Komunikacja w organizacji zorientowanej na klienta

PROGRAM SZKOLENIA

Pracownik zorientowany na sukces firmy

Jak komunikacja pracowników wpływa na budowanie sukcesu firmy?

Komunikacja w firmie a postrzeganie organizacji na zewnątrz

Plan rozwoju, czyli „jeśli nie wiesz, dokąd idziesz, zajdziesz się gdzie indziej…” 

  • Nasze mocne i słabe strony w zakresie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.
  • Rola każdego pracownika w firmie
  • Budowanie poczucia odpowiedzialności za wyniki własne, zespołu i firmy

Pracownik zorientowany na klienta

Komunikacja pracownika – jej wpływ na wyniki, relacje z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz kształtowanie wizerunku firmy

  • Komunikacja formalna (mail, telefon, spotkanie)
  • Komunikacja w zespole i współpracownikami
  • Komunikacja nieformalna w pracy

Doskonalenie komunikacji pracowników

  • Dobre wzorce komunikacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi
  • Dlaczego powinniśmy komunikować się asertywnie?
  • Czy możliwa jest asertywność w kontaktach z klientami zewnętrznymi?

Techniki budowania partnerstwa w relacjach z klientami zewnętrznymi oraz w zespole

  • Rozwijanie kompetencji komunikacyjnych
  • Rozwijanie umiejętności aktywnego słuchania
  • Rola informacji zwrotnych w komunikacji
  • Mowa ciała jako informacja

Sposoby radzenia sobie z trudnymi sytuacjami

  • Sposoby reagowania na krytykę
  • Jak powiedzieć "NIE"?
  • Reakcje na obiekcje i wątpliwości klienta
  • Klient nastawiony negatywnie do firmy
  • Przekazywanie klientowi negatywnych wiadomości

 

Wszystkie nasze szkolenia zamknięte są dopasowane do specyfiki naszego Klienta. Jeżeli chcą Państwo uzyskać pełne informacje na temat szkolenia prosimy o skorzystanie z ZAPYTANIA OFERTOWEGO lub prosimy o kontakt z Doradcą:

tel. kom. 533 533 688

[email protected]