Komunikacja

Szkolenia z komunikacji

Szkolenia z Komunikacji to blok warsztatów, którego celem jest pokazanie, jak ważna jest rola sprawnego porozumiewania się w funkcjonowaniu firmy. Pojęcie to jest bardzo szerokie i dotyczy bardzo różnorodnych relacji pomiędzy rozmówcami. Dotyczy także procedur przepływu informacji wewnątrz firmy.  W szkoleniach z komunikacji rozpatrujemy relacje pomiędzy pracownikami, a także kompetencje  w relacji pracownik – klient Państwa Firmy. Komunikacja w organizacji to bardzo szerokie pojęcie i dotyczy relacji wewnętrznych oraz zewnętrznych.

Szkolenia z komunikacji kształtują umiejętności w porozumiewaniu się w perspektywie in oraz out. Najważniejszym zadaniem jest wdrożenie wszystkich zasad dostosowanych do Państwa specyfiki. Celem jest również  odnalezienie najważniejszych przeszkód w porozumiewaniu się oraz stworzenie rozwiązań ku ich poprawie.

Szkolenia z komunikacji – poprawa oznacza zysk

Organizując szkolenia z komunikacji zyskują Państwo wiele korzyści. Poprawny przekaz informacji oznacza szybszą realizację zadań. Dobry przepływ informacji oznacza mniej strat. Skuteczne wypowiadanie się to minimalizacja konfliktów i poprawa zgrania zespołu. To wszystko ogranicza do minimum czas na ponowne wyjaśnianie, interpretowanie i nieporozumienia. Tym samym uzyskujemy korzyści w postaci oszczędności czasu, emocji i energii.

Patrząc na relacje z klientem skuteczne komunikowanie się to wyraz poszanowania dla jego osoby. Umiejętność rozwiązywania konfliktów, ale przede wszystkim umiejętność nie popadania w nie. Sprawny przepływ informacji doceni każdy klient. Bo efektywne wypowiadanie się to czas klienta, a czas klienta to pieniądz klienta.

W niniejszym dziale znajdą Państwo kilka szkoleń z komunikacji w przedsiębiorstwie. Większość naszych szkoleń opiera się na wykorzystywaniu zasad poprawnego wypowiadania się. Szkolenia z komunikacji dedykujemy poszczególnym grupom pracowniczym. Organizujemy je również po połączeniu pracowników ze zwierzchnikami. Poniższy podział ukazuje grupy pracownicze oraz obszary, w których możemy podnieść kompetencje Państwa pracowników:

Menedżerowie

  • Jak stworzyć system efektywnej komunikacji w firmie/ w zespole?
  • Komunikacja interpersonalna szefa
  • Efektywne porozumiewanie się z podwładnymi
  • Komunikacja z przełożonymi oraz innymi menedżerami
  • Rozwiązywanie konfliktów w zespole

Handlowcy i Obsługa klienta

  • Komunikacja w firmie zorientowanej na klienta
  • Partnerska komunikacja w sprzedaży i obsłudze klienta
  • Trudne sytuacje w sprzedaży i obsłudze klienta
  • Wzorcowa praca z klientem – spotkanie, telefon, mail

Zespoły

  • Komunikacja w firmie zorientowanej na klienta
  • Efektywny przepływ informacji między działami firmy
  • Profesjonalna komunikacja i współpraca
  • Trening komunikacji asertywnej

Co Państwu gwarantujemy?

  • Efektywne szkolenia z komunikacji – całkowicie dopasowane do Państwa Firmy, celów i problemów. Uczymy,  doradzamy, wdrażamy
  • Wykorzystanie najnowszych i najciekawszych światowych osiągnięć z dziedziny badań nad przekazywaniem i przepływem informacji (m.in. NLP, Analiza Transakcyjna, Transforming Communication™)
  • Niezwykle atrakcyjną formę szkoleń z komunikacji, opartą o elementy zaskoczenia, casy, testy itp.

 

Wszystkie nasze szkolenia zamknięte są dopasowane do specyfiki naszego Klienta. W celu uzyskania pełnych informacji prosimy o skorzystanie z ZAPYTANIA OFERTOWEGO lub prosimy o kontakt z Doradcą:

tel. kom. 533 533 688

[email protected]