się wręczeniem certyfikatu potwierdzającego udział w szkoleniu.

   Informacje organizacyjne

Zgłoszenie udziału w szkoleniu

Warunkiem wzięcia udziału w szkoleniu jest przesłanie wypełnionego zgłoszenia udziału w szkoleniu otwartym lub przesłania informacji o chęci wzięcia udziału w szkoleniu na [email protected] W odpowiedzi otrzymają Państwo formalny dokument „Zgłoszenie udziału w szkoleniu otwartym”. Wypełnienie dokumentu i podpisanie jest równoznaczne z akceptacją warunków uczestnictwa. Po odesłaniu „Zgłoszenia udziału w szkoleniu otwartym” uznaje się, że zgłoszenie zostało formalnie przyjęte.

Termin, miejsce, inwestycja

Termin

Miejsce

Inwestycja

26-27 października 2017

(czwartek-piątek)

godziny 9:00-15:30

Sala szkoleniowa KREATOR

al. Armii Krajowej 61

50-541 Wrocław

990 zł netto od osoby

(+23% VAT)

Płatność: 7 dni przed szkoleniem

Cena obejmuje

  • Przeprowadzenie szkolenia przez trenera w ciągu 12 godzin zegarowych
  • Bogate materiały szkoleniowe
  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Lunch
  • Przerwy kawowe w czasie całego szkolenia (słodki poczęstunek i napoje)

Osobom spoza Wrocławia z przyjemnością pomożemy w znalezieniu noclegu!

ZAPISZ SIĘ TERAZ i kliknij link: zgłoszenie na szkolenie otwarte.

Po otrzymaniu zgłoszenia prześlemy fv proformę.

   Szkolenie zamknięte

To szkolenie przeprowadzamy również w postaci szkolenia zamkniętego. Program szkolenia zamkniętego znajduje się w dziale SPRZEDAŻ pod tytułem TECHNIKI SPRZEDAŻY.

Jeżeli są Państwo zainteresowani którąkolwiek z form szkolenia sprzedażowego prosimy wysłać zapytanie lub skontaktować się z działem sprzedaży.

Doradca

tel. kom. 533 533 688

[email protected]