trening komunikacji interpersonalnej

Trening komunikacji interpersonalnej szkolenie

Trening Komunikacji Interpersonalnej – w komunikacji wszystko musi grać

Szkolenie z komunikacji interpersonalnej pokazuje wpływ poprawnego komunikowania się na nasze relacje. W trakcie warsztatów poznają Państwo korzyści, jakie daje wzorcowe komunikowanie się. Trening Komunikacja Interpersonalna to doskonałe narzędzie do osiągania wyznaczonego celu. Dzięki niemu nauczą się Państwo efektywnego nawiązywania relacji, współpracy, załatwiania spraw codziennych i innych umiejętności właśnie z tego zakresu.

Komunikacja interpersonalna – szkolenie, w którym warto wziąć udział

Należy pamiętać, że większość ludzi posługuje się wzorcami nabytymi w swoim środowisku rodzinnym, domowym lub pracy. Omijając często formę i efektywność. Dodatkowo wielokrotnie dochodzi do popełniania nieświadomych błędów, które powodują szereg nieporozumień. Nie znając zasad prawidłowego wyrażania się trudno o skuteczną komunikację. Dlatego ważna jest tutaj świadomość, że naszą mowę należy nieustannie pielęgnować i rozwijać. Co najważniejsze, trening komunikacji interpersonalnej nauczy Państwa rozmawiać z pełną odpowiedzialnością swoich słów.

Trening Komunikacji Interpersonalnej – warto znać wzorce

Kurs Komunikacji Interpersonalnej odkrywa wszystkie tajemnice prawidłowego komunikowania się z drugim człowiekiem. W szczególności przydatne jest to w w pracy, w sytuacjach zawodowych. Zwłaszcza tu istnieje potrzeba nawiązywania relacji i współpracy z członkami zespołu lub innych działów. Dlatego tak ważne jest, aby poznali Państwo najważniejsze formy komunikowania się, style oraz metody. Warsztat z komunikacji interpersonalnej nauczy Państwa stosować komunikaty w różnych sytuacjach. Zarówno w trudnych, jak i pozytywnych. Należy pamiętać, że z treningu komunikacji interpersonalnej wyniosą Państwo wszystko, co najlepsze w komunikowaniu się. Zapraszamy na praktyczny warsztat komunikacji interpersonalnej!

Szkolenie z komunikacji interpersonalnej – korzyści:

  • dowiecie się Państwo, jak mocno sposób rozmowy wpływa na osiąganie wyników,
  • zwiększycie swoje kompetencje osobiste w zakresie porozumiewania się,
  • poznacie skuteczne techniki do rozwiązywania trudnych sytuacji,
  • poprawi się Państwa poczucie pewności siebie, zwłaszcza satysfakcja w kontaktach z innymi,
  • poradzicie sobie z najtrudniejszym typem pracownika, szefa czy klienta,
  • warsztaty z komunikacji interpersonalnej wzbogacą Państwa relacje z innymi ludźmi.

Program szkolenia Trening Komunikacji Interpersonalnej:

Wpływ komunikacji na efektywność osobistą i zawodową

  • Korzyści wynikające z wysokich kompetencji pracownika, w szczególności w komunikowaniu się z innymi
  • Porozumiewanie się jako narzędzie – czyli przepływ informacji, wywieranie wpływu, współpraca

Model komunikacji

  • Porozumiewanie się – złożoność procesu i jego czynniki
  • Najczęstsze błędy zakłócające prawidłowy przepływ informacji

Kształtowanie zdolności komunikacyjnych

  • Popularne style prowadzenia rozmowy. Przede wszystkim diagnoza własna
  • Trudna sztuka… słuchania
  • Informacje zwrotne – czyli ich rola w profesjonalnej komunikacji interpersonalnej

Zanim się odniesiesz do wypowiedzi rozmówcy… Jak zmusić rozmówcę do brania odpowiedzialności za swoje słowa?

  • Metamodel
  • Odkrywanie głębi języka – zatem po co ktoś mówi coś?

Rozpoznawanie czynników tworzących bariery komunikacyjne

  • Kim jestem jako rozmówca? Czyli jak mnie widzą inni?
  • Ćwiczenia budujące empatię – przyjmowanie perspektywy innych ludzi

„By język giętki wyraził wszystko, co pomyśli głowa”. Ćwiczenia w doskonaleniu precyzji wypowiedzi. Ćwiczenia

  • Nauka precyzji oraz jasności wypowiedzi
  • Techniki rozwijające elokwencję
  • Porozumiewanie się w sytuacjach trudnych i niejasnych

Komunikacja niewerbalna i jej znaczenie w porozumiewaniu się

  • Czy mowa ciała może nam służyć jako ważna informacja?
  • Praca z ciałem – świadome wykorzystanie mowy ciała do budowania kontaktu z drugą osobą
  • Komunikacja niewerbalna jako sposób na przerywanie kontaktu

Relacja zwierzchnik – podwładny

  • Sprawdzanie zrozumienia polecenia, określenie warunków realizacji oraz sposobu kontroli zadań
  • Przekazywanie negatywnych opinii o wykonanych zadaniach
  • Wyrażanie pochwał i krytyki. Przykłady motywujących komunikatów

Jak podwładny powinien rozmawiać ze zwierzchnikiem?

  • Sposoby na konstruktywny dialog
  • Proste wzorce służące do przekazywania trudnych informacji
  • Twój model na rozmowę z szefem – czyli problem + rozwiązanie

Relacje ze współpracownikami

  • Wyrażenie uznania i sympatii
  • Sposoby i techniki rozwiązywania nieporozumień

Efektywna komunikacja interpersonalna — szkolenie to nie wszystko, co dla Państwa mamy. Dodatkowo zapraszamy na szkolenie z komunikacji i szkolenie z asertywności.

Należy pamiętać, że zarówno kurs z komunikacji interpersonalnej, jak i inne szkolenia dla firm realizujemy w oparciu o Państwa potrzeby. W celu uzyskania pełnych informacji prosimy o skorzystanie z zapytania ofertowego lub kontakt z Doradcą: