Komunikacja w firmie

Menedżerowie

  • Jak stworzyć system efektywnej komunikacji w firmie/ w zespole?
  • Komunikacja interpersonalna szefa
  • Efektywna komunikacja z podwładnymi
  • Komunikacja z przełożonymi oraz innymi menedżerami
  • Komunikacja z klientami strategicznymi
  • Rozwiązywanie konfliktów w zespole

Handlowcy i Obsługa klienta

  • Komunikacja w firmie zorientowanej na klienta
  • Partnerska komunikacja w sprzedaży i obsłudze klienta
  • Trudne sytuacje w sprzedaży i obsłudze klienta
  • Wzorcowa komunikacja z klientem – spotkanie, telefon, mail

Zespoły

  • Komunikacja w firmie zorientowanej na klienta
  • Efektywna komunikacja między działami firmy
  • Profesjonalna komunikacja i współpraca
  • Trening komunikacji asertywnej

Co Państwu gwarantujemy?

  • Efektywne szkolenia – całkowicie dopasowane do Państwa firmy, celów i problemów. Uczymy,  doradzamy, wdrażamy
  • Wykorzystanie najnowszych i najciekawszych światowych osiągnięć z dziedziny badań nad komunikacją (m.in. NLP, Analiza Transakcyjna, Transforming Communication™)
  • Niezwykle atrakcyjną formę szkoleń, opartą o elementy zaskoczenia

 

Wszystkie nasze szkolenia zamknięte są dopasowane do specyfiki naszego Klienta. Jeżeli chcą Państwo uzyskać pełne informacje na temat szkolenia prosimy o skorzystanie z ZAPYTANIA OFERTOWEGO lub prosimy o kontakt z Doradcą:

tel. kom. 533 533 688

[email protected]